Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #42501 Skrevet 4 timer siden Jeg skjnner at det er et krevende nummer, men det skal helst ikke høres at du er anpusten når du synger.
Skravla Skrevet 4 timer siden #42502 Skrevet 4 timer siden Hun høres litt ut som om hun måtte ta en sprint for å rekke scenen..... Sangen er jo fin, men jeg tror kanskje hun er den som ikke helt klarer å bære den.
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #42503 Skrevet 4 timer siden En palate cleanser etter Bulgarias mas - bare synd hun ikke synge bedre,
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #42504 Skrevet 4 timer siden Vi skal få mareritt i natt også... Bind meg, pisk meg, kvel med - men det er den norske artisten, som primært hopper rundt i selebukse, som fikk påpakning for å spille på sex...
Skravla Skrevet 4 timer siden #42505 Skrevet 4 timer siden Og den danske måtte vel endre fucking til noe annet i teksten. Men denne gikk fint gjennom sensuren - så kanskje sensor liker litt bdsm
Daria Skrevet 4 timer siden Forfatter #42507 Skrevet 4 timer siden Hun har hverken stemme eller uttale - hvem tenkte at dette var en god idé?
Skravla Skrevet 4 timer siden #42508 Skrevet 4 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Sensor er en mann...? En person med spesielle interesser..
Skravla Skrevet 4 timer siden #42509 Skrevet 4 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): Hun har hverken stemme eller uttale - hvem tenkte at dette var en god idé? Hun minte litt om Lena fra Tyskland. Ikke helt på topp hverken med stemme eller sang, men har masse entusiasme på scenen. Og Lena fikset det jo.
Skravla Skrevet 3 timer siden #42510 Skrevet 3 timer siden Han har i hvertfall stemme nok til å holde tonen....
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #42511 Skrevet 3 timer siden Tsjekkeren bli litt motsatt - han har stemmen, men det skorter litt på sjarm og scenetekke.
Skravla Skrevet 3 timer siden #42512 Skrevet 3 timer siden Enig med Edward .... Å herregud! Det kommer rett fra hjertet hans.
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #42513 Skrevet 3 timer siden -Å herregud... Igjen kan jeg bare stille meg bak Edwards vurderinger
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #42514 Skrevet 3 timer siden Jeg får litt Benedicte Adrian i Which Witch-assosiasjoner når franska går i operamodus, men det er en sterk låt.
Skravla Skrevet 3 timer siden #42515 Skrevet 3 timer siden Hun kan jo synge, men denne blir litt for masete for meg.
Skravla Skrevet 3 timer siden #42517 Skrevet 3 timer siden Skal hun henge seg i det repet eller? Det var jo voldsomt.....
Daria Skrevet 3 timer siden Forfatter #42518 Skrevet 3 timer siden Ingen har fortalt henne at det finnes trådløse mikrofoner nå...? Sangen har potensiale, men sceneshowet føles som om det hører til et annet nummer - ike minst når scenografien fra Det Norskes folkeeventyr-stykket jeg i farta har glemt navnet på dukker opp...
Skravla Skrevet 3 timer siden #42520 Skrevet 3 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Fossegrimen Ah....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå