Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest scorpius

Jeg så en reklame på tv for cottage cheese med to nye smaker for flere uker siden, men har fortsatt ikke sett de i de matbutikkene (kiwi, rimi, ica). Finnes de i butikkene, eller?

Cottage cheese med smak

Endret av scorpius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en reklame på tv for cottage cheese med to nye smaker for flere uker siden, men har fortsatt ikke sett de i de matbutikkene (kiwi, rimi, ica). Finnes de i butikkene, eller?

Cottage cheese med smak

Men, har ikke de vært ganske lenge? Mener jeg kjøpte en sånn i sommer/ høst :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh Yoplait med appelsin og sitron gleder jeg meg til å smake!!!!

Og toppris i 200 grams plate!!!!!! :daane: Den bør bare IKKE være like god som de små topprisene altså! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, har ikke de vært ganske lenge? Mener jeg kjøpte en sånn i sommer/ høst :klo:

Joda, disse cottage-cheesene ble lansert rund mai i fjor, så de har eksistert en stund. Dog er det kun butikker med litt "bredere" utvalg som har de, iallefall er det min erfaring :bigfoot: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melkebart var dødsgod. Smakte ganske likt som påskeeggene, bare i bedre biter :-)

Ellers synes jeg ikke topprisen var så god, smakt toppris, men var litt kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Toppris og Melkebart har jeg smakt. Toppris var helt fantastisk! Ikke like moro å spise som de små, men smaken var like bra. Og flott (dumt hvis man er på slanking..) at den er kommet på stor plate. Melkebart var også god, men ikke helt out of this world smaksmessig. Kanskje litt... kvalmende? Bør ha hatt litt mer luftig hvit krem, sånn som påskeeggene fra Freia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg så en reklame på tv for cottage cheese med to nye smaker for flere uker siden, men har fortsatt ikke sett de i de matbutikkene (kiwi, rimi, ica). Finnes de i butikkene, eller?

Cottage cheese med smak

den har jo vært i butikkene et halvt års tid :fnise:

det har kommet en nøtteblanding også!

den er såååå god!

gul pose..

husker bare ikke for øyeblikket hva den heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Åhhh Yoplait med appelsin og sitron gleder jeg meg til å smake!!!!

Og toppris i 200 grams plate!!!!!! :daane: Den bør bare IKKE være like god som de små topprisene altså! :bond:

Å,nei he he..Toppris er jo så godt :)

Dumt for meg som prøver å la være og bli fristet altfor ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd "Melkebart" og "Melkesjokolade med ToppRis". Ingen av dem kommer til å bli noen favoritt, men det er nok fordi jeg foretrekker mørk sjokolade.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det dere får tak i Melkebart? Jeg svinger inneom sjokoladehyllen på Meny der jeg bor hver gang jeg er i butikken, men finner den aldri og blir like skuffet hver gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det dere får tak i Melkebart? Jeg svinger inneom sjokoladehyllen på Meny der jeg bor hver gang jeg er i butikken, men finner den aldri og blir like skuffet hver gang :P

Vi fant den på Rema1000.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hvor er det dere får tak i Melkebart? Jeg svinger inneom sjokoladehyllen på Meny der jeg bor hver gang jeg er i butikken, men finner den aldri og blir like skuffet hver gang :P

Har sett den på ica og prix ihvertfall.

Jeg likte den ikke så veldig godt. Den er tørr i fyllet, for mektig og for søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har jo vært i butikkene et halvt års tid :fnise:

det har kommet en nøtteblanding også!

den er såååå god!

gul pose..

husker bare ikke for øyeblikket hva den heter...

Nøttegodt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Melkebart leter jeg etter og, men finner ikke.

De har den på alle statoil-stasjoner jeg har vært innom i det siste!

De har sånn 2 for 25 tilbud (en koster 23 på statoil :ler: )

Den er kjempegod!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Melkebart leter jeg etter og, men finner ikke.

du finner den garantert på alle delli, 7/11, narvesen og slike kiosker! på deli delica har de hatt den i et par uker nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...