Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg virkelig bare elsker meieriprodukter (!) og har som mål å teste alle som kom med dette vareslippet!

Min dom så langt:

- skyr kaffe og vanilje: kjempegod! Tilnærmet perfekt smak. Nam, terningkast fem

- skyr grønn te og sitron: usj, smakte nesten litt tran. Terningkast to

- tine 14 sitronkesam: grei, men for sur syns jeg, vaniljekesam er veldig mye bedre. Det er også eldorado sin sitronkesam. Dobbelt så god som denne nye! 

Nå står et beger med Tine sin nye Fyldig yoghurt med vaniljesmak i kjøleskapet og venter på en frokostsulten gane :-) 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Terningkast på 14 sitronkesam: tre 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Havrelunsj med hagebær var god. Grøten hadde biter av havre og ikke flak, falt i smak hos meg ihvertfall. Ønsker meg denne med bringebærsyltetøyet fra byggrynslunsj!

Nidar melkesjokolade var helt ok. Men går nok tilbake til Freia neste gang.

Tine chai latte hadde veldig god kryddersmak, men som 80% av de andre iskaffeproduktene er den altfor søt for meg.

Skyr kaffe&vanilje var nokså god synes jeg. Likte konsistensen på den, synes stort sett skyr blir for tykk i konsistensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Kamelia83 skrev:

Jeg smakte disse cookiesene i dag. Ble kjempeskuffet :( Det var jo akkurat som å spise rå kakedeig, og det pleier jeg jo egentlig å like, men disse var ikke gode. Klarte av en eller annen grunn å presse i meg to stykker da, og etter et kvarter fikk jeg skikkelig mageknip. Jeg så for meg at de var veldig myke inni, men fortsatt cookie-konsistens utenpå, men var helt melete og ekle tvers gjennom. Jeg kommer til å kaste resten, for dette var et skikkelig bomkjøp.

Enig med deg! Pleier også å like rå kakedeig, så hadde forhåpninger om at det skulle smake mye bedre enn det det gjorde. Tror jeg holder meg til United Bakeries sine cookies. Er omtrent samme pris, og de smaker myyye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg smakt havrelunsj med eple og kanel. Synes den var kjempegod!

Anonymkode: beca9...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Severus skrev:

Yoplait dobbel 0 med eple 

Den protein pluss, eller har den gode gamle kommet tilbake?? Synes protein pluss med sitron er bedre enn den med eple, den har så mild/døll smak (tror forresten eple kom i fjor høst ).

Smakte tine 14 kesam med sitron i dag. Likte den godt jeg, i motsetning til alle andre :fnise: Spiste den romtemperert da.

Ooog, så smakte jeg Yup med colasmak! Nam!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Severus skrev:

Yoplait dobbel 0 med eple 

Ååå har den kommet tilbake? Jeg savner den varianten de hadde for mange år siden. Den som innholdt to med eple og to med pære *savn*

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da har jeg smakt havrelunsj med eple og kanel. Synes den var kjempegod!

Anonymkode: beca9...7aa

Har smakt den med hagebær den var også god. Eple og kanel blir nattmaten på jobb i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.2.2016 at 23.12, Kelsi skrev:

Har smakt myke cafe cookies fra Sætre. De var mye mindre enn forventet. Hadde sett for meg noe som minnet om amerikanske cookies.

Litt melete i konsistensen. Minner om kakedeig. Synes de var gode, men fikk følelsen av å spise cookie dough, som man finner i feks iskrem.

Jeg ble så skuffet av disse, det eneste positive var at de ikke smulet. Syns det smake cookies som hadde vært i åpen forpakning for lenge. Hadde forventet noe helt annet, blir ikke gjenkjøp.

Hadde heldigvis også rasket med meg en whoopie pie med vaniljekrem hjem, og den fremsto som en reddende engel. Må kjøpe det en gang til for å sjekke om det faktisk var godt, eller om det var skuffelsen over de myke cookisene som gjorde det ;)

Anonymkode: 7c596...2ce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt vaffelchips med rømme og pepper,  yup cola og läkerol sur mandarin, og de var allr kjempegode! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble så skuffet av disse, det eneste positive var at de ikke smulet. Syns det smake cookies som hadde vært i åpen forpakning for lenge. Hadde forventet noe helt annet, blir ikke gjenkjøp.

Hadde heldigvis også rasket med meg en whoopie pie med vaniljekrem hjem, og den fremsto som en reddende engel. Må kjøpe det en gang til for å sjekke om det faktisk var godt, eller om det var skuffelsen over de myke cookisene som gjorde det ;)

Anonymkode: 7c596...2ce

Haha, det er den dårligste unnskyldningen til å kjøpe snop  jeg har hørt på lenge😀 Og kjenner jeg meg selv rett kommer den til å bli hyppig brukt fremover. Var den porsjonen med sjokolademousse eeegentlig så god? *fylle en skål til for å sjekke*

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får snart makrellkrepell av å ikke ha smakt på den nye Nidar-sjokoladen. Noen som har funnet den i Trondheim? 

Anonymkode: 971bd...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får snart makrellkrepell av å ikke ha smakt på den nye Nidar-sjokoladen. Noen som har funnet den i Trondheim? 

Anonymkode: 971bd...263

Jeg har sett den på de fleste butikker jeg har vært innom. Både Coop Prix, Rema og Bunnpris ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Tine Chai latte var altfor søt! likte at jeg kjente kryddersmaken, men sukkeret overdøvde alt. Blir absolutt ikke gjenkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, KristineS skrev:

Jeg har sett den på de fleste butikker jeg har vært innom. Både Coop Prix, Rema og Bunnpris ihvertfall.

Jeg må ha lett i feil hylle, har sett etter storplata - og den er ikke å finne iallefall :( Men skal ta meg en tur over til småsjokoladehylla, ser flere har funnet den der!

Anonymkode: 971bd...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...