Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I et svakt øyeblikk testet jeg den nye grandiosaen. Syns faktisk den var mer smakløs enn vanlig grandis, noe jeg ikke trodde var mulig.

Takk for advarselen, jeg har hatt litt lyst å prøve den jeg også :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to nye rifla chipsene fra Sørlandschips er farlig gode! Den ene med havsalt og den andre med grillet spareribs-smak, skikkelig krispy begge to, og selvsagt stekt i peanøttolje. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

jeg er nok den største go`morgen fanen som eksisterer, og jeg må si jeg gleder meg til å smake på den nye med gresk yoghurt!

har noen smakt den??

kjenner jeg er ganske nyskjerrig på den nye juicetypen som er anderledes enn andre juicer, med eple, banan og mango også :jepp:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er nok den største go`morgen fanen som eksisterer, og jeg må si jeg gleder meg til å smake på den nye med gresk yoghurt!

har noen smakt den??

kjenner jeg er ganske nyskjerrig på den nye juicetypen som er anderledes enn andre juicer, med eple, banan og mango også :jepp:

Jeg har smakt go morgen gresk og den var kjempegod. Den er veldig sur, men akkurat slik jeg liker det, da jeg ikke ellers er noe glad i yogurter fra tine på grunn av den kvalmende vanilje-smaken de har i alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp:

den er så gooood!

har du smakt den?

Tørr ikke prøve den jeg, er redd den er alt for god!

Endret av Kladd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den smakte noenlunde det samme ja, men er jo selvfølgelig litt smak av søtningsmiddel :)

Jeg synes den smaker prikk likt. Eller, prikk lik all annen fruktchampagnesaft og -brus. Finnes Gøy fortsatt i butikken, eller har Fun tatt over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nenya82

Jeg synes den smaker prikk likt. Eller, prikk lik all annen fruktchampagnesaft og -brus. Finnes Gøy fortsatt i butikken, eller har Fun tatt over?

Gøy finnes enda,men kun i enkelte butikker.Har bare sett fruktfest smaken,virker ikke om Gøy har andre smaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy finnes enda,men kun i enkelte butikker.Har bare sett fruktfest smaken,virker ikke om Gøy har andre smaker?

Det er lenge siden jeg har sett det på Rema, men jeg henger ikke så ofte i saft-avdelingen ;) Det står på nettsidene at de bare har fruktfest. For ikke så lenge siden (vel, fem-seks år siden) hadde de iallfall én til som het Kanonbær eller noe sånt. Og jeg kan huske at de hadde mange varianter da jeg var barn, blant annet en veeeeeldig god med jordbærsmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Både Gøy og Fun finnes i butikkene. De er to forskjellige varemerker, men fra samme produsent (Stabburet). Iflg Stabburets hjemmesider finnes Gøy bare i fruktfestsmak.

Endret av Spinell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Ok,jeg pleier å kjøpe Gøy sin fruktfest.Er vel den eneste saftsmaken jeg syns er noe god også smaker den ikke fullt så syntetisk som Fun sine ofte gjør.

Jeg også husker at de hadde flere Gøy-smaker før.

EDIT:Smakte forresten også Melkebart her om dagen,og jeg syns den var kjempegod.Forsvant på et blunk :)

Endret av Nenya82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...