Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Coop hadde alle freiaplater til 25 kr, så da fikk jeg endelig smakt på bærfrisk! Glad jeg bare betalte 25 kroner for den, for den var ikke verdt en krone mer! Granolaen var totalt malplassert. Kjentes ut som om at jeg spiste sjokolade samtidig som jeg hadde brødsmuler i munnen... På en måte. Skuffa!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 19.2.2016 at 7.24, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det smaker best når det har vært i kjøleskap. Samme med nugatti og Sjokade som heller egentlig ikke trenger å være i kjøleskap. 

Anonymkode: a3f76...e71

Nugatti er jo ikke smørbart når den er kald i det hele tatt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Safira skrev:

De har da fortsatt det samme systemet? Eneste er at skyr med cottage cheese kommer i litt sånne tjukke begre.

Nei, nå har de for eksempel sukkerfri skyr med vanilje i tjukt beger. :)

Anonymkode: e9979...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, nå har de for eksempel sukkerfri skyr med vanilje i tjukt beger. :)

Anonymkode: e9979...323

Åja, ser nå at vanilje med musli og kiwi med musli er sukkerfrie! Men ellers er vel regelen den samme? Aldri sett på noen av de med musli før :fnise: er jo i alle fall blitt tydeligere at de er sukkerfrie.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljeskyr med glutenfri müsli var kjempegod! Den er uten sukker for de som bryr seg om sånt. Müslien var skikkelig knasende sprø. Nam! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia bærfrisk ligger fremdeles halvspist igjen i skuffen her. Hverken gubben, jeg, storebror eller mamma likte den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Smakte akkurat ZEROh! med jordbær og blodappelsin. Dæven - himmelsk god! Er ikke kjempefan av saft til vanlig, liker sitron og lime fra samme merke og god gammeldags husholdningssaft proppfull av sukker. 

Denne nye er definitivt en ny favoritt og redder meg fra å bli totalt Coca Cola Zero-holiker. ..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Edie skrev:

Herlighet! Smakte akkurat ZEROh! med jordbær og blodappelsin. Dæven - himmelsk god! Er ikke kjempefan av saft til vanlig, liker sitron og lime fra samme merke og god gammeldags husholdningssaft proppfull av sukker. 

Denne nye er definitivt en ny favoritt og redder meg fra å bli totalt Coca Cola Zero-holiker. ..

Hva koster den?

Anonymkode: 32590...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster den?

Anonymkode: 32590...127

Rundt 30 kroner.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Edie skrev:

Herlighet! Smakte akkurat ZEROh! med jordbær og blodappelsin. Dæven - himmelsk god!

Spar har sin helt egen variant på tilbud denne uken:

 

76582.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, applestories skrev:

Spar har sin helt egen variant på tilbud denne uken:

 

76582.png

Mmmm den ser god ut! Noen som har smakt den?

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7.3.2016 at 20.06, applestories skrev:

Spar har sin helt egen variant på tilbud denne uken:

 

76582.png

Blodappelsin - Mango

Potato-potato :skratte: 

Anonymkode: 46d4e...76a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg finner ikke Bonbon noen steder. Er det bare noen butikker som har de inne? Jeg har sjekket Kiwi og Rema 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett

Da har jeg endelig fått smakt melkesjokoladen til Nidar - synes den var veldig god! Var forberedt på skuffelse, siden jeg ikke likte Bergene melk :)

Noen som har funnet Skyr med kaffe og vanilje? Hvor, i så fall? Har lett i flere forskjellige butikker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ennå ikke fått tak i skyr kaffe. Suuuuukk, vil ha! Fant skyr kokos igår og spiste den til frokost idag. Syns den var grei, men litt kjedelig. Litt lite smak på en måte. Samtidig hadde det nok blitt litt kvalmende med for mye kokossmak også. 

Må kjøpe den nye zeroh-saften også, høres skikkelig god ut. 

Endret av Salka
Trykkleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns egentlig zero nugattien var veldig god, utenom prisen :P

Fyldig pasjonsfrukt yoghurt var også god. Ikke like god som kesamen, men bedre enn den vanlige Tine melon/pasjonsfrukt yoghurten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ny smak i de ferdig salatbegerne fra Bama på kiwii går. Det var med brokkoli og bacon, og blir definitivt gjenkjøp. Og til forskjell fra de andre var pastan i denne skrue pasta og ikke sånne skjell.

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skyr kaffe har de på coop ekstra hvertfall, kjempe god! Minner litt om piano duo bare med mer kaffe smak

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egiett
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skyr kaffe har de på coop ekstra hvertfall, kjempe god! Minner litt om piano duo bare med mer kaffe smak

Anonymkode: 56cf3...4ec

Ikke alle steder dessverre :/ Har så lyst til å smake! Skal se etter den på Cooper Extra her i morgen, finner jeg ikke den må jeg prøve kokos, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...