Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg så forresten at det har kommet en skyr med sitronsmak! Den er av typen med sukker. Noen som har smakt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk.Franzen

Æsj. Kjørte til butikken for å kjøpe den nye typen av pin-up og lollipop og stupedama, men de hadde selvfølgelig ingen av tingene. Så typisk! Jeg var på Rema da. Noen som vet om de har fått inn andre steder? :D

Edit: Gleder meg også til å smake på den nye cideren om et år eller noe, hørtes kjempegod ut!

Endret av Frk.Franzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoj var god (jordbær), men hadde mye sukker og fett fra helmelk og fløte, så blir ikke noe jeg spiser ofte. Den mettet ikke noe særlig heller, så kanskje den kan bli en grei dessert på sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant endelig Dream isen men ble egentlig litt skuffet. Forventet litt mer smak av deigen, ikke hvetemel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bobler

Kjøpte sandwitch-isen med jordbær nå nettopp, ganske god men vaniljen er bedre fordi kombinasjonen passer bedre sammen. Men jordbærisen var supergod! Bare det rundt som ikke matchet like godt.

Etterpå skal jeg smake Coockies fra freia med Daim!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Kjørte til butikken for å kjøpe den nye typen av pin-up og lollipop og stupedama, men de hadde selvfølgelig ingen av tingene. Så typisk! Jeg var på Rema da. Noen som vet om de har fått inn andre steder? :D

Vet ikke hvor du bor, men de hadde den nye lollipopen på Rema i Sporveisgata i Oslo iallefall :) Stupedama hadde de ikke fått da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Æsj. Kjørte til butikken for å kjøpe den nye typen av pin-up og lollipop og stupedama, men de hadde selvfølgelig ingen av tingene. Så typisk! Jeg var på Rema da. Noen som vet om de har fått inn andre steder? :D

Edit: Gleder meg også til å smake på den nye cideren om et år eller noe, hørtes kjempegod ut!

De hadde ny Sanwitch, pinup og lollipop på Rimi her jeg bor :) Stupedama så jeg ikke etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dream-isen med Cookie Dough var ikke særlig god. Altfor langt mellom hver deigbit, og de smakte regelrett sukkerbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Philadephia med sjokolade var helt OK. Synes den var bedre å spise med skje enn på brødskive. Den er ganske syrlig.

Jeg tror at de som liker Soho liker denne veldig godt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat spist en freia kjeks med daim..huttetu...var ikke noe god altså...bortkasta penger!

Ikke lukta den noe godt heller, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noisy med sple var en skuffelse, denne smakte for lite eple rett og slett, nesten som utvannet eplebrus :snurt: Lemon er ikke prøvd enda, denne koser seg i kjøleskapet fortsatt, håper den smaker bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMM, noisy lemon :) Jeg er fremdeles frelst!

Har testet Gøysaft med eple (tror den er ny?), smaker eplejuice, så den likte jeg godt.

Maarud grillpottis var ok, hverken mer eller mindre. De nye smash bites var gode, men en smule kvalmende etter 6 biter.

Har også testet superchips sommerfavoritter med salt og rømme (?), falt virelig ikke i smak. Nesten kvalmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk.Franzen

Vet ikke hvor du bor, men de hadde den nye lollipopen på Rema i Sporveisgata i Oslo iallefall :) Stupedama hadde de ikke fått da :(

Ah, jeg bor i Midt-Troms. Var på prix tidligere, og der hadde de fått pinup og sandwitch, men ikke lollipop som jeg hadde gledet meg mest til. Stupedama hadde de heller ikke..

De hadde ny Sanwitch, pinup og lollipop på Rimi her jeg bor :) Stupedama så jeg ikke etter.

Hvor fant du de da? Finner ikke stupedama noen steder. :snurt: Noen som har sett det i det hele tatt egentlig?

Endret av Frk.Franzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor fant du de da? Finner ikke stupedama noen steder. :snurt: Noen som har sett det i det hele tatt egentlig?

Jeg så Stupedama på Mega igår! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Stupedama i forrige uke på Prix i Trondheim. De hadde til og med en sjokk-selger (eget pappstativ) for henne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne saken på butikken idag (Godt mulig den er nevnt her allerede men pytt pytt):

http://www.toro.no/index.php?valg=nyhet&nyhets_id=162

Rommesaus_Pepper_Lime.png

Tok den usunneste varianten, og blandet det med Lett Creme Fraiche, og hadde noen stekte poteter / cherry tomater / biff til. Den var faktisk veldig, veldig god!

Tror den sausen blir en slager til laks også, men da skal jeg blande med mager kesam heller :)

De hadde en annen variant også.. Ble iallefall positivt overrasket !

Anbefales!

Edit: Tok forrsten knekken på en eske med "Stupedama" nå nylig også. Måtte bare kjøpe den når jeg så den... Nostalgi ;) Mmmm!

Endret av Rights
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...