Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

1 time siden, Severus skrev:

Fordi om den har solgt dårlig, må den nedprises nærmere utgangsdato. Tror for folk flest så er mintsjokolade en ting man spiser i jula. Når after eight og fazermint kommer inn for fullt.

Utgangsdato var i november da. Men det viktigste er vel egentlig at den forhåpentligvis ikke forsvinner fra markedet ;)

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flow bringebærdrøm og Flow kremet mint var ikke bra.

Sjokoladen setter seg i tennene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2. mars 2016 at 16.23, Ingride skrev:

Du må si i fra om du liker dem da! Kanske de er verdt et forsøk til :P

Oi, glemte at jeg skulle svare her! Jeg liker M-mandel, den er temmelig lik som Walters, men er skuffa over at det er mest små biter av mandel, ikke hele. Var det ikke det i Walters drasjé?

Anonymkode: 654b7...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utgangsdato var i november da. Men det viktigste er vel egentlig at den forhåpentligvis ikke forsvinner fra markedet ;)

Anonymkode: bc83e...df7

Nei, den må ikke bli borte, den er supergod! Alle jeg kjenner som har prøvd den liker den.

Anonymkode: 654b7...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utgangsdato var i november da. Men det viktigste er vel egentlig at den forhåpentligvis ikke forsvinner fra markedet ;)

Anonymkode: bc83e...df7

Hvis de har en halv palle med sjokoladen, så har de alt for mye i beholdning til å få solgt alt. De skal sikkert bare ha inne nok til å fylle i hylla. Kapish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg melde fra hovedstadens ene Rema at der var det fulle hyller med både Flow Mint, Flow Bringebær og Dark Mint! Så jeg kjøpte 2 av alle :nigo: 

Dark Mint var på full pris. Tror jeg. 37kr. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke nytt slipp 1 mai da? Godt mulig de lager plass til nyheter allerede 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slukte nettopp en eske med dark mint, mmmmm! :laugh:

Den sto i den vanlige hylla da jeg var innom "min" Rema. 

Anonymkode: 9249f...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke nytt slipp 1 mai da? Godt mulig de lager plass til nyheter allerede 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Du tror ikke de trekker det utover nærmere slutten av måneden da, slik de gjorde i september og februar? Føler slippene blir litt tette om de kommer allerede 1. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.3.2016 at 18.07, AnonymBruker skrev:

Håper alle sammen elsker Polly Peanøttsmør like mye som jeg, og kjøper massse! Blir seriøst lei meg om den nydeligheten går ut av produksjon.

Anonymkode: ebf99...67a

Jeg har nå smakt dette peanøttsmøret og jeg må si, jeg synes det smakte litt tamt? Savner litt salt? Hva er det som gjør det så godt, synes du, om jeg får spørre? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meddeler at jeg har nettopp spist Flow bringebærdrøm fra synnøve. Jeg var veldig nysgjerrig på denne og hadde store forventninger men må si jeg ble skuffet. Selve yoghurten var god men det strøsselet passet ikke. Mørk sjokolade smakte ikke godt i yoghurten etter min smak og det rosa bringebærstrøsselet smakte surt...litt merkelig kombinasjon men nå har jeg smakt den og kjøper den nok ikke igjen :P

Anonymkode: 2f362...6b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeelsker dark mint og rød solo.

Synes også oyster-sausen som inngår i kjapp middag -konseptet Rema er skikkelig god 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Jeg har nå smakt dette peanøttsmøret og jeg må si, jeg synes det smakte litt tamt? Savner litt salt? Hva er det som gjør det så godt, synes du, om jeg får spørre? :) 

Haha, jeg hadde helt motsatt tanke, syns den var alt for salt :P

Anonymkode: d5f00...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både Dark Mint og begge Flow'ene sto i den vanlige hylla og med vanlig pris på Rema i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Nå har jeg smakt Nugatti Zero. Hadde ingen store forventninger, men jeg syntes faktisk det var skikkelig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte de lyse, myke cafe cookiesene i dag. Ingen høydare. Sikkert god sammen med vaniljeis da.

Har de mørke i skapet. Får prøve dem til søndagskaffen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 31.3.2016 at 21.59, Sally-Go-Round skrev:

Jeg har nå smakt dette peanøttsmøret og jeg må si, jeg synes det smakte litt tamt? Savner litt salt? Hva er det som gjør det så godt, synes du, om jeg får spørre? :) 

Jeg synes det økologiske peanøttsmøret til Green Choice er bedre :)

Nugatti Zero er helt OK, men har en merkelig ettersmak.. 

Anonymkode: 82793...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.3.2016 at 22.43, must skrev:

Eeeeelsker dark mint og rød solo.

Synes også oyster-sausen som inngår i kjapp middag -konseptet Rema er skikkelig god 😋

Synes du ikke den sausen var ekstremt salt? Tror det var 11 gram salt eller noe i den lille posen :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Poppie skrev:

Synes du ikke den sausen var ekstremt salt? Tror det var 11 gram salt eller noe i den lille posen :icon_frown:

Synes den første posen jeg smakte var litt salt, men de jeg har spist etterpå har ikke vært like salte på smak. Kanskje de har endret litt på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så i ukens reklame fra Coop OBS at de hadde müsli/granola/frokostblanding fra Dorset Cereals. :hoppe: Vet ikke om det er en nyhet, men jeg har i hvert fall ikke sett det i Norge før. Kjempegodt! (Har pleid å drasse med meg fra England før. :P

Anonymkode: fff2e...c46

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...