Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mynona skrev:

 

Den Nyt- serien har bringebæryoghurt hvertfall. Sånn 4-pakning. Men det er to bringebæ og to blåbær tror jeg. 

Takk for svar! Da blir det nok den på meg isteden :)  Unødvendig å betale over 20kr for en yoghurtboks når jeg ikke spiser sjokoladen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, IglePigle skrev:

Hvor kjøper du vanlig bringebæryoghurt? Jeg liker ikke den mørke sjokoladen i flow og ender opp med å plukke de ut. Unødvendig mye arbeid, men allikevel verdt det. Hadde vært enklere om jeg fant vanlig bringebæryoghurt, men har aldri sett det. 

Finnes ikke det overalt i sånt lite beger fra Tine? Jeg spiser egentlig nesten bare skyr, men mener da bestemt å ha sett bringebæryoghurt fra Tine i lite beger. Eventuelt tror jeg go morgen finnes i bringebærvariant, da kan man jo bare ha sjokolade oppi i stedet for müslien. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Salka skrev:

Finnes ikke det overalt i sånt lite beger fra Tine? Jeg spiser egentlig nesten bare skyr, men mener da bestemt å ha sett bringebæryoghurt fra Tine i lite beger. Eventuelt tror jeg go morgen finnes i bringebærvariant, da kan man jo bare ha sjokolade oppi i stedet for müslien. :) 

Er godt mulig, har bare ikke sett den før :) Er ikke så flink til å følge med på små beger. Remaen jeg vanligvis handler på har ikke det beste utvalget heller, så mulig at jeg må på en annen butikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka tine.no og fant bare bringebæryoghurt i 4 pk med blåbær. Kan ikke huske å ha sett det på bestilingslista da jeg var melkeansvarlig heller, så tror ikke de har de i enkeltsalg. 

Anonymkode: 86bc9...98f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bringebæryoghurt høres jo ut som noe som skulle vært veldig vanlig? Som jordbær, vanilje, banan, blåbær osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig fatt i Skyr Kokos. Men det er litt vanskelig å beskrive den. Smaker jo kokos, men smaker samtidig så...tamt? Og har en litt vannaktig ettersmak..

Blir nok ikke gjenkjøp. Men skal definitivt spise kaffeSkyr igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Salka skrev:

Finnes ikke det overalt i sånt lite beger fra Tine? Jeg spiser egentlig nesten bare skyr, men mener da bestemt å ha sett bringebæryoghurt fra Tine i lite beger. Eventuelt tror jeg go morgen finnes i bringebærvariant, da kan man jo bare ha sjokolade oppi i stedet for müslien. :) 

Finnes nok ikke i lite beger nei, bringebæryoghurt har jeg lett etter jevnlig i noen år :) De fantes tidligere (muligens fortsatt?) som firepakning barneyoghurt av et eller annet merke, Nyt har den tidligere nevnte to blåbær, to bringebær i samme firepakning (god bringebæryoghurt med litt biter i), og GoMorgen Zero finnes med bringebær og en slags müsli/kornblanding.

Men bare et helt enkelt, vanlig beger med bringebæryoghurt har jeg aldri sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dobbel 0 yoghurten til Yoplait har vel også en bringebærvariant? Mener å huske at det var to jordbærog to bringebær i en 4-pakning. Synes ikke noe særlig om de yoghurtene, men mener å huske at bringebæryoghurten skilte seg positivt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, applestories skrev:

Finnes nok ikke i lite beger nei, bringebæryoghurt har jeg lett etter jevnlig i noen år :) De fantes tidligere (muligens fortsatt?) som firepakning barneyoghurt av et eller annet merke, Nyt har den tidligere nevnte to blåbær, to bringebær i samme firepakning (god bringebæryoghurt med litt biter i), og GoMorgen Zero finnes med bringebær og en slags müsli/kornblanding.

Men bare et helt enkelt, vanlig beger med bringebæryoghurt har jeg aldri sett.

Da er det sikkert bare jeg som har drømt. :P Spiser som sagt nesten bare skyr og var helt sikker på at det fantes bringebæryoghurt i små beger. Får heller kjøpe den 4-pakken fra Nyt da. Sikkert god den og. Ja, var den go morgen-yoghurten jeg mente, da husket jeg riktig de ihvertfall. Kan jo bare droppe müslien og ha i sjokolade i stedet. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant den 4-pk fra Nyt i dag etter litt leting. Liker både bringebær og blåbær så det er ikke noe problem at den er "delt" :) Såg ingen andre med bringebær (bortsett fra Go' morgen), men er mulig Yoplait har bringebær, orker uansett ikke deres yoghurt. Syns ikke den er noe god. 

Anyway.. 
Prøvde den nye Zeroh saften med jordbær og blodappelsin etter deres anbefaling. Den var kjempegod! Åh, definitivt en ny favoritt :hoppendeglad:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarkaviar: likte ikke, syns den var lite salt og smakte en anelse torskelever.

Norvegia med paprika: smakte norvegia uten paprika :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, LilleLerke skrev:

Jeg har smakt skyr kaffe og vanilje! Drikker heller ikke kaffe men denne falt i smak :) Kommer absolutt til å kjøpe den igjen. Smakte på en måte ikke like "spesielt" som jeg synes de andre typene gjør.

Da skal jeg prøve den til lunsj imorgen! Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøvde denne idag, kommer ikke til å kjøpe den igjen... det smakte tørr kjeks og parfyme. Merket ingenting til sjokoladen eller "yoghurten" som liksom skal være inni. Det var tørt. Jeg hadde håpt på en fyldig smak... 

2015102214312087111170673_sbig.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Norvegia Paprika var ganske god! Smakte som vanlig Norvegia men littegran mer spennende, med litt paprikasmak. Praktisk når man er steder man ikke kan skjære opp fersk paprika til å ha på osten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sunday, February 28, 2016 at 22.51, Poppie skrev:

Synes Totenchips med salt var overraskende gode :D Ikke så harde som Sørlandschips, så var mer "behagelige" å spise (om man kan si det :fnise:).

 

Det er jeg helt enig i! Kjøper aldri sørlandschips, fordi de er så harde. Men totenchips er en ny favoritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ennasus

Freia sin nye plate var ikke god...

Nidar sin nye melkesjokolade derimot blir bare bedre og bedre for hver gang jeg spiser den! Nam :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser på en Nidar plate nå (29,- på Kiwi) og synes den er helt ok. For meg er sjokolade sjokolade om de ikke blir servert tett opptil hverandre, hvilket de sjelden gjør, så denne var helt god. Er ikke stor fan av rene sjokolader, så blir nok ikke gjenkjøp så ofte, men det er ikke pga smaken i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dark Angelina skrev:

Prøvde denne idag, kommer ikke til å kjøpe den igjen... det smakte tørr kjeks og parfyme. Merket ingenting til sjokoladen eller "yoghurten" som liksom skal være inni. Det var tørt. Jeg hadde håpt på en fyldig smak... 

2015102214312087111170673_sbig.jpg

Ååh den er dødsgod! Smaker jo så friskt og godt! 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte den store sjokoladeplaten med bær idag. Den var ok/god, men ikke noe jeg kjøper igjen. En bit hadde holdt. Smakte litt som bixit(?) med blåbær. Favorittene er fortsatt stratos med nøtter og helnøtt. Til nød firkløver😄

Har også smakt "vaffel- potetgullet" med snill chilli, og likte konsistensen, selv om det var i hardeste laget. Men jeg synes chilien smakte surt og for salt. Selvfølgelig langt ifra sterkt, men det hadde jeg ikke forventet heller.

Totenchips med salt var kjempegodt, både med og uten dipp .

Takk for tipset- ny favorittsaft i hus😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...