Skravla Skrevet 9 timer siden #42401 Skrevet 9 timer siden Jeg har ikke fått med meg Adresseprogrammene i år og heller ikke hørt noen av bidragene (så vidt jeg vet) Skikkelig ESC jomfru i år.
Skravla Skrevet 9 timer siden #42402 Skrevet 9 timer siden Denne var jo energisk og potensialt "allsang"-refreng. Helt til hun kom.... hjelpes
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42403 Skrevet 9 timer siden De hadde egentlig skrevet en sang til fotball-vm, men så kvalifiserte de seg ikke og syntes det var så synd om sangen skulle gå til spille...
Skravla Skrevet 9 timer siden #42404 Skrevet 9 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): De hadde egentlig skrevet en sang til fotball-vm, men så kvalifiserte de seg ikke og syntes det var så synd om sangen skulle gå til spille... Det forklarer jo energi og refreng.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42405 Skrevet 9 timer siden Skravla skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke fått med meg Adresseprogrammene i år og heller ikke hørt noen av bidragene (så vidt jeg vet) Skikkelig ESC jomfru i år. Italia og Frankrike er mine favoritter for året. Svenskene vinner neppe...
Skravla Skrevet 9 timer siden #42406 Skrevet 9 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Italia og Frankrike er mine favoritter for året. Svenskene vinner neppe... Ikke noe problem å få Sverige ut av systemet. Den er jo glemt mens hun fremdeles er på scenen.
Skravla Skrevet 9 timer siden #42407 Skrevet 9 timer siden Og jeg har tenkt på Adresseprogrammene hver gang jeg har lest her. Men hukommelsen har vært helt jævlig de siste ukene og da glemmer jeg alt som ikke skrives ned og legges med alarm.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42408 Skrevet 9 timer siden Det eneste systemet hun kom inn i vsr lydsystemet - behovet for å skru ned volumet meldte seg....
Skravla Skrevet 9 timer siden #42409 Skrevet 9 timer siden Heksetur til Bloksberg..... the movie version.
Skravla Skrevet 9 timer siden #42410 Skrevet 9 timer siden Snegler og Ukulele må jo være en bra date.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42411 Skrevet 9 timer siden Det er et "bare i ESC"-nummer som funker - heftlig visuelt, men ganske stilig musikalsk. Ganske deilig for hodet ettr de to slitsomme åpningslåtene, dessuten...
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42412 Skrevet 9 timer siden Skravla skrev (Akkurat nå): Snegler og Ukulele må jo være en bra date. Jeg føler at det er et scenario som er svært avhengig av mannen - grekeren her vil komme til kort uansett hva han gjør...
Skravla Skrevet 9 timer siden #42413 Skrevet 9 timer siden Daria skrev (1 minutt siden): Det er et "bare i ESC"-nummer som funker - heftlig visuelt, men ganske stilig musikalsk. Ganske deilig for hodet ettr de to slitsomme åpningslåtene, dessuten... Ja, det har alt man forventer av et ESC-nummer. Og et refrengord man kan gaule til på ferie til Hellas i sommer....
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42414 Skrevet 9 timer siden Det er jo litt ironisk at et nummer som vissnok handler om overforbruk har så mye rekvisitt-ræl på scenen...
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42415 Skrevet 9 timer siden Skravla skrev (Akkurat nå): Ja, det har alt man forventer av et ESC-nummer. Og et refrengord man kan gaule til på ferie til Hellas i sommer.... Det var veldig rettet til heksene fra Kroatia, ikke grekeren...
Skravla Skrevet 9 timer siden #42416 Skrevet 9 timer siden Daria skrev (Akkurat nå): Det var veldig rettet til heksene fra Kroatia, ikke grekeren... Ah... det var grekeren jeg tenkte på. Det var også greit innenfor det nyere ESC-standarden. Men heksene var også veldig ESC.
Skravla Skrevet 9 timer siden #42417 Skrevet 9 timer siden Og dette var jo veldig kjedelig som vanlig Portugal.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42418 Skrevet 9 timer siden Portugal kunne gjort noe for meg med sterkere vokalister - og skikkelig antrekk...
Skravla Skrevet 9 timer siden #42419 Skrevet 9 timer siden Takk Edvard. Det var han jeg tenkte på og ikke klarte å plassere.
Daria Skrevet 9 timer siden Forfatter #42420 Skrevet 9 timer siden Jeg var også på Love Actually-assosiasjonen til Edward
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå