Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg leste om at det skal komme en ny ferdigvare; frossen potetmos.

Hørtes helt skrekkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste om at det skal komme en ny ferdigvare; frossen potetmos.

Hørtes helt skrekkelig ut.

Det er vanlig i England, der jeg studerer for tiden. Smaker ganske bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om frossen potetstappe på nett i går, så da blir det potetstappe til middagen i dag! MEN, av den hjemmelagede sorten, namnamnam :)

Gleder meg til å prøve lakrisseigmenn, men ellers er det ikke så mange av de nye produktene som har fristet meg ennå... Blir morsomt å gå i butikken neste gang og se på nye varer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye dent oj zest er gode. De minner meg om et surt/syrlig smågodt men vet ikke helt hvilket for jeg har ikke spist smågodt på årevis. Kanskje minner de litt om de rosa og blå colaflaskene?

Det er visst to nye skyr med noe müsli hvis jeg forstod riktig, har ikke sett de i butikken. Det ser også ut som om de har samme form som de med tilsatt sukker så jeg antar det er kjekt for de som ikke vil ha kunstig søtning.

Kan ikke si jeg ble overbegeistret over starbucks latte, var for lite kaffesmak synes jeg (men jeg foretrekker ofte svart kaffe).

Minde spesial sjokoladeplate høres ganske god ut, får teste ut den en dag :)

Her står det litt om noen av de nye produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg likte lakrisseigmenn :D

Dersom disse er salte, så tror jeg disse kan bli en vinner er i huset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom disse er salte, så tror jeg disse kan bli en vinner er i huset. :)

:snurt: De er ikke noe særlig salte. Det står at de er det, men da synes jeg saltsild er bedre. I tillegg har de jordbærlakrisseigmenn (puh) oppi den samme posen, og de var heller ikke gode. Nei, jeg får holde meg til saltsilden. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå prøvd Minde Spesial, og jeg synes den var helt grei mens mannen i huset elsket den :)

Den jeg er mest nyskjerrig på, nemlig Premium Mørk sjokolade & Mousse, fant jeg ikke i går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^De har den hvertfall på meny. Jeg lurer på om den Freia mørk sjokolade & mousse smaker noe liknende den sjokoladen med mousse fra Lindt (hvis noen har smakt den, tror ikke man får den i Norge).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^De har den hvertfall på meny. Jeg lurer på om den Freia mørk sjokolade & mousse smaker noe liknende den sjokoladen med mousse fra Lindt (hvis noen har smakt den, tror ikke man får den i Norge).

Det håper jeg ikke den gjør, for da vil jeg få store problemer med å holde meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spinell

Jeg har nå prøvd Minde Spesial, og jeg synes den var helt grei mens mannen i huset elsket den :)

Den jeg er mest nyskjerrig på, nemlig Premium Mørk sjokolade & Mousse, fant jeg ikke i går..

Jeg har også prøvd Minde Spesial, og ble ikke overbegeistret. Synes den hadde en litt "kjemisk" (av mangel på bedre uttrykk) og plastaktig smak.

Kjenner jeg ble nysgjerrig på Premium-en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Har akkurat tømt i meg en Starbucks Seattle Latte. omnoooom. MYE bedre enn Tine sin. Og helt klart en vinner hos meg.

Men den forsvinner alt for fort. Koster kr 19.90 for en liten sak som forsvinner i to gulp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Normalfordeling

Sitter her med Freia Premium Mørk sjokolade & Mousse.

Jeg har spist en bit og det blir med det. Får gi bort resten. Alt for søtt. Noe som jeg liker med mørk sjokolade er at det ikke er så veldig og kvalmende søtt. Denne var det. Velger derfor også å ikke prøve den med mandel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har kommet ny Walters Mandler-sjokolade med en til type nøtter og chilli i..

Det kommer også noe nye krydder/marinade-saker fra toro til kylling som skal stekes i ovn osv.

Nye "hurtig"-mål fra Axa, porsjonspakkede havregryns-måltider med 4 ulike smaker. (For å nevne noe)

(Jobber i butikk ;-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her med Freia Premium Mørk sjokolade & Mousse.

Jeg har spist en bit og det blir med det. Får gi bort resten. Alt for søtt. Noe som jeg liker med mørk sjokolade er at det ikke er så veldig og kvalmende søtt. Denne var det. Velger derfor også å ikke prøve den med mandel i.

Det var egentlig like bra. Jeg liker også veldig mørk sjokolade som ikke er så søt, så da får denne heldigvis være i fred for meg. :fnise:

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til lørdagskylling igjen! :D Syns de skulle tatt inn chilikyllingen igjen også!! Det var en stor favoritt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser her at det er en relansering av Troika og at det på utsiden av sjokoladen nå står "enda bedre!". Var jo ikke så konkret akkurat det der... noen som vet hva som er endret?

Ellers ganske "skuffet" - i den grad man kan bli skuffet når forventningene er små. Ferdigmat og hel/halvfabrikat i bøtter og spann. Gi meg nylanseringer i form av bedre utvalg av rene råvarer :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...