Skravla Skrevet 9 timer siden #42421 Skrevet 9 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): Jeg var også på Love Actually-assosiasjonen til Edward Jeg hadde også noen assosiasjoner men klarte jo ikke å plassere dem. Edward ble min redningsmann. Jeg sa JA høyt her jeg sitter alene.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42422 Skrevet 9 timer siden Georgia hadde antagelig vært bedre på georgisk - låta er jo fengende, men tekst og uttale...
Skravla Skrevet 9 timer siden #42423 Skrevet 9 timer siden Det var jo litt veps/bie og bzzz over antrekket.
Skravla Skrevet 9 timer siden #42424 Skrevet 9 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): Georgia hadde antagelig vært bedre på georgisk - låta er jo fengende, men tekst og uttale... Det sier mye om uttalen - jeg trodde de sang på morsmålet med noe engelsk innblandet.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42425 Skrevet 9 timer siden Skravla skrev (1 minutt siden): Det var jo litt veps/bie og bzzz over antrekket. Et snev av Hits for Kids også...
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42426 Skrevet 9 timer siden Malta-representanten viser hvorfor man skal ha noenlunde samme farge på lipliner og leppestift.... (sa sminkeeksperten...)
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42427 Skrevet 9 timer siden Hvit dress med omslagsjakke og glitrede brosje - jeg er svært delt (men kunne hatt en viss personlig interesse om jakken kom i en annen farge og i min størrelse. Brosjer har jeg).
Skravla Skrevet 9 timer siden #42428 Skrevet 9 timer siden Elegant med skjørtet. Den er jo typisk italiensk kjærlighetsbalade. Kan nesten ikke bli bedre.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42429 Skrevet 9 timer siden Hodet mitt ser umiddelbart for seg flere eldre ESC-vinnere - men det er nok ved nærmere ettertanke fordi jeg ser dem for meg i dag, ikke da de vant (og var eldre enn meg da)...
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42430 Skrevet 9 timer siden Finland er så mye bedre enn de var i Adresse-videoen - nå skjønner jeg mer av favoritt-stempelet.
Skravla Skrevet 9 timer siden #42431 Skrevet 9 timer siden Litt pussig at hun er stjernen og den som presenters som artisten, mens han gjør jobben......
Skravla Skrevet 9 timer siden #42433 Skrevet 9 timer siden Om det er en ny soloppgang så må jo det være i en skikkelig dystopi.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42434 Skrevet 9 timer siden Jeg håper også at en ny soloppgang for kvinner ikke må innebære elizabethanske krager, lårhøye støvler og nettingstrømper - da er det mulig jeg står over.
Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42435 Skrevet 8 timer siden (endret) Too epic to be finalemateriale... Endret 8 timer siden av Daria
Skravla Skrevet 8 timer siden #42436 Skrevet 8 timer siden Den var litt kjedelig. Slik som vaniljeis fort kan blir.... Eller hva det når var av vanilje.
Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42437 Skrevet 8 timer siden Man kommer jo ikke unna at Israel også i år er en av de sterkeste musikalsk.
Skravla Skrevet 8 timer siden #42438 Skrevet 8 timer siden Det er en grunn til at de ofte er høyt oppe. De vet å sende gode numre.
Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42439 Skrevet 8 timer siden Tyskland blir veldig Kypros light - sett det før, sett det bedre,
Daria Skrevet 8 timer siden Forfatter #42440 Skrevet 8 timer siden Skravla skrev (1 minutt siden): Det er en grunn til at de ofte er høyt oppe. De vet å sende gode numre. De legger nok en del penger og prestisje i det - særlig nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå