Jump to content
Guest elsker nye ting

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Recommended Posts

AnonymBruker

Noen som vet hvilke produkter som kommer 1 sept? Har fått med meg Pepsi Raw, smakte den og likte den :)

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er neon nye godterier/snacks i ukens kundeavis fra Mega.

Det er også kommet go' morgen med cappuccinosmak. Den er ordentlig god, skulle gjerne hatt den som vanlig yoghurt.

Wind

Kommet ny (?) melkedrøm fra Freia. Denne er fylt med kjeks, krem og sjokoladesaus. Bedre enn de andre, vil jeg påstå, men fortsatt relativt kvalmende. :jepp:

Edited by Wind

Safira

Tine har visst kommet med noen nye produkter http://www.tine.no/produkter/produktnyheter

Jeg er spent på hvordan sjokoladesausen er!

Ellers så jeg noen nye godterier fra Malaco på 7elleven i dag. Tror det var noe lakrisgreier (posen var svart), så det må jeg vel også prøve ut etterhvert.

venus_

Det har kommet tre nye varianter av Skyr. Skyr frukt heter de og er i smakene vanilje, jordbær og mango. Uten aspartam.

Safira

Dvs at de er med sukker? Jeg ønsket meg en skyr med vaniljesmak (men uten sukker...).

Annonse

venus_

Dvs at de er med sukker? Jeg ønsket meg en skyr med vaniljesmak (men uten sukker...).

De er med sukker ja, 5%. Du kan kjøpe den naturelle da og tilsette vaniljeessens eller vaniljepulver.

Fliip

Den nye Go' morgen yoghurten med Cappuccino og nøtter er kjempegod. Den ambefales sterkt! :danse::sikle:

Den nye melkedrømmen med kjeks, krem og sjokoladesaus er god i små mengder.

Safira

De er med sukker ja, 5%. Du kan kjøpe den naturelle da og tilsette vaniljeessens eller vaniljepulver.

Ja, det har jeg gjort når jeg er hjemme (blir veldig godt, forresten!), men på farten er det ikke like lett :P

Den blir vel da muligens ganske lik mager kesam vanilje? Hm, kanskje det er verdt å prøve den.

Den melkedrømmen hørtes farlig god ut!

Zzyzx

Pepsi Raw har jo også kommet, men den likte jeg ikke i det hele tatt. Kanskje fordi jeg ikke er vant til å drikke brus med sukker, men jeg fikk litt crystal pepsi-vibber av den.

venus_

Ja, det har jeg gjort når jeg er hjemme (blir veldig godt, forresten!), men på farten er det ikke like lett :P

Den blir vel da muligens ganske lik mager kesam vanilje? Hm, kanskje det er verdt å prøve den.

Den melkedrømmen hørtes farlig god ut!

Litt mer tørr og ikke så syrlig smak som kesam, og kanskje litt søtere. På smaken synes jeg egentlig den var litt bedre enn mager kesam vanilje.

dobby

Smakte den nye dessertyoghurten frå Tine (Piano) med cappuchinosmak i går, den var veldig god! Gledar meg til å teste dei andre nye produkta til Tine, det ser veldig bra ut.

Elles har eg smakt den nye "Naturlig lett"-yoghurten frå Yoplait. Den var ikkje så verst, og eg synest det er veldig bra at den er utan søtstoff.

Sesongens smak på kremost frå Tine (Afrikansk paprika) er forresten også kjempegod.

Alltid spennande når det er så mykje nytt i butikkane :fnise:

Zoo

Jeg så taco-lasagne i butikken i dag. Jeg er veldig usikker på om jeg syens det høres helt forferdelig ut eller litt spennende. Men siden sambo er så glad i både lasagne og taco blir vi vel å prøve den før eller senere.

Annonse

Lykkelitenen

Pepsi Raw har jo også kommet, men den likte jeg ikke i det hele tatt. Kanskje fordi jeg ikke er vant til å drikke brus med sukker, men jeg fikk litt crystal pepsi-vibber av den.

Jeg likte den ikke :( Synes den smakte en kombinasjon av rosiner og lakris, rett og swlett ekkelt.... Holder meg til pepsi max ;)

Safira

Litt mer tørr og ikke så syrlig smak som kesam, og kanskje litt søtere. På smaken synes jeg egentlig den var litt bedre enn mager kesam vanilje.

Ah, vel da må jeg nok prøve den ut :)

Pepsi Raw likte ikke jeg heller (foretrekker Pepsi Max), den smakte litt som cola-is som har smeltet...

dobby

Åt nettopp Piano Cappuchinofristelse med kanelsaus til dessert. Det var godt! Trur nok at eg helst ville hatt ein annan type saus (sjokolade eller karamell) i staden for kanel, men sjølve puddingen var kjempegod.

Zoo

Syntes pepsi Raw smakte som en blanding av pepsi og zalovann.

Hinata

Jeg synes den nye nugattien(krønsj?) er veldig god, smaker som smash på brødskiva :fnise:

Twink

Jeg synes den nye nugattien(krønsj?) er veldig god, smaker som smash på brødskiva :fnise:

Nam, det hørtes godt ut!

Må nok ta meg en tur på butikken i morgen og se meg om etter nye spennende ting jeg. Har så langt bare smakt pepsi raw, den var helt forferdelig. Klarte ikke å drikke den opp. :sprettoy:

Antlers

Da har jeg nettopp smakt Skyr Frukt med vanilje, og den var god. Pepsi Raw vet jeg ikke helt hva jeg mener om. Den smaker ikke vondt, men har en ettersmak jeg ikke helt får tak i hva er. Er ikke så glad i brus med sukker i, men synes ikke den smaker zalovann eller kaffegrut ihvertfall :ler: