Skravla Skrevet 14. mai #42543 Skrevet 14. mai Daria skrev (1 minutt siden): Du hadde ikke tenkt så langt? Jeg trodde kanskje det var mer at de var redde for å komme til kort.....
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42544 Skrevet 14. mai -It is about my first clubbing... I mitt hode:
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42545 Skrevet 14. mai Storbritannia er av de numrene jeg virkelig ikke skjønner på noe nivå...
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42547 Skrevet 14. mai Jeg er ganske trygg på at de vil lykkes med det...
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42548 Skrevet 14. mai Den introen er jo Like a prayer i ny innpakning.
Skravla Skrevet 14. mai #42549 Skrevet 14. mai Det gir litt feil signal når man står i en form for rustning og synger om mamma......
Skravla Skrevet 14. mai #42550 Skrevet 14. mai Det er mye metall på scenen i år..... unntatt i musikken.
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42551 Skrevet 14. mai Jeg synes forsåvidt låta har noe, men sceneshowet har litt for mye på alle måter (men den capen hade gjort seg til spesielle anledninger).
Skravla Skrevet 14. mai #42552 Skrevet 14. mai Og der kom vindmaskinen... var jo bare den som manglet.
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42553 Skrevet 14. mai Jeg skjønner jo at han stiller i ermløs topp med de overarmene... Siden jeg er enkel og forutsigbar appelerer jo dette til meg, men jeg tror det er andre grupper i publikum han primært interesserer seg for...
Skravla Skrevet 14. mai #42555 Skrevet 14. mai Synes han klarte seg bra. Litt samme energien som den danske. Krysser fingrene for Norge. Var ikke kveldens verste.
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42556 Skrevet 14. mai Man ser jo på selvtilliten at han er bergenser... -Man får mycket manne-tuttar för lisenspengarna i kväll.
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42557 Skrevet 14. mai Skravla skrev (1 minutt siden): Synes han klarte seg bra. Litt samme energien som den danske. Krysser fingrene for Norge. Var ikke kveldens verste. Han er jo en av de tryggere vokalistene, og ikke minst ser det ut som om han trives og har det gøy - det smitter.
Daria Skrevet 14. mai Forfatter #42560 Skrevet 14. mai Celine Dion sang Ne partez pas san moi i 1988. Franska er 17 år. Det går ikke opp at det er hennes første ESC-minne... Man ser jo green room-programlederen er kastet inn i dette når hun må lese opp spørsmål fra huskelapper - det ser unektelig litt amatørmessig og anstrengt ut når de ikke engang kan late som om det er spontant småprat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå