Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Den nye mørke KOS sjokolade-moussen var god, men vet ikke om jeg synes den var så mye bedre enn den andre egentlig? Uansett burde de kanskje heller se på størrelsen på begrene, er de ikke seriøst små? :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den nye mørke KOS sjokolade-moussen var god, men vet ikke om jeg synes den var så mye bedre enn den andre egentlig? Uansett burde de kanskje heller se på størrelsen på begrene, er de ikke seriøst små? :sjenert:

De er jo ment som dessert, ikke et måltid. Bra det ikke er gigastørrelse på alt.

Apropos det; savner "trekantpuddingene"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig skuffa av Bergene melk med smørbukk. Synes ikke den var særlig god :/

Seriøst!? Jeg spiste ei hel plate på 2 minutter ca. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den nye Bergene melk var middelmådig. Håpte den skulle likne på Rekrutt-biten i smågodtet, men så var den mer som karamellkonfektbiten. :snurt:

Walters drasjé var heller ikke så god som jeg håpte. Den var litt for søt for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst!? Jeg spiste ei hel plate på 2 minutter ca. :gjeiper:

Altså, den gikk ned da :P Men den var ikke så god som jeg trodde. Synes det var litt ettersmak av svidd karamell :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er jo ment som dessert, ikke et måltid. Bra det ikke er gigastørrelse på alt.

Apropos det; savner "trekantpuddingene"..

Joda, vet jo det, synes likevel den er for liten i forhold til hvor luftig innholdet er. I forhold til de andre dessertene som er i samme størrelse, men inneholder mye mer, synes jeg det er irriterende lite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skikkelig skuffa av Bergene melk med smørbukk. Synes ikke den var særlig god :/

Hos meg var det faktisk helt omvent, jeg hadde virkelig lite forventninger til denne - men synes den var knallgod! Synes nesten den minnet litt om den gamle Caramello-sjokoladen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Joda, vet jo det, synes likevel den er for liten i forhold til hvor luftig innholdet er. I forhold til de andre dessertene som er i samme størrelse, men inneholder mye mer, synes jeg det er irriterende lite ;)

jeg ser poenget ditt! den er mindre, så koster den sikkert mye mer også!

jeg synes det er så frekt av produsentene! jeg oppdager det stadigvekk, at posene er like store, men de innholder mindre! jeg skrev det tidligere i denne tråden, men safarikjeksen har en ny oppskrift- i butikken så tok jeg en "gammel" pakke og en ny pakke og sammenliknet ingrediensene- det viser seg at stort sett bare ingrediensene har litt annen rekkefølge, og noen aromaer er byttet ut. den "gamle" safarien var 500 gram og den nye er 250 gram. den nye koster også 10-15 kr mere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser poenget ditt! den er mindre, så koster den sikkert mye mer også!

jeg synes det er så frekt av produsentene! jeg oppdager det stadigvekk, at posene er like store, men de innholder mindre! jeg skrev det tidligere i denne tråden, men safarikjeksen har en ny oppskrift- i butikken så tok jeg en "gammel" pakke og en ny pakke og sammenliknet ingrediensene- det viser seg at stort sett bare ingrediensene har litt annen rekkefølge, og noen aromaer er byttet ut. den "gamle" safarien var 500 gram og den nye er 250 gram. den nye koster også 10-15 kr mere!

Mener du den nye med sjokoladefyll? I så fall er det jo ikke så rart at den er dyrere. Sjokolade koster mer enn mel :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Mener du den nye med sjokoladefyll? I så fall er det jo ikke så rart at den er dyrere. Sjokolade koster mer enn mel :gjeiper:

nej, ikke den :) det er en ny med sjokoladefyll ja, men den som altid har vært, eksisterer også enda, bare med ny oppskrift...det er denne jeg prater om ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nej, ikke den :) det er en ny med sjokoladefyll ja, men den som altid har vært, eksisterer også enda, bare med ny oppskrift...det er denne jeg prater om ;)

Ja, da skal jeg være enig i at det er drøyt. Så og si det samme produktet, men med mindre pakning og mye høyere pris. Makan... :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja, da skal jeg være enig i at det er drøyt. Så og si det samme produktet, men med mindre pakning og mye høyere pris. Makan... :hakeslepp:

bare begynn å tenke litt over det, på produkter du jevnlig bruker for eksempel...det skjer ofte! på tannkremer og alle matvarer!'

Det erke såå lenge siden førstesiden på VG handlet om at maarud sin 300 grams pose med chips, plutselig ble 250 gram og kostet mange kroner mere!

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare begynn å tenke litt over det, på produkter du jevnlig bruker for eksempel...det skjer ofte! på tannkremer og alle matvarer!'

Det erke såå lenge siden førstesiden på VG handlet om at maarud sin 300 grams pose med chips, plutselig ble 250 gram og kostet mange kroner mere!

Ja, det med potetgullet har jeg faktisk hørt om. De sa vel noe om mer luft i posene, slik at vi skulle få færre knuste flak, men da kunne de vel bare produsert større poser, så kunne de heller lagt på ei krone for ekstra materiale.

Jeg er så "heldig" at det meste jeg liker går ut av produksjon etter kort tid, så det rekker ikke gå opp i pris engang. Sparer masse penger på å ha sær smak, tydeligvis :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Ja, det med potetgullet har jeg faktisk hørt om. De sa vel noe om mer luft i posene, slik at vi skulle få færre knuste flak, men da kunne de vel bare produsert større poser, så kunne de heller lagt på ei krone for ekstra materiale.

Jeg er så "heldig" at det meste jeg liker går ut av produksjon etter kort tid, så det rekker ikke gå opp i pris engang. Sparer masse penger på å ha sær smak, tydeligvis :snurt:

å? nå ble jeg nyskjerrig på hvilkne produkter du mener? :ler: jeg pleier også å like alt som ingen andre liker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare begynn å tenke litt over det, på produkter du jevnlig bruker for eksempel...det skjer ofte! på tannkremer og alle matvarer!'

Det erke såå lenge siden førstesiden på VG handlet om at maarud sin 300 grams pose med chips, plutselig ble 250 gram og kostet mange kroner mere!

Ja, det er faktisk noe som irriterer meg mye også!

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

å? nå ble jeg nyskjerrig på hvilkne produkter du mener? :ler: jeg pleier også å like alt som ingen andre liker!

Husker ikke alt her og nå, men jeg kan liste opp det jeg kommer på :)

-Shiobrus (eneste brusen med sukker jeg likte)

-Tom og Jerry isen

-Vintermandler (mandler med sjokolade rundt, rullet i melis)

-OL-ringer, som ble omdøpt til sprø luringer (eller noe lignende)

-Scoop (snacks formet som små skjeer med en boks salsadip i pakken)

-Pottifar potetgull

-Kims easy chips

-Leverpostei med grønn pepper

-Sans cottage cheese med jordbær

-Pultost av den faste typen (selv om den smørbare også er god)

-Disneysjokolade (vanlig sjokolade med hvit sjokoladefigur i midten)

-Tomat og hvitløksvinaigrette fra Idun

-Tysk gårdsbrød (vet det finnes andre med samme navn, men dette ene jeg likte forsvant altså).

-Philadelphia snack (tidenes beste mellommåltid)

-Salte lakrislisser

-Potetgull med salt og eddik

-Spicy Chili og Spicy Kaktus iskrem (likte begge)

-Brente Mandler i løsvekt fra Den Lille nøttefabrikken

-Respons sjampo og balsam (hender jeg tvinger ei venninne til å kjøpe med fra Sverige :fnise:)

-Lakrisal dragé

-Piz Buin selvbruningsskum

-Diverse ferdigretter som jeg ikke husker navnet på (henger meg mer opp i forsvunnet godteri og snacks, tydeligvis :gjeiper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snømandler selges på innvandrerbutikker, Antlers ;)

Har ingen innvandrerbutikker i nærheten, men takk for forslaget :sukk:

Dette finnes da enda? Den grønne posen på høyre side;)

Ja, tror faktisk det var den jeg smakte, men nå finnes den ikke å få kjøpt noe sted i nærheten av meg, selv ikke i supermarkedene :snurt: Kanskje den solgte såpass dårlig at butikkene i mitt nærmiljø valgte å ikke ta den inn igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...