Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Prøvde den nye Royal-isen med lakris og sjokolade. Isen var god, men kunne gjerne hatt sterkere og saltere lakrissmak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo

Smakte Flow med mint smak. Endelig en gresk yoghurt som ikke etterlater seg spy smak. Denne kommer jeg til å kjøpe ofte. 

Skyr med kaffe? Blæh, smakte spy med en gang og måtte kaste den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått smakt litt allerede :-) Her er mine dommer så langt:

- Tine 14 sitronkesam var kjedelig på smak, litt sur og tam. I tillegg var det veldig lite oppi boksen. De minste begrene med skyr metter meg betraktelig mer. 

- Skyr med grønn te og sitron var ikke særlig god.. Den grønne teen ble bare en rar bismak for min del. Kommer ikke til å kjøpe denne igjen.

- Skyr kaffe og vanilje var seriøst kjempegod!! Nam, gleder meg til å smake kokosvarianten.

- Nutrilett (muslibar?) med kokos var veldig kjedelig og tørr. Den mettet heller ingenting. Jeg forstår at den skal inneholde så lite kalorier som mulig (99), men mtp at den ikke kilte magesekken litt engang, kunne jeg heller spist luft! For 100 kalorier ville jeg heller spist et stort eple eller en slik kokos-nutrilettbar for den saks skyld. Den metter mer. Ser ikke poenget med dette produktet! 

- Atkinssjokolade med bringebærsmak. Helt OK. Syns de fleste andre atkinsbarene er bedre. 

- freia bærfrisk. Ikke smakt pga avskrekkende pris ! Venter på kampanje ;-) 

Anonymkode: 1d8d1...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldorado kvarg med pære var en stor skuffelse. Den med sitron er fløyelsmyk og smaker godt av sitron. Den med pære var kornete og smakte ikke pære, bare søtt. Blir definitivt ikke gjenkjøp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine iste chai latte smakte helt grusomt blir ikke gjenkjøp. Norvegia skivet ost med paprika smakte egentlig bare vanlig hvitost.. Skuff.. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nidar dark mint i stad,og den kan virkelig anbefales ;)

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes chai latten var god, jeg, men kanskje litt vel julete (pun not intended). Blir nok ikke gjenkjøp, men det er mest fordi jeg foretrekker* iskaffe.

 

*er avhengig av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjlpt 6 forskjellige nyheter i dag. Cafe bakeriet myke cookies. Den med hvit og mørk sjokolade-biter var kjempegod!!  Den fikk 1 av dagbladet (eller var det nettavisen), men jeg synes den var dødsgod. 

Resten får jeg smake på etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Nugatti zero. Helt ok, smaker kanskje litt mindre enn originalen (spiser Nugatti svært sjelden). Kcal-innholdet er fortsatt såpass høyt at det uansett ikke er et "hverdagspålegg" (for min del i alle fall).

Noen som har sett Philadelphia med sjokolade i det siste, forresten? Eller har den forsvunnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har smakt den tine yoghurten med pasjonsfrukt og kan si om den minner om kesam med samme smak? Den er savnet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips Vaffelchips med paprika og snill chili var god! Masse paprikasmak og sprø og god! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fant endelig chai latte, som jeg har vært veldig spent på. Synes den var god, med tydelig og skarp smak av krydder. Kjempefin design på pakningen. Tror jeg kommer til å kjøpe den om igjen. 

Fant Skyr med kokos, skal smake på den i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

- Nutrilett (muslibar?) med kokos var veldig kjedelig og tørr. Den mettet heller ingenting. Jeg forstår at den skal inneholde så lite kalorier som mulig (99), men mtp at den ikke kilte magesekken litt engang, kunne jeg heller spist luft! For 100 kalorier ville jeg heller spist et stort eple eller en slik kokos-nutrilettbar for den saks skyld. Den metter mer. Ser ikke poenget med dette produktet! 

-Anonymkode: 1d8d1...f9b

Veldig enig! Har smakt en annen variant, husker ikke hva den het, men den var ikke god i det hele tatt. Vanligvis spiser jeg alt, og da mener jeg alt, av sånne muslibarer, men den gadd jeg ikke en gang spise opp. Det sier litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss, Skyr med sitron og grønn te synes jeg hadde ettersmak som minnet om spy :(

Endret av Superblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte påleggsalat med varmrøkt laks i dag. Ikke god synes jeg. Prøv igjen med mer laks og minde "guffe" med eddiksmak.

Flow med mint og sjokolade var ganske god. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...