Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Ennasus
14 minutter siden, MalloryK skrev:

Skulle ønske noen snart lagde en skikkelig god og sterk lakris. Enda sterkere enn tyrkisk pepper (finnes de myke fortsatt forresten?)

Har sett en type sterkt godteri fra haribo tror jeg, er sånne myke stenger.. kanskje du kan prøve ut de? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte den nye Nidar-sjokoladen på Rema i dag. Nam!

Nesten så den kan konkurrere med Freia sin for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ennasus skrev:

Har sett en type sterkt godteri fra haribo tror jeg, er sånne myke stenger.. kanskje du kan prøve ut de? :)

Er den ny? Jeg leter og leter etter skikkelig sterk lakris, men det er den eneste skuffelsen etter den andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus
5 minutter siden, MalloryK skrev:

Er den ny? Jeg leter og leter etter skikkelig sterk lakris, men det er den eneste skuffelsen etter den andre

Den er ikke ny nå, tror den kom ved forrige produktslipp :klo: Men har ikke smakt den enda... 

edit: var ikke haribo, var visst bonbon!

products,4353595.jpg,200,500,,,true,true

Endret av Ennasus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bonbon ja, det vekker minner, de pleier som regel å være gode. Jeg har ikke prøvd den posen, den skal jeg kjøpe, takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sally-Go-Round skrev:

Hva er totenflak? :)

Det er potetgull. Helt grei. I samme gate som salt sørlandchips. 

Jeg synes ikke Nidars melkesjokolade var så fantastisk. Synes den smakte mye smør eller noe. Nå er jeg ikke kjempe glad i melkesjokolade i utgangspunktet heller, så jeg har kanskje ikke stemmerett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant Mills økologisk peanøttsmør i butikken i dag (må da være nytt?). Har ikke smakt enda, men regner med at det er ganske likt annet økologisk peanøttsmør (99,4% peanøtter). Prisen var også ganske lik den fra Green Choìce.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i skyr med sitron og grønn te idag, så det blir frokosten imorgen. :) gleder meg til å smake den med kaffe og vanilje og, tipper den er god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kinder bueno white på shell/7-eleven 

Ellers fant jeg nidar melkesjokolade og melkesjokolade bærfrisk på Coop prix Lillehammer

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr med sitron og grønn te var helt ok, men kan ikke sammenlignes med sitronyoghurten til Yoplait, f.eks. Skyr med kaffe og vanilje var IKKE god! Klarer ikke å sette fingeren på hva det var som var feil, men den var ikke spiselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kirby skrev:

Skyr med sitron og grønn te var helt ok, men kan ikke sammenlignes med sitronyoghurten til Yoplait, f.eks. Skyr med kaffe og vanilje var IKKE god! Klarer ikke å sette fingeren på hva det var som var feil, men den var ikke spiselig.

Jeg syns den med sitron grønn te smakte veldig likt skyren med bare sitron. God, men tipper den forsvinner. Det er neppe plass til begge når de er såpass like. 

Å nei, så kjedelig! Og jeg som hadde sååå høye forventninger til den! Kaffe og vanilje høres jo så godt ut og de andre skyrene med vanilje og noe annet er jo så gode. Kommer til å smake den uansett da, det er jo mulig jeg liker den selv om ikke du gjorde det. Men klart det likevel er mer fristende å smake ting som andre skryter av. Skulle ønske det kunne komme en skyr med sjokolade eller kakao og vanilje. Hadde nok blitt litt mer dessertpreg over den, men tror det hadde vært godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Skyr med kaffe og vanilje i dag. Synes den var helt ok, men er usikker på hvor lang levetid den vil få. Tror dessverre dette er et produkt som vil forsvinne igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får Tine Nå Middagsbaser tilsendt neste uke for testing :) Det gleder jeg meg til. 

Ellers har jeg ikke vært i butikken, men min nærbutikk er alltid treg ute, så jeg finner nok ikke noe der før neste uke uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ennasus
19 timer siden, MalloryK skrev:

Bonbon ja, det vekker minner, de pleier som regel å være gode. Jeg har ikke prøvd den posen, den skal jeg kjøpe, takk skal du ha!

Gjerne oppdater hvis du prøver den ut :P ble litt nysgejrrig på om den virkelig er sterk eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Killerbon fantes i dropsvariant før og de var ihvertfall sterke. Gud som jeg savner dem. Håper disse er like gode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Rumle skrev:

Noen som har prøvd mandel-M?

Ja de er kjempe gode! Smaker brendte mandler med sjokolade :) 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...