Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Var det mye salt kjeks i din? Det kan jo hende jeg var uheldig. :sukk:

Synes det var nok kjeks, men nå synes jeg vanlig smash er litt for salt. Likte derfor denne bedre, ettersom det var litt mindre saltsmak:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var nok kjeks, men nå synes jeg vanlig smash er litt for salt. Likte derfor denne bedre, ettersom det var litt mindre saltsmak:)

Okei, da er det nok bare smaken vår som er forskjellig. :jepp:

Bra du likte denne, så får bare jeg holde meg til den gode, gamle smashen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Smakte på den nye stratosen idag, den var kjempe god! Den kommer jeg definitivt til å kjøpe flere ganger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte på den nye stratosen idag, den var kjempe god! Den kommer jeg definitivt til å kjøpe flere ganger :-)

Men er ikke den den samme som den lille Stratos dobbel da? Med hvit sjokolade, den som har vært en stund. Eller har jeg misforstått heelt? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke den den samme som den lille Stratos dobbel da? Med hvit sjokolade, den som har vært en stund. Eller har jeg misforstått heelt? :fnise:

Tror det er den samme? Men jeg synes den var mye bedre i sånne biter, har litt å si på smaken det også, synes jeg. Men, sånn har jeg det egentlig med flere sjokolader :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Smakte en ny chips i helga.En av de nye sørlandschipsene,smakte den med "Grillet spareribssmak".Vet ikke om jeg smakte noen spareribs,men god det var den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglepetra

Men er ikke den den samme som den lille Stratos dobbel da? Med hvit sjokolade, den som har vært en stund. Eller har jeg misforstått heelt? :fnise:

Det kan godt hende det :P Spiser ikke stratos til vanlig, men det stod I hvertfall "helt ny" på pakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke så godt melkesjokolade med toppris jeg. Ble litt skuffet siden jeg har hørt så mange si den er god. Men den glir jo ned uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Men er ikke den den samme som den lille Stratos dobbel da? Med hvit sjokolade, den som har vært en stund. Eller har jeg misforstått heelt? :fnise:

nope- du harke misforstått i det hele tatt faktisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som nevnte Skyr Pære først i denne tråden, men dere andre som har funnet den, i hvilken butikk fant dere den i? Jeg fant den tilfeldigvis på Coop Obs, men det ligger ikke så nærme at jeg kan dra ens ærend for Skyren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som nevnte Skyr Pære først i denne tråden, men dere andre som har funnet den, i hvilken butikk fant dere den i? Jeg fant den tilfeldigvis på Coop Obs, men det ligger ikke så nærme at jeg kan dra ens ærend for Skyren :fnise:

Jeg kjøpte skyr pære på Rimi i dag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som nevnte Skyr Pære først i denne tråden, men dere andre som har funnet den, i hvilken butikk fant dere den i? Jeg fant den tilfeldigvis på Coop Obs, men det ligger ikke så nærme at jeg kan dra ens ærend for Skyren :fnise:

Jeg kjøpte den på Rimi jeg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer (evt har kommet uten at jeg har fått det med meg) kyllingkjøttdeig av filet fra Den Stolte Hane, max 2% fett. Den må testes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det kommer (evt har kommet uten at jeg har fått det med meg) kyllingkjøttdeig av filet fra Den Stolte Hane, max 2% fett. Den må testes!

det har kommet kjøttdeig laget av kalv også.

faktisk så har det kommet mange forskjellige produkter av kalv, for dem som måtte være interesert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Survival

Kjøpte en ny juice på Rema 1000 i dag. Aner ikke hva slags merke, men den smakte blant annet grapefrukt og pasjonsfrukt. Kjempegod!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en ny juice på Rema 1000 i dag. Aner ikke hva slags merke, men den smakte blant annet grapefrukt og pasjonsfrukt. Kjempegod!!

Om den var fra gjennomsiktig plastflaske så er det vel BAMAs nye juser.

Testet den nye IFA'en i dag, sitron. Veldig syntetisk. Men så likte jeg jo heller ikke de andre pastillene med bærsmak.

Har sett KIMS har kommer med potetgull med barbequesmak, gleder meg til å teste den i helgen. Må begrense meg på godistestinga nå, så ikke vekten går for mye opp, er jo tross alt nytt slipp i sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har kommet kjøttdeig laget av kalv også.

faktisk så har det kommet mange forskjellige produkter av kalv, for dem som måtte være interesert..

Under hvilket varemerke? Jeg har savna kalv i butikkene i mange år, så det var på tide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...