Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

En stor flaske Farris Bris med bringebær og granateple ligger og kjøler seg ned nå. Gleder meg til å smake på den! Er veeldig glad i den lilla Faris Bris-en og skulle ønske den kom i stor flaske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i Oslo har de Smash med fudge? :klo: Har ikke sett den noen steder. Men har ikke vært på Ultra eller Centra ennå, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hurra! God morgen youghurt med lime og sitron!

lime og sitron?? har det kommet 2 forskjellige typer med denne utslippen da montro? hmm... :)

foresten- hvordan musli har denne yoghurten eple?

ikke slik som det er i skogsbær, jordbær og den lysegrønne vel? :/

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i Oslo har de Smash med fudge? :klo: Har ikke sett den noen steder. Men har ikke vært på Ultra eller Centra ennå, da.

Så det på Rema i Torggata her om dagen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det på Rema i Torggata her om dagen.

Takk! :smilyblomst: Rema, altså :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lime og sitron?? har det kommet 2 forskjellige typer med denne utslippen da montro? hmm... :)

foresten- hvordan musli har denne yoghurten eple?

ikke slik som det er i skogsbær, jordbær og den lysegrønne vel? :/

Det er lime og sitron i en smak. Muslien er den samme som i den hvite vaniljen. (Jeg er ikke så glad i muslien i grønn, rød og lilla).

Tenker du på den med kokos smak? Den har jeg ikke sett ennå. Fant denne på Rimi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Jeg har smakt en ny kjeks."Sjokoklem" fra Freia.Melkesjokoladekjeks.

Jeg likte dem.Syns de var veldig gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den nye Dream-isen, Deilige Deig, var sånn passe godt. Ellers har jeg verken sett eller smakt noe av det nye, kanskje fordi jeg ikke tenker iver at det er nye varer på gang.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen med lime og sitron var veldig frisk og god. Syns også isteen med guava og kullsyre fra tine var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye isteene med kulsyre var nammenam! Jeg og naboen har allerede fylt opp kjøleskapet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglepetra

Det er lime og sitron i en smak. Muslien er den samme som i den hvite vaniljen. (Jeg er ikke så glad i muslien i grønn, rød og lilla).

Tenker du på den med kokos smak? Den har jeg ikke sett ennå. Fant denne på Rimi.

Gleder med til å smake den sitron youghurten :sleike:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er lime og sitron i en smak. Muslien er den samme som i den hvite vaniljen. (Jeg er ikke så glad i muslien i grønn, rød og lilla).

Tenker du på den med kokos smak? Den har jeg ikke sett ennå. Fant denne på Rimi.

ja, jeg skrev "2 nye" fordi jeg tenkte på den kokostypen som kom nå også. skjønte at det er lime og sitron i samme yoghurt :)

muslien i den vanlige standar hvite yoghurten er jo kjempegod synes jeg, så denne lime og sitron varianten skal testes :)

noen som vet hvordan musli det er i kokos-varianten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, den har jeg ikke sett, må prøve jeg også :) Noen som har smakt skyr med pære? Nammenam, men få som har den :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kokos-varianten har samme müsli som den gule (banan og melon?) Den som det er små flak av kokos i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet ny laban. Grillkokker eller noe sånt. Noen som har sett de i butikk? Må kjøpe i bursdagsgave til morfar som elsker Laban.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant potetgullet chicken pomms på på kiwien i går!! :danse:

oioioi, den husker jeg!! den er såååå god! skal se om jeg finner den i dag! NAM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...