Daria Skrevet 2 timer siden Forfatter #42542 Skrevet 2 timer siden Omvendte pulsvanter - den var ny...
Skravla Skrevet 2 timer siden #42543 Skrevet 2 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Du hadde ikke tenkt så langt? Jeg trodde kanskje det var mer at de var redde for å komme til kort.....
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42544 Skrevet 1 time siden -It is about my first clubbing... I mitt hode:
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42545 Skrevet 1 time siden Storbritannia er av de numrene jeg virkelig ikke skjønner på noe nivå...
Skravla Skrevet 1 time siden #42546 Skrevet 1 time siden Storbritannia går inn for å ikke vinne i år heller.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42547 Skrevet 1 time siden Jeg er ganske trygg på at de vil lykkes med det...
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42548 Skrevet 1 time siden Den introen er jo Like a prayer i ny innpakning.
Skravla Skrevet 1 time siden #42549 Skrevet 1 time siden Det gir litt feil signal når man står i en form for rustning og synger om mamma......
Skravla Skrevet 1 time siden #42550 Skrevet 1 time siden Det er mye metall på scenen i år..... unntatt i musikken.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42551 Skrevet 1 time siden Jeg synes forsåvidt låta har noe, men sceneshowet har litt for mye på alle måter (men den capen hade gjort seg til spesielle anledninger).
Skravla Skrevet 1 time siden #42552 Skrevet 1 time siden Og der kom vindmaskinen... var jo bare den som manglet.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42553 Skrevet 1 time siden Jeg skjønner jo at han stiller i ermløs topp med de overarmene... Siden jeg er enkel og forutsigbar appelerer jo dette til meg, men jeg tror det er andre grupper i publikum han primært interesserer seg for...
Skravla Skrevet 1 time siden #42554 Skrevet 1 time siden Og der fikk Edward frem alt om Norge på 5 sekunder.
Skravla Skrevet 1 time siden #42555 Skrevet 1 time siden Synes han klarte seg bra. Litt samme energien som den danske. Krysser fingrene for Norge. Var ikke kveldens verste.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42556 Skrevet 1 time siden Man ser jo på selvtilliten at han er bergenser... -Man får mycket manne-tuttar för lisenspengarna i kväll.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42557 Skrevet 1 time siden Skravla skrev (1 minutt siden): Synes han klarte seg bra. Litt samme energien som den danske. Krysser fingrene for Norge. Var ikke kveldens verste. Han er jo en av de tryggere vokalistene, og ikke minst ser det ut som om han trives og har det gøy - det smitter.
Skravla Skrevet 1 time siden #42559 Skrevet 1 time siden Noen av disse pauseinnslagene er puteflaue.....
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42560 Skrevet 1 time siden Celine Dion sang Ne partez pas san moi i 1988. Franska er 17 år. Det går ikke opp at det er hennes første ESC-minne... Man ser jo green room-programlederen er kastet inn i dette når hun må lese opp spørsmål fra huskelapper - det ser unektelig litt amatørmessig og anstrengt ut når de ikke engang kan late som om det er spontant småprat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå