Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Ennasus

Så Whoopie-pies som var pakket individuelt på butikken idag, slik som aunt-mable muffinsene..

Noen som vet om disse er nye? og hvilket merke det er??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har nå smakt Sørlandschips med smak av paprika og snill chili. Nam!! Dette blir nok en ny favoritt :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste Stabburets filodeigpai med spinat og feta i går. Smaken var fin og syrlig, deigen ble sprø og god i stekeovnen, men det var så inn i granskauen mye mykt fyll at det bare ble kvalmende. Liker litt tyggemotstand, så det blir nok ikke gjenkjøp med mindre de putter noe mer i den eller får fyllet stivere, slik som i de vanlige paiene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Antlers skrev:

Jeg spiste Stabburets filodeigpai med spinat og feta i går. Smaken var fin og syrlig, deigen ble sprø og god i stekeovnen, men det var så inn i granskauen mye mykt fyll at det bare ble kvalmende. Liker litt tyggemotstand, så det blir nok ikke gjenkjøp med mindre de putter noe mer i den eller får fyllet stivere, slik som i de vanlige paiene.

Ånei.. Jeg som hadde gleda meg sånn til denne! Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? Ikke funnet den enda.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Antlers skrev:

Jeg spiste Stabburets filodeigpai med spinat og feta i går. Smaken var fin og syrlig, deigen ble sprø og god i stekeovnen, men det var så inn i granskauen mye mykt fyll at det bare ble kvalmende. Liker litt tyggemotstand, så det blir nok ikke gjenkjøp med mindre de putter noe mer i den eller får fyllet stivere, slik som i de vanlige paiene.

Dagbladet likte den godt. Fikk 5 der tror jeg det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, Smookiekins skrev:

Ånei.. Jeg som hadde gleda meg sånn til denne! Kan jeg spørre hvor du kjøpte den? Ikke funnet den enda.. 

I en Sparbutikk, men de velger selv hva de vil ta inn av varer i min lokale butikk, så kan ikke garantere at de har den andre steder :)

22 minutter siden, Mynona skrev:

Dagbladet likte den godt. Fikk 5 der tror jeg det var. 

Spiste de hele paien selv, da? Jeg ville også gitt terningkast 5 når det gjelder smak, men det hjelper meg lite når konsistensen (særlig i midten) er så slapp at jeg ikke klarer å spise opp produktet :fnise:

Bare sånn at folk ikke misforstår: Fyllet er ikke flytende. Det kan minne litt om mousse (som jeg liker, men ikke til middag). Kan jo hende andre liker det, men jeg synes det ble i overkant når paien er såpass tynn i bunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, February 19, 2016 at 21.57, dronningvinter skrev:

Skyr med vanilje og kaffe var fantastisk god! Ny favoritt her:)

Jaaaa, den var veldig god!

Samme med kokos-skyren. Gleder meg til å smake den med kiwi og lime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Antlers skrev:

I en Sparbutikk, men de velger selv hva de vil ta inn av varer i min lokale butikk, så kan ikke garantere at de har den andre steder :)

Spiste de hele paien selv, da? Jeg ville også gitt terningkast 5 når det gjelder smak, men det hjelper meg lite når konsistensen (særlig i midten) er så slapp at jeg ikke klarer å spise opp produktet :fnise:

Bare sånn at folk ikke misforstår: Fyllet er ikke flytende. Det kan minne litt om mousse (som jeg liker, men ikke til middag). Kan jo hende andre liker det, men jeg synes det ble i overkant når paien er såpass tynn i bunnen.

Spar finnes omtrent ikke på østlandet så jeg får pent vente til den dukker opp :) 

Tviler på at de spiste mer enn en liten bit! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.2.2016 at 20.50, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, det trenger jo ikke å stå i kjøleskapet.

Anonymkode: ffb85...e8f

Så overbærende vi var idag da :tongue:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Antlers skrev:

I en Sparbutikk, men de velger selv hva de vil ta inn av varer i min lokale butikk, så kan ikke garantere at de har den andre steder :)

Spiste de hele paien selv, da? Jeg ville også gitt terningkast 5 når det gjelder smak, men det hjelper meg lite når konsistensen (særlig i midten) er så slapp at jeg ikke klarer å spise opp produktet :fnise:

Bare sånn at folk ikke misforstår: Fyllet er ikke flytende. Det kan minne litt om mousse (som jeg liker, men ikke til middag). Kan jo hende andre liker det, men jeg synes det ble i overkant når paien er såpass tynn i bunnen.

Sikkert ikke. De har vel bare smakt vil jeg tro ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Har nå smakt Sørlandschips med smak av paprika og snill chili. Nam!! Dette blir nok en ny favoritt :wow:

Enig! Det var supergodt! Skikkelig digg. 

Melkerullen til Nidar var også god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå smakt skyr med kokos. Den var veldig god. Bra med kokos smak (tror jeg- er super forkjøla og kan ta feil ang smak). 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, neiognei skrev:

Jaaaa, den var veldig god!

Samme med kokos-skyren. Gleder meg til å smake den med kiwi og lime.

Hva? Har det kommet en skyr med kiwi og lime? Link?

Anonymkode: 2291e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Smookiekins skrev:

Spar finnes omtrent ikke på østlandet så jeg får pent vente til den dukker opp :) 

Tviler på at de spiste mer enn en liten bit! 

På Coop Obs og Rema 1000 har jeg sett den :)

Anonymkode: 96ae6...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På Coop Obs og Rema 1000 har jeg sett den :)

Anonymkode: 96ae6...3fb

Takk. Får ta en tur i morgen :) Det er vel da det offisielle slippet er også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Ennasus skrev:

Å den så jo så god ut,men jeg kan vel bare glemme å finne den her jeg bor.Det står jo at den vil komme i utvlagte butikker via Norgesgruppen og butikkene her havner nok ikke i gruppen utvalgte butikker ;(

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke nidar melkesjokolade var god. Freia er fremdeles best. Selv om det var den eneste sjokoladen som var i hus i går spiste jeg bare en bit, og jeg er en av de som spiser mye sjokolade, men bare hvis det er rett type. I dag har jeg vært på statoil å kjøpt en kvikklunsj, men nå er den borte og jeg angrer på at jeg barr kjøpte en 😔

Anonymkode: 86bc9...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns ikke nidar melkesjokolade var god. Freia er fremdeles best. Selv om det var den eneste sjokoladen som var i hus i går spiste jeg bare en bit, og jeg er en av de som spiser mye sjokolade, men bare hvis det er rett type. I dag har jeg vært på statoil å kjøpt en kvikklunsj, men nå er den borte og jeg angrer på at jeg barr kjøpte en 😔

Anonymkode: 86bc9...98f

Er det ikke veldig dyrt å kjøpe sjokolade på Statoil? Kanskje var det like greit at du bare kjøpte en ;)

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...