Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Kjenner panikken råde. På min Rema1000 butikk selger de nå den dark mint til halv pris(ligger i en kurv sammen påskegodtet),og det går ikke ut på dato før i november,så frykter at den allerede er på vei ut av markedet igjen :( Er det andre som har lagt merke det dette. Jeg bor på Lillehammer forøvrig.

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Emera
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håper alle sammen elsker Polly Peanøttsmør like mye som jeg, og kjøper massse! Blir seriøst lei meg om den nydeligheten går ut av produksjon.

Anonymkode: ebf99...67a

 

10 timer siden, MarianneE skrev:

Jeg kommer ihvertfall til å gjøre min del av jobben der! 

Feil, jeg trodde det var snakk om Mills sitt økologiske. Men jeg kan nå spørre om det er tilsatt sukker eller annet fett enn det som er der fra før?

Endret av Emera
Leste feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner panikken råde. På min Rema1000 butikk selger de nå den dark mint til halv pris(ligger i en kurv sammen påskegodtet),og det går ikke ut på dato før i november,så frykter at den allerede er på vei ut av markedet igjen :( Er det andre som har lagt merke det dette. Jeg bor på Lillehammer forøvrig.

Anonymkode: bc83e...df7

Den lå i ei vogn på Rema i Halden å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner panikken råde. På min Rema1000 butikk selger de nå den dark mint til halv pris(ligger i en kurv sammen påskegodtet),og det går ikke ut på dato før i november,så frykter at den allerede er på vei ut av markedet igjen :( Er det andre som har lagt merke det dette. Jeg bor på Lillehammer forøvrig.

Anonymkode: bc83e...df7

Samme her, Rema i Rogaland. 

Anonymkode: 6901a...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner panikken råde. På min Rema1000 butikk selger de nå den dark mint til halv pris(ligger i en kurv sammen påskegodtet),og det går ikke ut på dato før i november,så frykter at den allerede er på vei ut av markedet igjen :( Er det andre som har lagt merke det dette. Jeg bor på Lillehammer forøvrig.

Anonymkode: bc83e...df7

Den kan da ikke være på vei ut - den har såvidt vært på markedet i en måned, og store deler av denne tiden kan man vel si det har vært dels paniske tilstander i snopehyllene. At den ikke har solgt så veldig godt de siste ukene trenger man ikke kuleramme engang for å skjønne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææææ, håper det bare er Rema som skal ha den ut av sortimentet sitt. Den kan ikke bare forsvinne så fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Salka skrev:

Wæææææ, håper det bare er Rema som skal ha den ut av sortimentet sitt. Den kan ikke bare forsvinne så fort.

Dark mint har forsvunnet fra hylla hos Spar her, sammen med begge Flow-yoghurtene, selv om sistnevnte solgte svært godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Antlers skrev:

Dark mint har forsvunnet fra hylla hos Spar her, sammen med begge Flow-yoghurtene, selv om sistnevnte solgte svært godt.

Merkelig. Ting pleier jo ikke å bli borte så fort, pleier jo å vare en liten stund ihvertfall. Dark mint er jo så god! Sende mail til Nidar og høre kanskje. Jeg kan godt gjøre det imorgen om jeg husker på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Salka skrev:

Merkelig. Ting pleier jo ikke å bli borte så fort, pleier jo å vare en liten stund ihvertfall. Dark mint er jo så god! Sende mail til Nidar og høre kanskje. Jeg kan godt gjøre det imorgen om jeg husker på det. 

Ja gjør det. Jeg var nettopp på Rema og tømte handlekurven for Dark mint:fnise:

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Antlers skrev:

Dark mint har forsvunnet fra hylla hos Spar her, sammen med begge Flow-yoghurtene, selv om sistnevnte solgte svært godt.

NEEEI!! Ikke Flow!!! Da må jeg i butikken i morgen!!  Jeg har jo kjløpt mange, så jeg har hvertfall gjort mitt for å holde den i salg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
2 minutter siden, Mynona skrev:

NEEEI!! Ikke Flow!!! Da må jeg i butikken i morgen!!  Jeg har jo kjløpt mange, så jeg har hvertfall gjort mitt for å holde den i salg!! 

Holdt på å skrive det samme. De er jo så gode, kan jo ikke ta dem ut av produksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Steve Rogers skrev:

Holdt på å skrive det samme. De er jo så gode, kan jo ikke ta dem ut av produksjon. 

Jeg tenkte jeg skulle sende forespørsel til de om å lage en vanilje versjon også jeg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mynona skrev:

NEEEI!! Ikke Flow!!! Da må jeg i butikken i morgen!!  Jeg har jo kjløpt mange, så jeg har hvertfall gjort mitt for å holde den i salg!! 

Begge sortene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanda Maximoff
Et øyeblikk siden, Mynona skrev:

Jeg tenkte jeg skulle sende forespørsel til de om å lage en vanilje versjon også jeg! 

Oooh, det hadde vært godt! Mmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Prøvde Zeroh-saften i dag. Mmmmmmm! Garantert gjenkjøp, selv om jeg vanligvis ikke drikker saft i det hele tatt. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, applestories skrev:

Begge sortene?

Jeg har hvertfall pleid å kjøpe begge. 2 av hver :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke dark mint forsvinner, fordi jeg tror Rema tok inn sjokkselgere med produktet til påske å så ble det ikke solgt nok. Så nå selger de ut beholdningen sin på tilbud.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Severus skrev:

Jeg tror ikke dark mint forsvinner, fordi jeg tror Rema tok inn sjokkselgere med produktet til påske å så ble det ikke solgt nok. Så nå selger de ut beholdningen sin på tilbud.

Men hvorfor? Den har jo lang holdbarhetstid,så hvorfor selge den ut for så å ta den inn igjen ?

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor? Den har jo lang holdbarhetstid,så hvorfor selge den ut for så å ta den inn igjen ?

Anonymkode: bc83e...df7

Fordi om den har solgt dårlig, må den nedprises nærmere utgangsdato. Tror for folk flest så er mintsjokolade en ting man spiser i jula. Når after eight og fazermint kommer inn for fullt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...