Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Ser her at det er en relansering av Troika og at det på utsiden av sjokoladen nå står "enda bedre!". Var jo ikke så konkret akkurat det der... noen som vet hva som er endret?

Ellers ganske "skuffet" - i den grad man kan bli skuffet når forventningene er små. Ferdigmat og hel/halvfabrikat i bøtter og spann. Gi meg nylanseringer i form av bedre utvalg av rene råvarer :(

Så enig, så enig, men tror desverre ikke det skjer. Av en eller annen merkelig grunn fremstilles det som moderne og innovativt å bruke slik skit som hel og halvfabrikata er.

- og jeg må bar himle over Toros marianade. Djeez, enhver idiot kan jo røre sammen noe slikt, og det smaker 10 ganger bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er forelsket i Premium Mørk sjokolade & Mousse, fantastisk god.

Ellers har vi kjøpt inn to slike pasta-orginale ting, en til meg og en til sambo. Bare for å ha en dag da vi har for mye å gjøre til å lage middag. Liker vel egentlig best å lage pastaen (og annen middag) fra bunnen selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig, så enig, men tror desverre ikke det skjer. Av en eller annen merkelig grunn fremstilles det som moderne og innovativt å bruke slik skit som hel og halvfabrikata er.

- og jeg må bar himle over Toros marianade. Djeez, enhver idiot kan jo røre sammen noe slikt, og det smaker 10 ganger bedre.

Jeg er også enig.

Og meg må bare le litt over alle forsøkene på å la produktene fremstå som "hjemmelagede". Snakk om forsøk på lureri! Dessverre er det mange som lar seg lure da, som gjerne kjøper "hjemmelaget" fordi det letter litt på samvittigheten. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her at det er en relansering av Troika og at det på utsiden av sjokoladen nå står "enda bedre!". Var jo ikke så konkret akkurat det der... noen som vet hva som er endret?

Jeg tror de har hatt i ekte vanilje. Men jeg vet ikke om det bare er ekte i da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 6 måneder senere...
Gjest NozMonster

dytter litt på denne igjen jeg! det bør jo enkli stå i topicen her: nye produkter 1.februar og 1. september! jeg mener det finnes en slik tråd, men gidder ikke lete etter den..hihii...

såååå- har dere sett eller smakt noen nye produkter som kom 1. september da?

- bergene melk med myk smør bukk fyll!

-fjordland- middag for 2

-Smørbar Camembert, Blåmugg og Cheddar, nye smaker på Biola syrnet melk (Eple/Kiwi + Jordbær), samt nye YT-mellomåltider fra Tine

-ny big one med en eller annen slags krydret kylling

- grateng med middelhavsgrønnsaker, poteter og fyldig saus (blir nok noe moussaka-lignende). Den andre tror jeg var pastagrateng med skinke, brokkoli og ostesaus.

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt Bergene melk/smørbukk. Helt grei, men blir nok ingen favoritt for min del. Har også smakt den "nye" eldorado-juicen i 3-pack, og den var ok. Så en ny kjeksvariant, type cookie med sjokoladefyll - så veldig god ut :lur:

Smørbar camembert høres skummelt ut, men det kan jo hende det funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst en ny dent også, frisk lakris heter den. Har ikke smakt den enda. Her er høstnyhetene til tine.

Meny har en katalog med noen av produktnyhetene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kiwi hadde noe fersk cheddar stående. Så det bare i forbifarten, så jeg vet ikke om det er noe nytt-nytt, eller bare nytt på denne kiwien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de nye baconkjøttbollene ser gode ut - og lettpanert fisk ble jeg nysgjerrig på . Og cheddar er jo superdigg - om det stemmer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper bare den smaker cheddar og ikke "norsk cheddar". Ser for meg at de nye smøreostene kan bidra til en ikke så aller verst mac&cheese.

Jeg fant også en ny ostepop, ostepopskruer med paprika fra Olw. Ikke verd pengene, smakte tamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...