Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Kelsi skrev:

Kjøpte Skyr med kaffe og vanilje i dag. Synes den var helt ok, men er usikker på hvor lang levetid den vil få. Tror dessverre dette er et produkt som vil forsvinne igjen... 

Hvor kjøpte du den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, Safira skrev:

Fant Mills økologisk peanøttsmør i butikken i dag (må da være nytt?). Har ikke smakt enda, men regner med at det er ganske likt annet økologisk peanøttsmør (99,4% peanøtter). Prisen var også ganske lik den fra Green Choìce.

Smakt på det nå, og tror jeg vil fortsette å kjøpe dette! Mye mykere enn det fra Green Choice, og dermed lettere å smøre (selv når det har stått i kjøleskapet). Bra med biter i der også :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Rumle skrev:

Noen som har prøvd mandel-M?

Jeg ble kjempeskuffet :-( så på consuming sin blogg at det minnet henne om walters drasjé (skrives det slik?), favorittsjokoladen min, så de siste 14 dagene har jeg vært i butikken hver dag for å se om det hadde kommet i butikken. I går fant jeg det endelig, men det smakte jo ikke likt i hele tatt!:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ohdeergod skrev:

Hvor kjøpte du den?

Kjøpte Skyr med kaffe og vanilje  på Ica på Ullevål stadion.

I samme butikk kjøpte jeg også Skyr med cottage cheese og vanilje, skal smake på den i morgen :)

Endret av Kelsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Safira skrev:

selv når det har stått i kjøleskapet

Men kjære deg, det trenger jo ikke å stå i kjøleskapet.

Anonymkode: ffb85...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, det trenger jo ikke å stå i kjøleskapet.

Anonymkode: ffb85...e8f

Joda, på jobb må alt pålegg stå i kjøleskapet, vi har ikke noe annet sted å sette det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, det trenger jo ikke å stå i kjøleskapet.

Anonymkode: ffb85...e8f

Det står faktisk på glasset til det økologiske peanøttsmøret fra Green Choice at det anbefales lagring i kjøleskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det smaker best når det har vært i kjøleskap. Samme med nugatti og Sjokade som heller egentlig ikke trenger å være i kjøleskap. 

Anonymkode: a3f76...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Flow bringebærdrøm. 

Bringebæryoghurt med sjokolade og tørket bringebær som topping. Jeg synes den var kjempegod, smakte dessert. Men nå liker vanligvis ikke jeg yoghurt så det er ikke sikkert jeg er den rette til å stole på her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fant jeg freia bærfrisk på butikken. Men, den var jo bare sånn tja...tror ikke jeg gidder å kjøpe den igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nidar melkesjokolade var tam og smakte som alle billigsjokoladene man får kjøpt i utlandet. No one trumps Freia sin :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde Cafe bakeriets soft bake cookies (eller hva de heter) og de var så fæle at jeg spiste en og kastet resten. Det var den lyse typen, mulig de mørke er bedre.

Anonymkode: 9c58e...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Severus skrev:

Det står faktisk på glasset til det økologiske peanøttsmøret fra Green Choice at det anbefales lagring i kjøleskap.

Hvis man skal lagre det lenge kan nok det stemme. Ved vanlig bruk er det jo best om det er smøremykt.

 

18 timer siden, Safira skrev:

Joda, på jobb må alt pålegg stå i kjøleskapet, vi har ikke noe annet sted å sette det. 

Oi. Ingen benker eller skap eller skuffer? Merkelige greier.

Anonymkode: ffb85...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Susa skrev:

Idag fant jeg freia bærfrisk på butikken. Men, den var jo bare sånn tja...tror ikke jeg gidder å kjøpe den igjen.

Den lurte jeg på å kjøpe og. Men herregud, 55 kroner skulle de ha for den på Meny! Jeg lot den stå igjen i hylla!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MarianneE skrev:

Den lurte jeg på å kjøpe og. Men herregud, 55 kroner skulle de ha for den på Meny! Jeg lot den stå igjen i hylla!

Det var 47 på spar, helt horribelt dyrt det og! Og helt klart ikke verdt pengene! 

Mja, tørkede/halvmyke bær vil jeg si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...