Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, IglePigle skrev:

Har ikke sett den på Rema1000, men ser ut som de fleste Kiwiene har fått den inn. 

Takk! Da skal jeg se etter den på Kiwi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har smakt skyren med kiwi og lime? Var den god?

Anonymkode: 2291e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags chips bør jeg prøve meg på? Jeg så den vaffelchipsen og vurderte å kjøpe den, men tok den ikke med meg. Bør jeg prøve den ut? Jeg kjøpte totenflak salt. Hvordan er de andre smakene? 

Forresten, dere i denne tråden her virker til å ha ganske god peiling på hva som befinner seg i butikkhyllene. Har riflede sørlandschips gått ut av sortimentet? Jeg liker godt å spise den salte riflede chipsen mens jeg leser, men nå kan jeg ikke finne den i hyllene lenger. :vetikke:

Anonymkode: 1881a...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, SoftKitty skrev:

Spiser Flow med bringebær og sjokoladebiter nå, det var kjempegodt! :)

Gidder du sjekke om det er fløte i den om du ikke har kastet begeret enda? Fløte i den med mint nemlig og da er det vel sikkert med min flaks det i denne og. :/ Tåler ikke fløte, bare melk. Fettet jeg reagerer på og ikke laktosen. Så spiser det meste av yoghurt som ikke inneholder fløte. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chai latte frister ikke til gjenkjøp

tine 14 havregrøt med jorbær kan jeg godt finne på å kjøpe igjen,samme med fjorland havrelunsj med eple.

 

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er så glad for at Maaruds julehjerter nå heter I <3 hjerter og kan kjøpes hele året! naaam! med paprika selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoftKitty skrev:

Spiser Flow med bringebær og sjokoladebiter nå, det var kjempegodt! :)

Hvor fikk du tak i denne?

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Gidder du sjekke om det er fløte i den om du ikke har kastet begeret enda? Fløte i den med mint nemlig og da er det vel sikkert med min flaks det i denne og. :/ Tåler ikke fløte, bare melk. Fettet jeg reagerer på og ikke laktosen. Så spiser det meste av yoghurt som ikke inneholder fløte. :) 

Ifølge nettsiden inneholder den dessverre fløte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

Ifølge nettsiden inneholder den dessverre fløte.

Æsj, typisk min flaks. :( Hørtes jo så god ut. Men takk for at du sjekket. :) Jeg tenkte ikke på å sjekke nettsiden engang. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Haugenjenta skrev:

Nidar Dark Mint.. Jeg er solgt :hjerte:

Oh Lord så god den var!!! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Salka skrev:

Æsj, typisk min flaks. :( Hørtes jo så god ut. Men takk for at du sjekket. :) Jeg tenkte ikke på å sjekke nettsiden engang. :) 

Den høres god ut ja, synd du ikke kan spise den. Har ikke sett den ennå, men når jeg husker å se etter den kan jeg godt smake den for deg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fikk du tak i denne?

Anonymkode: 56cf3...4ec

En av de store Meny-butikkene i Oslo. De hadde begge Flow-smakene og alle de andre nyhetene av Skyr, Kvarg osv så det ut til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt skyren med kiwi og lime? Var den god?

Anonymkode: 2291e...2f6

Har ikke smakt den, men har smakt den med grønn te og sitron, og den vil jeg ikke anbefale.. syns den var alt for syrlig i smak.

Er det noen som har smakt skyr kaffe og vanilje? Jeg drikker ikke kaffe, men er veldig fristet til å prøve denne, men er litt dumt hvis det er totalt bomkjøp.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Den høres god ut ja, synd du ikke kan spise den. Har ikke sett den ennå, men når jeg husker å se etter den kan jeg godt smake den for deg! :P

Det kan du gjøre, da må du kose deg litt for meg og. :) Så får jeg heller klare meg med vanlig bringebæryoghurt og prøve å drysse over litt reven sjokolade. Sikkert godt det og. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fikk du tak i denne?

Anonymkode: 56cf3...4ec

Har sett disse på forskjellige Rema1000, men ingen Kiwier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Salka skrev:

Det kan du gjøre, da må du kose deg litt for meg og. :) Så får jeg heller klare meg med vanlig bringebæryoghurt og prøve å drysse over litt reven sjokolade. Sikkert godt det og. :) 

Hvor kjøper du vanlig bringebæryoghurt? Jeg liker ikke den mørke sjokoladen i flow og ender opp med å plukke de ut. Unødvendig mye arbeid, men allikevel verdt det. Hadde vært enklere om jeg fant vanlig bringebæryoghurt, men har aldri sett det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bell skrev:

Sitter og koser meg med et glass Zeroh nå. Beste saften jeg har smakt :tongue: jeg tenkte først på lollipop-is når jeg smakte den, men henger meg på at den smaker som solrik også! Mm, denne skal jeg lage saftis av i sommer. Sommeren er i boks!

Terningkast seks.

God ide å lage saftis av den! Kjøpte den nå og herregud å god den er!! Lollipop isen smaker vel det samme som solrik egentlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Perelandra skrev:

Prøvde Flow-yoghurten med mint og mørk sjokolade.
Den var veldig god! Kommer garantert til å kjøpe den igjen. :sikle:

 

Hvis du liker bringebær er den enda bedre! 

5 timer siden, SoftKitty skrev:

Spiser Flow med bringebær og sjokoladebiter nå, det var kjempegodt! :)

Jeg også spiser det nå  :spise: 

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor fikk du tak i denne?

Anonymkode: 56cf3...4ec

Rema 1000 i Oslo fant jeg hvertfall

13 minutter siden, IglePigle skrev:

Hvor kjøper du vanlig bringebæryoghurt? Jeg liker ikke den mørke sjokoladen i flow og ender opp med å plukke de ut. Unødvendig mye arbeid, men allikevel verdt det. Hadde vært enklere om jeg fant vanlig bringebæryoghurt, men har aldri sett det. 

Den Nyt- serien har bringebæryoghurt hvertfall. Sånn 4-pakning. Men det er to bringebæ og to blåbær tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dark Angelina skrev:

Har ikke smakt den, men har smakt den med grønn te og sitron, og den vil jeg ikke anbefale.. syns den var alt for syrlig i smak.

Er det noen som har smakt skyr kaffe og vanilje? Jeg drikker ikke kaffe, men er veldig fristet til å prøve denne, men er litt dumt hvis det er totalt bomkjøp.. :fnise:

Jeg har smakt skyr kaffe og vanilje! Drikker heller ikke kaffe men denne falt i smak :) Kommer absolutt til å kjøpe den igjen. Smakte på en måte ikke like "spesielt" som jeg synes de andre typene gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...