Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Ettersmaken til Pepsi Raw er den samme som jeg får når jeg drikker kaffe ihvertfall (drikker ikke kaffe til vanlig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var et eller annet med ettersmaken til Pepsi Raw som ikke var som det skulle, kommer nok ikke til å kjøpe den igjen nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
:sikle: Likte veldig godt MUST Dark Shots fra Malaco, Lakriskuler med seigt lakrispulver inni. Eneste dumme er at det går fort unna, et tygg og man er hekta :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sikle: Likte veldig godt MUST Dark Shots fra Malaco, Lakriskuler med seigt lakrispulver inni. Eneste dumme er at det går fort unna, et tygg og man er hekta :fnise:

Jeg er også fullstendig hekta på dem! De har nok vært på markedet et halvt års tid, men nå ser jeg flere og flere butikker begynner å ta dem inn. Bra for juliane, og ikke fullt så bra for slankingen til juliane! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye melkedrømmene er himmelske! Helt herlig :)

Nytt potetgull (hvor man må foreslå navn, grønn pose) smakte ikke, vil ikke bli kjøpt igjen:\

Har også smak god morgen jogurt med cappucino og nøtter (?), men den smakte liksom ingenting :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på sidene til Malaco at de er 3 ulike typer MUST :sikle: Tror jeg må ha noen dager hvor jeg skeier ut litt :fnise:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Denne tråden er vel aktuell igjen nå :jepp:

Noen som har smakt noen av nyhetene enda?

I aftenposten stod det noe om en ny skyr, gleder meg til å se hva det blir for noe! Jeg så også et bilde av en ny stor dent (oj?) et sted, men husker ikke hvor. I ukesavisen til meny er det en noen nye produkter.

Håper folk gidder å bidra med sine erfaringer med de nye produktene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Walters no 7, med pekannøtter og chili - sååååååå god!

Den var skremmende god ja :sukk:

Ellers har det kommet en ny grandiosa, lakris-seigmenn, salte biler (eller er de egentlig nye?) og en ny stratos-plate, som jeg tror bare er vanlig stratos i ny fasong. Dette er ihvertfall det jeg har lagt merke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TINE kommer med en ny Norvegia. Med fyldigere smak.

Iallefall fikk gubben med seg en kg av dette fra jobb her en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jeg heier på Starbuck's sine søte kaffemelkedrikker. Iskaffe med forskjellige smaker og hører rykter om at frappen deres også har kommet i noen butikker. Frappen til Starbucks er elsk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg heier på Starbuck's sine søte kaffemelkedrikker. Iskaffe med forskjellige smaker og hører rykter om at frappen deres også har kommet i noen butikker. Frappen til Starbucks er elsk!!

De har vært i "min" butikk siden jul, og ja det er elsk - men jeg greier ikke helt å betale en femtilapp for en liiiiiten flaske med drikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Starbuck's sine søte kaffemelkedrikker. Iskaffe med forskjellige smaker og hører rykter om at frappen deres også har kommet i noen butikker. Frappen til Starbucks er elsk!!

Smakte Seattle Latte idag, snadder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Jaiks - det var dyrt men jeg skal jaggu innom butikken i morgen okke som :gjeiper:

Har drømt om Starbucks iskaffe siden i sommer og siste utlandstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse som kommer nå skulle visst koste 19,90,- på Rema, det er 220 ml. Tror AB snakker om en annen på 330 ml som har vært ute en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...