Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må ha lett i feil hylle, har sett etter storplata - og den er ikke å finne iallefall :( Men skal ta meg en tur over til småsjokoladehylla, ser flere har funnet den der!

Anonymkode: 971bd...263

Jeg har funnet begge deler så langt. Ihvertfall på Rema på Flatåsen og Saupstad. Lykke til med letinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte Soft Baked cookies som jeg skrev tidligere - jeg hadde kjøpt den mørke typen. I dag kjøpte jeg den lyse, og den var ikke spesielt god... 

Dere som ikke likte de - var det mørk eller lys dere kjøpte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine fyldig yoghurt med vaniljesmak var veldig god! Smaker noe likt som den "ja"-yoghurten de hadde før, men den var søtere og tykkere i konsistensen. Den kan nesten (men ikke helt) måle seg med Synnøve Finden gresk vanilje, så for min del blir her prisen ganske avgjørende.. Husker ikke hva den kostet, må sjekke det neste gang! Terningkast fem fra meg 

 

lakerol yup var god! Terningkast fire. Kommer nok til å kjøpe den flere ganger, men den slår ikke ifa superfruits på smak!

 

de nye nutrilett müslibarene var gode. Smakte en med melkesjokolade og karamell. Vesentlig bedre enn den "frokostbaren" med kokossmak. Denne inneholdt også 99 kcal, så sen er ikke mettende. Men god på smak! Lett liten snack :-) terningkast fire. 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på utkikk etter ryvita med eple og kanel.Noen som har oppservert dette?

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på utkikk etter ryvita med eple og kanel.Noen som har oppservert dette?

Anonymkode: bc83e...df7

Jeg har sett det på Rema her i Trondheim i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skyr med kaffe & vanilje: er litt usikker på hva jeg syns,  den smaker kaffe - og ikke kaffe latte, klarer ikke å bestemme meg for om det var veldig godt eller mer besk/bitter smak. Kommer nok til å kjøpe igjen.

Kongsgård revet ost, kjøpte den mest pga "sensurert" klistremerket :P Helt grei ost, men syns ikke den smeltet så bra.

Nora 70% syltetøy: jordbær var faaantastisk godt, veldig likt det man finner i frysedisken. Bringebær var friskt og godt, men ikke SÅ spekttakulært godt.

Ellers har jeg kjøpt, men ikke smakt på  polar-kaviar, norvegia med paprika og den bærsjokoladen fra freia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mynona skrev:

Jeg likte Soft Baked cookies som jeg skrev tidligere - jeg hadde kjøpt den mørke typen. I dag kjøpte jeg den lyse, og den var ikke spesielt god... 

Dere som ikke likte de - var det mørk eller lys dere kjøpte?

Jeg prøvde den lyse, ja - så det er godt mulig at den mørke er bedre (den MÅ nesten være bedre) Den lyse smakte som om den var gammel, og jeg elsker egentlig slike myke cookies men med disse føltes det mest ut som de hadde stått ute i tre uker. Det smakte feil, rett og slett.

Anonymkode: 9c58e...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har smakt litt ting nå! sparer sørlandschips vaffel til helga. 

Chai latte fra tine - god kryddersmak,  aaalt for mye sukker!! ikke gjenkjøp 

flow fra Synnøve finden,  med mint og sjokolade -  omnomnom. om. nom. nom. 

dark. mint fra Nidar -  💓💓💓💓💓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mynona skrev:

Jeg likte Soft Baked cookies som jeg skrev tidligere - jeg hadde kjøpt den mørke typen. I dag kjøpte jeg den lyse, og den var ikke spesielt god... 

Dere som ikke likte de - var det mørk eller lys dere kjøpte?

Jeg smakte også de lyse, smakte gammelt slik som AB over meg beskriver.

Anonymkode: 7c596...2ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Chai Latte fra Tine. Den var ikke noe god, alt for sterk kryddersmak. Jeg syntes faktisk den smakte litt som som Gammel dansk. Er det sånn Gammen dansk med melk og sukker smaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte og chai latten idag, men syns den både var for søt og alt for sterk dominant nellik smak. Skryt for delikat design da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg smakte også de lyse, smakte gammelt slik som AB over meg beskriver.

Anonymkode: 7c596...2ce

Jeg tok nettopp en til av den lyse. Jeg får litt sånn belegg i munnen av den. Sånn.. E-stoff belegg eller noe. Liker den ikke. men jeg kommer nok til å spise de opp etterhvert de og.   Men de mørke synes jeg som sagt var gode. Nå er jeg kanskje i overkant glad i sjokolade/brownies da. :ler:  men det hadde vært interresant å høre om noen av dere liker den mørke og.

Den mørke kjøpte jeg på en liten nærbutikk, kosta 50kr, så jeg tenkte at den blir det ikke så ofte jeg kjøper, men på Kiwi kosta de bare 34 eller noe sånt, så det var derfor jeg kjøpte den lyse i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Mynona skrev:

Jeg likte Soft Baked cookies som jeg skrev tidligere - jeg hadde kjøpt den mørke typen. I dag kjøpte jeg den lyse, og den var ikke spesielt god... 

Dere som ikke likte de - var det mørk eller lys dere kjøpte?

Jeg kjøpte den mørke. Så kan ikke skjønne at den lyse kan være VERRE! I kveld har jeg prøvd å steke de litt ekstra i ovnen. Haha. Ikke kjent eller smakt på dem så vet ikke om de ble noe bedre.Jeg kjøpte på coop extra , og der kosta de 38-39 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.2.2016 at 21.01, Severus skrev:

Den er da gammel 

Er den?:fnise: Ny for meg, upsi!

Ellers har jeg også smakt de myke cookiesene. De mørke syns jeg var veldig gode, men så er jeg sær og har alltid likt kjeks som har lugget ute en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg smakte Flow med mint og sjokolade i går. Jeg tror de har glemt å ha oppi mint i den boksen jeg kjøpte. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Kamelia83 skrev:

Jeg kjøpte den mørke. Så kan ikke skjønne at den lyse kan være VERRE! I kveld har jeg prøvd å steke de litt ekstra i ovnen. Haha. Ikke kjent eller smakt på dem så vet ikke om de ble noe bedre.Jeg kjøpte på coop extra , og der kosta de 38-39 kr.

Nå har jeg smakt på dem etter at jeg stekte ekstra i ovnen. Og de ble faktisk bedre, så nå er pakka spist opp. Men blir absolutt ikke gjenkjøp.

 

Noen som har funnet Nugatti zero? Ingen av butikkene jeg har vært i har fått inn. Kiwi her har fått opp prislappen i hylla, men ingen varer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg smakt på noen nyheter. Fant nesten bare usunne nyheter i min butikk.. Men følte at så mange av ferdigmatnyhetene var frokostblanding og diverse skyr, grøt osv, og jeg liker ikke det.. Så Synnøve Finden hadde noen nye kryddersmør, feks med paprika, tror jeg skal teste det med bakt potet :D 

Observasjon: Veldig mye nyheter med bringebær i dette slippet...? Er det vinterens trendsmak?:P

Lyse Cafe-cookies: Æsj! Jeg elsker kakedeig og dårlig stekte kaker, så konsistensen plaget meg ikke selv om jeg ble overrasket over hvor myke de var. Men smaken var ikke god.. Klarer ikke å sette fingeren på det men synes nesten de smakte litt kjemisk. Spiste 1 1/2, kaster resten.

Laban Digge Dinosaurer: Ikke noen fan av disse heller, men det er nok fordi jeg ikke er så glad i den typen gelegodteri som er mykere inni og litt hardere utenpå. Trodde de skulle likne mer på vanlig seigmenn bare uten sukkeret utenpå.

Sørlandschips paprika og chili: Usikker på hva jeg synes.. Smakte helt ok. Litt lite paprikasmak og litt mye chilismak for meg, men jeg spiser lite sterk mat da. Interessant med kryssrifling, tror jeg likte det, men ble en del bøss i posen som andre også har nevnt. For min del kunne flakene vært ennå tynnere også, liker ikke for tjukt potetgull, men da hadde det nok bøsset ennå mer.

Flow med mint og sjokolade: Nam nam, denne var god. Glatt og fin yoghurt. Sjokobitene så litt tørre ut men de smakte helt ok. Aldri smakt yoghurt med mintsmak før så var litt rart men jeg likte det.

Nidar dark mints: Jeg liker mint+sjokolade så disse var gode, men ikke så gode som Fazermint. Fazermint har litt glattere mintkrem. Det var også litt mye mintkrem i forhold til sjokolade synes jeg.

Nidar melkesjokolade (i rull): Nå hadde jeg ikke noe Freia å sammenlikne med men for meg smakte det helt generisk melkesjokolade - godt altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet noen av de nye skyr-variantene enda!
Nå bor jeg på bygda, og det lokale samvirkelaget har ikke Q-produkter en gang (kan det ha noe med at alle som bor i nærheten er melkebønder som leverer til Tine? :dry:)

De hadde den nye sjokoladeplata til Freia, men den koster 52 kroner, og det synes jeg er litt drøyt, så droppet det. 

Er det noen som bor i Trondheim og som vet om noen butikker som har de nye skyr-yoghurtene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...