Gå til innhold

The Daria diaries

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke fått med meg Adresseprogrammene i år og heller ikke hørt noen av bidragene (så vidt jeg vet) Skikkelig ESC jomfru i år. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne var jo energisk og potensialt "allsang"-refreng.  Helt til hun kom.... hjelpes

Skrevet

De hadde egentlig skrevet en sang til fotball-vm, men så kvalifiserte de seg ikke og syntes det var så synd om sangen skulle gå til spille...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

De hadde egentlig skrevet en sang til fotball-vm, men så kvalifiserte de seg ikke og syntes det var så synd om sangen skulle gå til spille...

Det forklarer jo energi og refreng. 

Skrevet
Skravla skrev (2 minutter siden):

Jeg har ikke fått med meg Adresseprogrammene i år og heller ikke hørt noen av bidragene (så vidt jeg vet) Skikkelig ESC jomfru i år. 

Italia og Frankrike er mine favoritter for året. Svenskene vinner neppe...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Italia og Frankrike er mine favoritter for året. Svenskene vinner neppe...

Ikke noe problem å få Sverige ut av systemet. Den er jo glemt mens hun fremdeles er på scenen. 

Skrevet

Og jeg har tenkt på Adresseprogrammene hver gang jeg har lest her. Men hukommelsen har vært helt jævlig de siste ukene og da glemmer jeg alt som ikke skrives ned og legges med alarm. 

Skrevet

Det eneste systemet hun kom inn i vsr lydsystemet - behovet for å skru ned volumet meldte seg....

Skrevet

Heksetur til Bloksberg..... the movie version. 

Skrevet

Snegler og Ukulele må jo være en bra date. :risterpåhodet:

Skrevet

Det er et "bare i ESC"-nummer som funker - heftlig visuelt, men ganske stilig musikalsk. Ganske deilig for hodet ettr de to slitsomme åpningslåtene, dessuten...

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Snegler og Ukulele må jo være en bra date. :risterpåhodet:

Jeg føler at det er et scenario som er svært avhengig av mannen - grekeren her vil komme til kort uansett hva han gjør...

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

Det er et "bare i ESC"-nummer som funker - heftlig visuelt, men ganske stilig musikalsk. Ganske deilig for hodet ettr de to slitsomme åpningslåtene, dessuten...

Ja, det har alt man forventer av et ESC-nummer. Og et refrengord man kan gaule til på ferie til Hellas i sommer.... 

Skrevet

Det er jo litt ironisk at et nummer som vissnok handler om overforbruk har så mye rekvisitt-ræl på scenen...

Skrevet
Skravla skrev (Akkurat nå):

Ja, det har alt man forventer av et ESC-nummer. Og et refrengord man kan gaule til på ferie til Hellas i sommer.... 

Det var veldig rettet til heksene fra Kroatia, ikke grekeren...

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Det var veldig rettet til heksene fra Kroatia, ikke grekeren...

Ah... det var grekeren jeg tenkte på. Det var også greit innenfor det nyere ESC-standarden. Men heksene var også veldig ESC. 

Skrevet

Og dette var jo veldig kjedelig som vanlig Portugal. 

Skrevet

Portugal kunne gjort noe for meg med sterkere vokalister - og skikkelig antrekk...

Skrevet

Takk Edvard. Det var han jeg tenkte på og ikke klarte å plassere. 

Skrevet

Jeg var også på Love Actually-assosiasjonen til Edward :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...