Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Zeroh med jordbær og blodappelsin er helt klart en ny favoritt! Nam! 

Skyr med kaffe var grei, mulig gjenkjøp, men kjøper egentlig bare de uten sukker.

Battery med lime (sukkerfri) var ganske god, blir nok gjenkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant Eldorado muslibarer i går, kjøpte den med kokos. Den var kjempegod! Den blir med på fjellturer og muligens også lørdagskvelder fremover :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde skyr kiwi i dag, smakte ganske friskt men ikke mye kiwi. Har også fått prøvd freia melkesjokolade bærfrisk. Syns det ble litt rart med å mye forskjellig i sjokoladen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polly peanøttsmør frister ikke til gjenkjøp. Det var på en måte "tørt"  Jeg savner virkelig det penøttsmøret som Rema fører(før de tydligvis gjorde en endring) 

 

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler dere å melde dere inn i noe som heter trybe:-) da får dere teste nyheter gratis!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Ingride skrev:

Jeg anbefaler dere å melde dere inn i noe som heter trybe:-) da får dere teste nyheter gratis!:D

Må man dele vurderingen på sosiale medier under eget navn? Ville definitivt ha gjort det dersom det ikke inngikk i avtalen. 

Anonymkode: 1881a...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man dele vurderingen på sosiale medier under eget navn? Ville definitivt ha gjort det dersom det ikke inngikk i avtalen. 

Anonymkode: 1881a...5bd

Det var dette jeg også ble litt i stuss på. Jeg kan gjerne prøve produkter og gi tilbakemeldinger, men kun da på denne siden under fornavnet mitt. Jeg er ikke interessert i at hele facebooken min skal se hvilke produkter jeg har prøvd og meningen min om det... :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man dele vurderingen på sosiale medier under eget navn? Ville definitivt ha gjort det dersom det ikke inngikk i avtalen. 

Anonymkode: 1881a...5bd

Nei, det har jeg aldri gjort:D misliker sånt selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Ingride skrev:

Nei, det har jeg aldri gjort:D misliker sånt selv :P

Høres bra ut! Takk for tipset!

Anonymkode: 1881a...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen smakt M Mandel? Har ikke sett den noe sted, bare i en godistest på Aftenposten. For meg ser det ut som Walters drasjé, de hele mandlene de hadde i en rosa pose før. De var så gode! Håper det er samme som har fått nytt navn.

 

prøvde den nye freia-plata med yoghurt, granola og blåbær. Den var skuffende, kjøper ikke igjen.

Anonymkode: 654b7...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har noen smakt M Mandel? Har ikke sett den noe sted, bare i en godistest på Aftenposten. For meg ser det ut som Walters drasjé, de hele mandlene de hadde i en rosa pose før. De var så gode! Håper det er samme som har fått nytt navn.

 

prøvde den nye freia-plata med yoghurt, granola og blåbær. Den var skuffende, kjøper ikke igjen.

Anonymkode: 654b7...6ca

Jeg ELSKET walters drasjé, men jeg synes ikke m mandel smakte likt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ingride skrev:

Jeg ELSKET walters drasjé, men jeg synes ikke m mandel smakte likt:(

Så dumt :( nå trodde jeg at jeg hadde fått tilbake den gamle favoritten min. Skjønner ikke hvorfor de slutta med Walters drasjé, de var fantastisk gode. Må nok prøve M mandel, men får være forberedt på skuffelse.

Anonymkode: 654b7...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dumt :( nå trodde jeg at jeg hadde fått tilbake den gamle favoritten min. Skjønner ikke hvorfor de slutta med Walters drasjé, de var fantastisk gode. Må nok prøve M mandel, men får være forberedt på skuffelse.

Anonymkode: 654b7...6ca

Du må si i fra om du liker dem da! Kanske de er verdt et forsøk til :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emera

Havrelunsj med hagebær var grei. Lignet litt for mye på Byggrynslunsj med bringebær, så den skilte seg ikke ut for min del. Den med eple og kanel var mye bedre.

Norvegia med pepper er ok, skulle gjerne kjent mye mer til pepperen. Jeg elsker pepper! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Freia bærfrisk i dag, synes den var god jeg. Men så liker jeg så og si alt av sjokolade. Kostet 25 kr på Extra (tips hvis noen ikke har fått med seg). Greit å spare 20 kr ;)

Anonymkode: 5bfcb...9b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Ingride skrev:

Jeg anbefaler dere å melde dere inn i noe som heter trybe:-) da får dere teste nyheter gratis!:D

De er greie i begynnelsen, men reklamerer man ikke på sosiale medier får mange ikke mange pakkene. Tror jeg fikk en eller to - noen drops mener jeg å huske. Små pakker = billig porto :)

Men de sender mange eposter, fikk denne i dag;

"Fruktig nyhet fra Extra med fantastisk god appelsinsmak!

Dersom du verver en venn kan vi garantere at du og vennen din får
prøve produktet! Vi trekker de heldige testerne i løpet av uken!"

Skjønner jo at de må få folk til å skrive om dem, og produktene, for at kundene deres skal få noe ut av det - men jeg er litt allergisk mot overdreven bruk av utropstegn og reklamering på Facebook, så jeg prøver å holde meg unna. Håper dere andre har bedre opplevelser enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, applestories skrev:

De er greie i begynnelsen, men reklamerer man ikke på sosiale medier får mange ikke mange pakkene. Tror jeg fikk en eller to - noen drops mener jeg å huske. Små pakker = billig porto :)

Men de sender mange eposter, fikk denne i dag;

"Fruktig nyhet fra Extra med fantastisk god appelsinsmak!

Dersom du verver en venn kan vi garantere at du og vennen din får
prøve produktet! Vi trekker de heldige testerne i løpet av uken!"

Skjønner jo at de må få folk til å skrive om dem, og produktene, for at kundene deres skal få noe ut av det - men jeg er litt allergisk mot overdreven bruk av utropstegn og reklamering på Facebook, så jeg prøver å holde meg unna. Håper dere andre har bedre opplevelser enn meg :)

Ååå, sier du det? Har ikke vært medlem kjempelenge, men jeg har da fått noen pakker:p huff, jeg gidder ikke å reklamere, da får jeg bare ta til takke med små pakker:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Totenflaka var kjedelige, i alle fall de med salt. Også litt skuffende at det er Orkla som gjemmer seg bak Totenflaknavnet.
- Skyr - Kokos - litt for tam, mer smak, takk!
- Skyr - Kaffe & vanilje - som over, hvor er kaffesmaken? Grei nok, men litt vel dyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia Bærfrisk var ikke god. Jeg klarer ikke beskrive det her og nå, men alt var bare feil med den. Bortkastede penger. 

Skyr Kaffe og vanilje smakte godt, men ikke så godt at jeg orker et helt beger. 

Zeroh jordbær og blodappelsin smakte litt for "skarpt" for meg. Jeg forventet deilig lollipop-smak, men det er litt for langt unna til at det blir en ny favoritt. 

Sørlandschips vaffelchips rømme og pepper var god, men hadde en merkelig ettersmak. Dessuten lurer jeg på hvorfor de egentlig har laga potetgull med masse høl i, og hva gjør de med restene?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...