Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42521 Skrevet 1 time siden Det er jo akkurat dette vi forventer av Kypros (når de ikke sender en strandprins). At jeg tenker på tafatte svenske poliser når jeg hører Jalla jalla er jo ikke hennes skyld...
Skravla Skrevet 1 time siden #42522 Skrevet 1 time siden Daria skrev (1 minutt siden): Det er jo akkurat dette vi forventer av Kypros (når de ikke sender en strandprins). At jeg tenker på tafatte svenske poliser når jeg hører Jalla jalla er jo ikke hennes skyld... Jeg var også langt inne i Sverige sammen med polisen....
Skravla Skrevet 1 time siden #42523 Skrevet 1 time siden Foreløpig så synes jeg det er sterkere bidrag i dag enn på tirsdag. Selv om det er noen jalla-bidrag i dag også.... :ler
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42525 Skrevet 1 time siden Kommer danserne fra samme planet som Subwoofer? Burde noen gi dem en banan...?
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42526 Skrevet 1 time siden Skravla skrev (1 minutt siden): Bananulver med metall-masker.... Du var også der, ja
Skravla Skrevet 1 time siden #42527 Skrevet 1 time siden Daria skrev (1 minutt siden): Du var også der, ja Det var det første som kom inn i hjernen... bare at jeg ikke husket navnet.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42528 Skrevet 1 time siden KJeedelig - og i det jeg skrev det la de inn et brudd for å vekke alle som hadde sovnet...
Skravla Skrevet 1 time siden #42529 Skrevet 1 time siden Den var søt, men en vokal som ikke holdt helt. Jeg tror jeg hadde likt den bedre som et innslag i en konsert i konserthuset.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42530 Skrevet 1 time siden Det er noe kjent med falsett-stigingen i det danske refrenget - jeg tror det er den nederlanske vinneren fra 2019 som spøker i bakgrunnen.
Skravla Skrevet 59 minutter siden #42531 Skrevet 59 minutter siden Danmark er heller ikke så verst i år. Liker både den og denf inske. Sverige - not so much.
Daria Skrevet 59 minutter siden Forfatter #42532 Skrevet 59 minutter siden Har har imponerende diksjon til å være danske, da
Daria Skrevet 58 minutter siden Forfatter #42533 Skrevet 58 minutter siden Å nei, treningsdrakten hans kommer i flere farger...
Skravla Skrevet 55 minutter siden #42534 Skrevet 55 minutter siden Daria skrev (2 minutter siden): Å nei, treningsdrakten hans kommer i flere farger... Jeg er ikke sikker på at han er tjent med å skifte antrekk flere ganger....
Daria Skrevet 54 minutter siden Forfatter #42535 Skrevet 54 minutter siden Skravla skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke sikker på at han er tjent med å skifte antrekk flere ganger.... Han kan kle seg ut som Spøkelseskladden...
Skravla Skrevet 53 minutter siden #42536 Skrevet 53 minutter siden Daria skrev (1 minutt siden): Han kan kle seg ut som Spøkelseskladden... Eller bare låne en usynlighetskappe....
Skravla Skrevet 52 minutter siden #42537 Skrevet 52 minutter siden Hva er det med Australia og behovet for å stå på stolper?
Daria Skrevet 51 minutter siden Forfatter #42538 Skrevet 51 minutter siden Tidenes mest unødvendige piano? Til å være en så erfaren artist puster hun påfallende tungt og hørlig - men pianoet hennes har heis!
Daria Skrevet 51 minutter siden Forfatter #42539 Skrevet 51 minutter siden Skravla skrev (Akkurat nå): Hva er det med Australia og behovet for å stå på stolper? De skal jo nå opp fra down under..,
Skravla Skrevet 49 minutter siden #42540 Skrevet 49 minutter siden Daria skrev (1 minutt siden): De skal jo nå opp fra down under.., Åååååååååå ja.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå