Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest CrazyCatlady

Jeg prøvde noen nye Safari kjeks i dag med sjokoladefyll :) Syns de var ganske gode jeg.

Heh,eller det at jeg snart har spist opp hele pakken er vel et godt tegn på at det er gode :gjeiper: Jaja,ser ikke ut som det blir noen smaksprøve på samboeren min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg prøvde noen nye Safari kjeks i dag med sjokoladefyll :) Syns de var ganske gode jeg.

Heh,eller det at jeg snart har spist opp hele pakken er vel et godt tegn på at det er gode :gjeiper: Jaja,ser ikke ut som det blir noen smaksprøve på samboeren min :fnise:

jeg har også sett en ny safari, men på den står det bare at det er en ny oppskrift...det er kanskje ikke den samme da? men den jeg så, er halvparten av størrelsen til den "vanlige" safarien, og koster masse mere! det synes jeg er rimlig dålig gjort altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CrazyCatlady

jeg har også sett en ny safari, men på den står det bare at det er en ny oppskrift...det er kanskje ikke den samme da? men den jeg så, er halvparten av størrelsen til den "vanlige" safarien, og koster masse mere! det synes jeg er rimlig dålig gjort altså!

Nei,jeg så den også,men de jeg kjøpte var mye større og i en firkanta pakke.Var fylt med sjokolade i midten :sikle:

EDIT:Teit skrivefeil :)

Endret av CrazyCatlady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på at Walters Drasje er utrolig gode... :overrasket: Sånn en million ganger bedre enn M, og jeg elsker M! Jeg har nesten panikk for at ingen andre skal like dem, sånn at de slutter å selge dem (noe som har en tendens til å skje med snop jeg elsker).

Så... løp og kjøp, folksens! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer på at Walters Drasje er utrolig gode... :overrasket: Sånn en million ganger bedre enn M, og jeg elsker M! Jeg har nesten panikk for at ingen andre skal like dem, sånn at de slutter å selge dem (noe som har en tendens til å skje med snop jeg elsker).

Så... løp og kjøp, folksens! :ler:

Den panikken har faktisk jeg også fått! Etter Yade sjokoladene forsvant :sjokkert: kan vel alt skje!?

Så helt enig, løp og kjøp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Läkerol har forresten kommet med noen sure pastiller i pose, Yup. Finnes en grønn og en lilla variant. Jeg likte begge to.

Jeg har prøvd den grønne og den var skikkelig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den panikken har faktisk jeg også fått! Etter Yade sjokoladene forsvant :sjokkert: kan vel alt skje!?

Så helt enig, løp og kjøp! ;)

Hva?

Har den forsvunnet??

Når du sier det har jeg jo ikke sett den på lenge....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva?

Har den forsvunnet??

Når du sier det har jeg jo ikke sett den på lenge....

Ja, jeg trodde først det bare var få butikker som hadde det, men så leste jeg (til min store forferdelse!) at de ikke hadde solgt bra og var tatt ut av sortimentet :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er litt trist egentlig. Den Yadesjokoladen med det hvite inni var utrolig god. Dog så syns jeg at den andre Yadesjokoladen i rød pakning ligner veldig mye på en av de nye platene fra Mindre.

Uff, veldig dårlig forklaring merker jeg. Når man ikke vet navnene er det litt vanskelig å forklare :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den Yade med hvit sjokolade var rett og slett helt vidunderlig!!! Het den ikke trippel? (faktisk ufattelig at jeg ikke husker hva den het med tanke på hvor mange jeg har kjøpt!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...