Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg var også på Love Actually-assosiasjonen til Edward :fnise: 

Jeg hadde også noen assosiasjoner men klarte jo ikke å plassere dem. Edward ble min redningsmann. Jeg sa JA høyt her jeg sitter alene. :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Georgia hadde antagelig vært bedre på georgisk - låta er jo fengende, men tekst og uttale... 

Skrevet

Det var jo litt veps/bie og bzzz over antrekket. 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Georgia hadde antagelig vært bedre på georgisk - låta er jo fengende, men tekst og uttale... 

Det sier mye om uttalen - jeg trodde de sang på morsmålet med noe engelsk innblandet. :plystre:

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Det var jo litt veps/bie og bzzz over antrekket. 

Et snev av Hits for Kids også...

Skrevet

Malta-representanten viser hvorfor man skal ha noenlunde samme farge på lipliner og leppestift.... (sa sminkeeksperten...)

Skrevet

Hvit dress med omslagsjakke og glitrede brosje - jeg er svært delt (men kunne hatt en  viss personlig interesse om jakken kom i en annen farge og i min størrelse. Brosjer har jeg).

Skrevet

Elegant med skjørtet. Den er jo typisk italiensk kjærlighetsbalade. Kan nesten ikke bli bedre. 

Skrevet

Hodet mitt ser umiddelbart for seg flere eldre ESC-vinnere - men det er nok ved nærmere ettertanke fordi jeg ser dem for meg i dag, ikke da de vant (og var eldre enn meg da)...

Skrevet

Finland er så mye bedre enn de var i Adresse-videoen - nå skjønner jeg mer av favoritt-stempelet.

Skrevet

Litt pussig at hun er stjernen og den som presenters som artisten, mens han gjør jobben...... 

Skrevet

Tror nok den har potensiale. 

Skrevet

Om det er en ny soloppgang så må jo det være i en skikkelig dystopi. 

Skrevet

Jeg håper også at en ny soloppgang for kvinner ikke må innebære elizabethanske krager, lårhøye støvler og nettingstrømper - da er det mulig jeg står over.

Skrevet (endret)

Too epic to be finalemateriale...

Endret av Daria
Skrevet

Den var litt kjedelig. Slik som vaniljeis fort kan blir.... Eller hva det når var av vanilje. 

Skrevet

Man kommer jo ikke unna at Israel også i år er en av de sterkeste musikalsk.

Skrevet

Det er en grunn til at de ofte er høyt oppe. De vet å sende gode numre. 

Skrevet

Tyskland blir veldig Kypros light - sett det før, sett det bedre,

Skrevet
Skravla skrev (1 minutt siden):

Det er en grunn til at de ofte er høyt oppe. De vet å sende gode numre. 

De legger nok en del penger og prestisje i det - særlig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...