Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke overbevist om den storplata fra Freia. Det blir for mye... rart i den. Samtidig som den ikke blir like morsom å spise som Jelly Pop, eller hva den nå heter (het? Har ikke sett den på en stund :klo:

Og enig i at de mørke myke cookiene er bedre enn de lyse. Men det er fortsatt en smak av bakepulver eller noe der jeg ikke blir helt fortrolig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, NasseNøff skrev:

Synnøve finden har en "ny" kryddersmør.. Men er det de gamle bare i ny pakning? Synes den ser annerledes ut... 
Altså pakkningen er nå firkantet. Men synes det ser annerledes ut, selve produktet. 

http://www.synnove.no/produkter/sm%C3%B8r/hvitl%C3%B8kssm%C3%B8r

Slik så den gamle ut; 
2652.jpg

Det er bare ny pakning, samme smøret :) 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tekola skrev:

Ikke overbevist om den storplata fra Freia. Det blir for mye... rart i den. Samtidig som den ikke blir like morsom å spise som Jelly Pop, eller hva den nå heter (het? Har ikke sett den på en stund :klo:

Og enig i at de mørke myke cookiene er bedre enn de lyse. Men det er fortsatt en smak av bakepulver eller noe der jeg ikke blir helt fortrolig med.

Saaaavner :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 29.2.2016 den 17.49):

Det er bare ny pakning, samme smøret :) 

Anonymkode: 56cf3...4ec

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, NasseNøff skrev:

Synes den ser mer grønn ut. Men kan være fordi jeg "ser" på den for første gang :fnise:

 

Kanskje, hvertfall det konsulenten fra synnøve finden sa når jeg snakket med han på jobb. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
AnonymBruker skrev (På 29.2.2016 den 20.56):

 

Kanskje, hvertfall det konsulenten fra synnøve finden sa når jeg snakket med han på jobb. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam. Zeroh! med jordbær og blodappelsinsmak var skikkelig god. Søt, sommerlig, frisk og deilig kunstig snopesmak. Blir nok min faste drikk for våren/sommeren. Terningkast fem fra meg! Følte nesten jeg tjuvstartet når jeg drakk av den nå i februar .. :fnise:

Anonymkode: 1d8d1...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte skyr med smak av grønn te og sitron. Den var veldig god! :)

Er det noen som har sett skyr med kokossmak? Finner den ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nam. Zeroh! med jordbær og blodappelsinsmak var skikkelig god. Søt, sommerlig, frisk og deilig kunstig snopesmak. Blir nok min faste drikk for våren/sommeren. Terningkast fem fra meg! Følte nesten jeg tjuvstartet når jeg drakk av den nå i februar .. :fnise:

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Åå nam :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nam. Zeroh! med jordbær og blodappelsinsmak var skikkelig god. Søt, sommerlig, frisk og deilig kunstig snopesmak. Blir nok min faste drikk for våren/sommeren. Terningkast fem fra meg! Følte nesten jeg tjuvstartet når jeg drakk av den nå i februar .. :fnise:

Anonymkode: 1d8d1...f9b

Ja, den var skikkelig god! Smakte akkurat som Solrik med appelsin og jordbær, men uten alt sukkeret :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Mazilla skrev:

Ja, den var skikkelig god! Smakte akkurat som Solrik med appelsin og jordbær, men uten alt sukkeret :nigo: 

Ooooh. Jeg elsker Solrik! Så om den minner om den regner jeg med den faller i smak. Tror nesten jeg må innom butikken på vei hjem og kjøpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mager kesam med sitron, nam! Finnes i lite beger ala Skyr. Leste på nettet at den kun finnes på Coop, litt dumt :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mazilla skrev:

Ja, den var skikkelig god! Smakte akkurat som Solrik med appelsin og jordbær, men uten alt sukkeret :nigo: 

Oj! Den MÅ jeg prøve! Elsker solrik, men unner meg kanskje 1 i året!

Prøvde akkurat supergrøt m/quinoa. Den var god, men litt liten. Tror det hadde blitt kvalmende med mer da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nugatti Zero, veldig positivt overrasket over smaken! 43 kroner måtte jeg ut med for den lille boksen, det var skuffende :fart2:Den zeroh safta må jeg lete etter, solrik er det beste jeg vet :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Flow-yoghurten med mint og mørk sjokolade.
Den var veldig god! Kommer garantert til å kjøpe den igjen. :sikle:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og koser meg med et glass Zeroh nå. Beste saften jeg har smakt :tongue: jeg tenkte først på lollipop-is når jeg smakte den, men henger meg på at den smaker som solrik også! Mm, denne skal jeg lage saftis av i sommer. Sommeren er i boks!

Terningkast seks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sofie_22 skrev:

Er det noen som har sett skyr med kokossmak? Finner den ikke...

Har ikke sett den på Rema1000, men ser ut som de fleste Kiwiene har fått den inn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...