Daria Skrevet 15. april Forfatter #42201 Skrevet 15. april Dette kan absolutt bli en gjenganger, hvis Rema fortsetter med små pakker hvalkjøtt i kjøledisken 1
Daria Skrevet 15. april Forfatter #42202 Skrevet 15. april -I feel absolutely confident - that Laura should do this! Hvordan kaste en lagkamerat under bussen... Hun har forøvrig imponerende mange ringer på seg, med tanke på hvor hun befinner seg og aktiviteten hun har kledd seg for.
Daria Skrevet 15. april Forfatter #42203 Skrevet 15. april Med unntak av Snez, som jeg gjerne vil beholde en stund til, har jeg ikke sterke følelser for noen av de som står i fare for å ryke i dag. Ergo er heller ikke engasjementet så stort, men til gjengjeld er jeg åpen for å bli overbevist og forført av alle...
Daria Skrevet 16. april Forfatter #42204 Skrevet 16. april (endret) På en dag hvor alle i min umiddelbare nærhet er idioter, var jeg lur nok til å trekke meg stille ut da jeg innså hvor fullt det var på Fretex... Nødvendige biblioteksærend unnagjort; med fysio borte i morgen må jeg ingenting før tirsdag. Litt samvær med burde blir det nok, men ikke akkurat nå... Endret 16. april av Daria
Daria Skrevet 17. april Forfatter #42205 Skrevet 17. april To kompiser treffes - den ene medbringende baby (anslått alder ca 10 måneder), den andre motorsykkel (barnets mor var også tilstede). Jeg vet ikke om babyen var vist fram før (fars stolte, sentimentale ord var "Her er det lille bærsjemonsteret" ), men motorsykkelen var åpenbart ikke det, og det var ingen tvil om hvor interessen var størst Hederlig omtale til den vareryddende Coop-ansatte som viste at jeg ikke er så urealistisk kravstor på Kiwi - han så at jeg nærmet meg, spurte om jeg skulle forbi og gjorde umiddelbart plass. Det er alt jeg forventer...
Daria Skrevet 17. april Forfatter #42206 Skrevet 17. april Daria skrev (På 17.3.2026 den 19.33): Jeg skulle sende en helt nødvendig te-bestilling og syntes sluttsummen ble uventet høy - da jeg sjekket nærmere viste det seg at portoen var dobbelt så høy som for to uker siden! Jeg har nå sendt en mail til nettbutikken og spurt hvordan dette har seg. Ikke at det er så voldsomt mye i kroner og øre totalt sett, men det er en ganske heftig økning i prosent... Og når vi er inne på det å være kravstor kunde - det tok butikken akkurat en måned å svare på denne mailen, helt uten noen form for beklagelser eller anerkjennelse av at det har tatt lang ting...
Daria Skrevet 17. april Forfatter #42207 Skrevet 17. april -It's achievable - alltid et betryggende utgangspunkt for en stresstest... Jeg skjønte ikke engang alle ordene, det er et godt utgangspunkt. Jeg googlet duccha - og kan tydeligvis ikke engang stave det. Dukkah er en egyptisk nøtte-og-krydderblanding, om andre enn meg var usikre Til gjengjeld er jeg sikker på at kjolen til Poh er en fasong som er uflatterende på ca alle (med et mulig unntak for gravide - hvertfall om målet deres er å skjule magen...).
Daria Skrevet 17. april Forfatter #42208 Skrevet 17. april Kjære QI-tekster. Det stemmer at hazel er det engelske navnet på hasseltre, men når en kvinne heter Hazel, gjør hun det også på norsk - hun bytter ikke navn til Hassel...
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42209 Skrevet 18. april Mindre elskede vårtegn: Støy og matlukt fra uteserveringen... Det lå en psykologibok i lesekiosken i går, men jeg snakket strengt til meg selv og gikk videre. Å forvente at jeg skal ha viljestyrke to dager på rad er jp i overkant...
Dallandra Skrevet 18. april #42210 Skrevet 18. april Jeg holder fortsatt på med min tyske krim.. den er jo bra men det går så tregt. Må konsentrere seg, så egner seg dårlig når det er forstyrrende elementer i omløp, og det verste forstyrrende elementet er jo meg selv (og mobilen. Og den ergrer meg. Burde lagt den vekk helt. )
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42211 Skrevet 18. april Jeg skal jo bare sjekke denne detaljen, dette ordet, jeg stusset på... Skjermlåsen på mobilen min slår seg på etter en halvtime - når jeg skal sjekke noe og den er låst, er jeg alltid litt fornøyd med meg selv som har klart å holde lesekonsentrasjonen. Dessuten kan jeg melde fra min lille kveldstur at magnoliaknoppene er i vekst
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42212 Skrevet 18. april (endret) I påvente av kveldens Adresse Wien lader jeg opp med forrige ukes episode, som jeg ennå ikke har sett - ESC-måneden er i gang Og de er tilbake til det beste utgangspunktet - Ingeborg Heldal, Staysman og Kevin Vågenes som fast panel Litt avventende til Carina Dahl som episodens gjest, dog... Endret 18. april av Daria
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42213 Skrevet 18. april Mor og datter i folkepanelen kan fort bli pinlig - og er det egentlig allerede... Men jeg er jo litt skuffet over at Jim stiller uten hodeplagg.
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42214 Skrevet 18. april Deg og meg for evig - såpass italiensk skjønner jeg Jeg liker Italia - veldig ESC, veldig italiensk og en ballade med litt fart.
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42215 Skrevet 18. april At årets eldste deltaker appellerer til deg, sier litt om at du også begynner å bli voksen, Ingeborg
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42216 Skrevet 18. april Stian er derimot yngre enn meg og får derfor ikke lov til å si at han drar på åra
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42217 Skrevet 18. april Montenegro lider av langt fremskreden identitetsforvirring. Jeg liker noen av identitetene, men helheten blir litt for slitsom.
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42218 Skrevet 18. april Og der var vi i gang med eksene og kjærlighetslivet til Stian...
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42219 Skrevet 18. april Nei Carina, det var ikke fordi tøff dame-temaet ditt var for mye for Norge da at du ikke ble en MGP-hit den gang da...
Daria Skrevet 18. april Forfatter #42220 Skrevet 18. april Moldavisk (heter det det?) fotballsang - Viva Moldova. Men hva har jeg sagt om rap i ESC...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå