Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42221 Skrevet 1 time siden -Får du lyst til å dra til Moldova, Kevin? -Nei. Han er tilbake
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42222 Skrevet 1 time siden Jeg har sjelden brukte mute-knappen så mye på folkejuryen, men det sier nok egentlig like mye om meg og mitt humør og dagsform som det gjør om dem, hvis jeg skal slippe til et blaff av selvinnsikt...
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42223 Skrevet 1 time siden Kiss-sminke, Gina G-topp, masker som minner om Subwoofer, tysk rap. Så mye er merkelig med Østerrike. -Her lurer jeg på hva de har tenkt, sier Kevin, og det oppsummerer igrunnen det hele ganske greit...
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42224 Skrevet 1 time siden (endret) Åh Kevin, jeg har savnet deg Endret 1 time siden av Daria
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42225 Skrevet 1 time siden I år har jeg ikke fulgt med på mello i Sverige overhodet, utover å ha fått med meg hvem som vant, men umiddelbart er både låt og sceneshow altfor mye for meg. Det er jo kvalitet i alle ledd, ettersom det er Sverige, men det er så ikke min greie.
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42226 Skrevet 1 time siden På bingo-referansekortet så langt: Jungelrave i Mexico og SunVing Resort...
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42227 Skrevet 1 time siden (endret) Latvia høres ut som det fort kan bli falsk live... Et refreng hadde også gjort seg. Endret 1 time siden av Daria
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42228 Skrevet 1 time siden Dette å ville være skummel goth-rocker og samtidig stille opp i ESC - det blir jo aldri helt overbevisende. Men pluss for refreng, tross alt - og morsmål, det har helt klart vært en økende trend de siste årene. -Jeg minner meg selv på at også dette, Kevin, skal ta slutt... Men Marte Stokstad som assosierer fra Serbias primalskrik til da hun plutselig fikk mensen i Åse Klevelands kjole under MGP-finalen var definitivt ikke på noe bingobrett - heller ikke hos resten av panelet. Carina Dahls selnger seg på oversharingen med sin serbiske dating-perode i Stockholm - må vi fram med klassikeren om at dette ikke er Lindmo...?
Daria Skrevet 1 time siden Forfatter #42229 Skrevet 1 time siden Neste runde starter om et kvarter... (pausefisk)
Daria Skrevet 59 minutter siden Forfatter #42230 Skrevet 59 minutter siden Den skjorten til Kevin... *målløs* Jeg har aldri hørt om gjest Olav Svarstad Haugland, men jeg har en anelse om hvem hans mor er...
Daria Skrevet 56 minutter siden Forfatter #42231 Skrevet 56 minutter siden Se der ja, da var Jim mann for sin hatt igjen. Jeg har en som likner litt...
Daria Skrevet 52 minutter siden Forfatter #42232 Skrevet 52 minutter siden Jalla jalla var da en svensk polis-komedie en gang i tiden (jeg tror jeg så den på kino i København...), nå er den en Shakira-kopi fra Kypros. Klassisk ESC - jeg spår finale.
Daria Skrevet 48 minutter siden Forfatter #42233 Skrevet 48 minutter siden Ikke overraskende var Kevin også på Shakira - og hun levde ikke helt opp til hans standarder Men når han danser, skjønner jeg jo greia med den skjorta. -Det var nok ikke et sjokk for mamma og pappa da jeg kom ut som homofil...
Daria Skrevet 41 minutter siden Forfatter #42234 Skrevet 41 minutter siden Israel i ESC er problematisk - at de stiller med det som i praksis er en fransk kjærlighetsballade blir litt merkelig. Jeg ville vært relativt begeistret om den var Frankrikes bidrag, og en del av meg er litt med Ingeborg her - når verden er så mørk, er det litt fristende å holde på de lyspunktene man har uten at alt skal få et politisk skjær.
Daria Skrevet 35 minutter siden Forfatter #42235 Skrevet 35 minutter siden Tyskland kjører billig-utgaven av Fuego - sett det ført, hørt det før, og bedre.
Daria Skrevet 31 minutter siden Forfatter #42236 Skrevet 31 minutter siden -Er du en som blir litt fascinert av flammer og sånt? -Altså, jeg driver et pyroteknisk firma... Jeg tror det var et ja fra Stian Poeng til herr Svarstad Haugland som henger seg opp i åpningslinjen Boy, I'm out of your league og mener at det er hun ikke - de hører begge til i femtedivisjon
Daria Skrevet 25 minutter siden Forfatter #42237 Skrevet 25 minutter siden Albainas kor-intro tar meg rett til Madonnas Like a prayer, før den blir pur storslagen Balkan-ballade (med en litt for sutrete slutt).
Daria Skrevet 19 minutter siden Forfatter #42238 Skrevet 19 minutter siden Jeg er litt usikker på om operadelen egentlig tilfører Frankrikes bidrag så mye - den er mektig nok uten (og hun trenger vel ikke gå i skoleuniform selv om hun bare er 17...?).
Daria Skrevet 10 minutter siden Forfatter #42239 Skrevet 10 minutter siden Sevfølgelig må man være barbeint på scenen når låta heter Mother nature... Og der kom årets første fiolin - fra Luxembourg. Den har potensiale, me jeg er litt spent på hvordan hun synger live.
Daria Skrevet 9 minutter siden Forfatter #42240 Skrevet 9 minutter siden Ekskona til Stian har blitt så åndelig i det siste - godt å vite
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå