Daria Skrevet 2. mai Forfatter #42301 Skrevet 2. mai Igjen er Kevin og jeg på kynisk bølgelengde når resten av panelet blir for sentimentale og bløthjertet - eller går i psykose, som han formulerte det
Daria Skrevet 2. mai Forfatter #42302 Skrevet 2. mai (endret) Folkejury-medlemmet som åpnet med å si at hun ikke likte Sverige, sånn på generelt grunnlag, følger opp med å si at Portugal har vært min faste dopause i alle de år. Jeg har respekt for prinsipper Stian er ikke her, så nå får vi datinglivet til Jim i stedet... Endret 2. mai av Daria
Daria Skrevet 2. mai Forfatter #42303 Skrevet 2. mai Too epic to be true er jo en selvsikker tittel... Estland er klassisk jente-pop, og jeg liker det overraskende mye - jeg tror det trigger noe nostalgisk.
Daria Skrevet 2. mai Forfatter #42304 Skrevet 2. mai (endret) Det hjelper så lite å ha et budskap når det framføres på gresk i masete innpakning. Men de overarmene kan jo gi noen poeng fra utvalgte deler av publikum... Endret 2. mai av Daria
Daria Skrevet 2. mai Forfatter #42305 Skrevet 2. mai Bugarias rotete bidrag heter Bangaranga - jeg tror det betyr hullkort...
Daria Skrevet 2. mai Forfatter #42306 Skrevet 2. mai -Hun har ikke skrever låta, hun har funnet på låta - det er låtbingo. Godt oppsummert
Harlekin Skrevet 4. mai #42307 Skrevet 4. mai Hei Jeg datt inn her da jeg søkte etter en bestemt bok - og nå vil jeg bli værende på grunn av bokanbefalinger, all sporten og Bake-Off 😁 Jeg leste Lauren Groffs Matrix etter din beskrivelse, likte den veldig godt. Og nå har jeg begynt på Dear Mrs Bird, og så langt virker den så fin. 1
Daria Skrevet 4. mai Forfatter #42308 Skrevet 4. mai Så hyggelig at noen (utover de få jeg vet om...) har glede og utbytte av tjatringen min. Hvis både bøker, sport og Bake-off appellerer, har du et godt utgangspunkt for å finne deg til rette Mrs Bird og oppfølgerne har allerede gledet flere av dagbokens lesere, bare på grunn av at jeg gjorde et spontankjøp på et salgsbord på Ark - det er jo egentlig ganske fantastisk.
Daria Skrevet 4. mai Forfatter #42309 Skrevet 4. mai Det hender jeg kommer hjem fra psykologen og googler navn og bøker (selv om det skjedde oftere med fagnerd-vestlendingen enn nå) - i dag kom jeg hjem fra tannlegen og googlet låter Uten hell, men jeg fikk litt Tom Petty-vibber - ikke nødvendigvis der, men i det området. Han er litt på amerikansk rock - visdomstannen min ble trukket til lyden av Bruce Springsteen. Jeg er fortsatt nummen fra haken til øret - både å smøre leppene og sette inn øreproppen bød på uvante, for ikke å si manglende, reaksjoner... Men hullet er fikset, smertefritt og billigere enn antydet, og jeg fikk hentet noen bøker på biblioteket etterpå; det må vel kvalifisere til en effektiv dag.
Daria Skrevet 4. mai Forfatter #42310 Skrevet 4. mai Ansiktet fungerer igjen normalt og middagen var etterlengtet... Etter noen dager med enkle og lite energikrevende løsninger var den dessuten av det litt mer komplette slaget - med total kjøkkeninnsats på under et kvarter (stekeovnen klarer seg jo på egen hånd) er del vel i overkant å si at den var avansert, men det var kjøtt, det var salat, det var gnocchi og stekt sopp og løk. Nå er det straks te - dagens første kopp
Daria Skrevet 4. mai Forfatter #42311 Skrevet 4. mai Jeg antar at disse mennene utkledd som italienske nonnaer er en velkjent greie i Australia, men jeg synes bare det er sært og har mistet mye av engasjementet rundt dagers episode allerede... Humor er alltid vanskelig å eksportere, og dette føles veldig utdatert.
Daria Skrevet 4. mai Forfatter #42312 Skrevet 4. mai Tiramisu med pistasj og chai? Jeg kan være interessert...
Daria Skrevet 4. mai Forfatter #42314 Skrevet 4. mai Det var litt KLM på 80-tallet over det - hverken menn i kvinneklær eller en parodisk aksent er så veldig nyskapende (eller korrekt) humor nå...
Daria Skrevet 4. mai Forfatter #42315 Skrevet 4. mai Fokuset til NASAs ingeniører da de skulle utstyret den første kvinnelige astronauten med toalettsaker: Spesialutviklet sminke. Samt tamponger - 100 stk burde holde for en uke. Siden menn tross alt vet best og ikke trenger å spørre på forhånd hva kvinnen faktisk ønsket og trengte... *ser dokumentar*
Daria Skrevet 4. mai Forfatter #42316 Skrevet 4. mai Jeg hadde ikke fått med meg at det regnet, men plutselig var regnbuen der 🌈 Det er det mest fascinerende og fineste naturfenomenet - i teorien vet jeg hva som skjer, men fargene føles som en litt naturstridig bonus likevel. Jeg kan fint skjønne at den ble tillagt religiøs betydning.
Skravla Skrevet 4. mai #42317 Skrevet 4. mai Så ingen regnbue her, men alt var svovelgult og det føltes utrygt å puste for et par minutter.
Skravla Skrevet 4. mai #42319 Skrevet 4. mai Daria skrev (5 minutter siden): Himmelen hadde et Kjell Westö-øyeblikk? Noe sånn ja. 😀
Harlekin Skrevet 5. mai #42320 Skrevet 5. mai Jeg våknet opp til snø i dag. Hvilket underbart vær! ❄️ Takk for Mrs Bird igjen, jeg elsker henne. Det vil si, jeg elsker ikke henne, men jeg elsker boken 🥰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå