Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, MarianneE skrev:

Den lurte jeg på å kjøpe og. Men herregud, 55 kroner skulle de ha for den på Meny! Jeg lot den stå igjen i hylla!

55 kr?! Dæven døtte! Hvor stor er den, 200 gram eller noe? Uansett helt sykt. Husker jeg syntes jellypop var dyr, den kostet vel 40 eller noe deromkring, men 55 var jo horribelt! Da kjøper jeg heller masse smågodt på europris for samme penga! Eller en pose pottis og en annen sjokolade. Sjokoladen skal være eksepsjonelt god skal jeg gidde å gi 55 kr for den. Håper den kommer i liten variant også. For den høres jo god ut. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man skal lagre det lenge kan nok det stemme. Ved vanlig bruk er det jo best om det er smøremykt.

 

Oi. Ingen benker eller skap eller skuffer? Merkelige greier.

Anonymkode: ffb85...e8f

Men dette er jo smøremykt i kjøleskap, så ikke noe problem! :)

Kun nok skapplass til knekkebrød ( til ~60 ansatte). Og av hygieniske årsaker ønsker de ikke oppbevaring av annet i det skapet. Jobber på OUS, vi har ikke akkurat mye plass, nei ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant de to flow-yoghurtene i dag. Den med mint og sjokolade syns jeg kunne smakt mer mint, og sjokoladen var litt for knudrete for min smak. Den andre har jeg ikke testet enda 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, romettig_ skrev:

Noen som hat fått smakt Tine sin Chailatte? :)

Har lett etter den mange steder, men har enda ikke funnet den...

Noen som har kommet over denne noe sted? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har smakt eldorado kvarg med pære. Den var god, men litt for søt for min del, kunne godt vert litt mer syrlig. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, MarianneE skrev:

Den lurte jeg på å kjøpe og. Men herregud, 55 kroner skulle de ha for den på Meny! Jeg lot den stå igjen i hylla!

Den er ikke glutenfri :sur: Så da kan den være så dyr den bare vil for min del! :snurt:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man skal lagre det lenge kan nok det stemme. Ved vanlig bruk er det jo best om det er smøremykt.

 

Oi. Ingen benker eller skap eller skuffer? Merkelige greier.

Anonymkode: ffb85...e8f

Men økologisk peanøttsmør blir vist harskt fortere i romtemperatur, å så flyter fettet til toppen av glasset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, MarianneE skrev:

Den lurte jeg på å kjøpe og. Men herregud, 55 kroner skulle de ha for den på Meny! Jeg lot den stå igjen i hylla!

Koster 44,90 på extra:)

Anonymkode: 216f2...e52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte bringebærdrøm fra Synnøve i dag. Syns den var veldig god, men den mørke sjokoladen kunne de bare droppet for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mazilla skrev:

Den er ikke glutenfri :sur: Så da kan den være så dyr den bare vil for min del! :snurt:  

:snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkesjokoladen fra nidar var ikke like god som freia sin, minner veldig om frist price sjokoladen. Mørk sjokolade med bringebær er kjempe god! Bærfrisk hadde vert bedre om de droppa frokostblandingen som er i. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den hvite kinder bueno sjokoladen veldig god, men vær obs på at den har sånn trekk under og på selve bitene som drysser litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Severus skrev:

Den hvite kinder bueno sjokoladen veldig god, men vær obs på at den har sånn trekk under og på selve bitene som drysser litt.

Støtte denne. Men håper bare den komme i butikken snart. Har kun funnet den på narvesen og shell 7/eleven.og det blir fort veldig dyrt.

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde mint/sjokolade flow yoghurten idag. God den. 

Samt bærfrisk. Likte den. Litt svaak soho feeling pga yoghurten. Også kjøpt brookies jeg vurderer å lage etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...