Gjest Ennasus Skrevet 30. september 2015 #5441 Del Skrevet 30. september 2015 Potetgullet med smørstekt kantarell var pyton! Og jeg pleier å sluke alt som er av potetgull, men dette var rett og slett kvalmende! Pepsi max cherry smakte høgg ja, og jeg elsker pepsi max Cottage cheese med vanilla, pære og eple var driitgod Vet ikke om den er ny, men det stod hvertfallnyhet på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 30. september 2015 #5442 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg likte Pepsi max cherry! Kan nok ikke drikke sen for ofte, men innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2015 #5443 Del Skrevet 30. september 2015 Potetgullet med smørstekt kantarell var pyton! Og jeg pleier å sluke alt som er av potetgull, men dette var rett og slett kvalmende! Pepsi max cherry smakte høgg ja, og jeg elsker pepsi max Cottage cheese med vanilla, pære og eple var driitgod Vet ikke om den er ny, men det stod hvertfallnyhet på den Den har vært en stund Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 30. september 2015 #5444 Del Skrevet 30. september 2015 Hvilke da? Vet bare om den sesonggreia med kantarell og smør, men hva med den andre? Den med kantarell var helt OK. Smaken var litt sær, men selve chipsen var skikkelig sprø og smakte ferskt. Det var Limited Edition Halloween poser. Den ene var med paprika og persille, den andre var med havsalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. oktober 2015 #5445 Del Skrevet 1. oktober 2015 Ikke noe nytt godtesnop?Anonymous poster hash: 7bbaf...05d Hahahahahahaha. Nja. Pepsimax Cherry er godtesnop for meg da. Har du godtesnop i veska di??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #5446 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg liker den chipsen med kantarell jeg Har ikke smakt så mange av de andre nyhetene enda, er spent. Mannen min likte veldig godt pepsi med cherry, men for min del så var det ingen høydare. Anonymous poster hash: 90862...e86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bobo Skrevet 2. oktober 2015 #5447 Del Skrevet 2. oktober 2015 Likte veldig godt stratos melky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. oktober 2015 #5448 Del Skrevet 2. oktober 2015 Likte veldig godt stratos melky! Den er farlig god... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Bobo Skrevet 2. oktober 2015 #5449 Del Skrevet 2. oktober 2015 Den er farlig god... Jaa! Jeg har kjøpt 3 plater allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 2. oktober 2015 #5450 Del Skrevet 2. oktober 2015 Chipsene med kantarell smak var kjempegode. Kjæresten likte de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 3. oktober 2015 #5451 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg har nå gitt opp letingen etter oreo med peanut. Finner jeg ikke det på kiwi på mandag får det bare være Begynn på diett/slankekur! Da finner du den overalt- på tilbud! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 3. oktober 2015 #5452 Del Skrevet 3. oktober 2015 Begynn på diett/slankekur! Da finner du den overalt- på tilbud! Haha! Du har så sannelig rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 3. oktober 2015 #5453 Del Skrevet 3. oktober 2015 Haha! Du har så sannelig rett! Så de i går på Coop Obs. Har du en i nærheten av deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 3. oktober 2015 #5454 Del Skrevet 3. oktober 2015 Så de i går på Coop Obs. Har du en i nærheten av deg? Har dessverre ikke det, har kiwi, coop mega, meny, Rimi og rema 1000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. oktober 2015 #5455 Del Skrevet 3. oktober 2015 Har dessverre ikke det, har kiwi, coop mega, meny, Rimi og rema 1000 jeg fant på eurospar til slutt!!! men ble skuffa :'( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 3. oktober 2015 #5456 Del Skrevet 3. oktober 2015 Fant denne på Coop Mega i dag. Digg! http://www.haugen-gruppen.no/produkter/13123/19720/20137/19535/bonbon-killerbon.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. oktober 2015 #5457 Del Skrevet 9. oktober 2015 Har noen smakt den nye hvetekake? Jeg husker at de solgte dem før men nå er de tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2015 #5458 Del Skrevet 9. oktober 2015 Peppes pizza kommer med glutenfri ferdig deig (sånn rull ut) Anonymous poster hash: 65f7e...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. oktober 2015 #5459 Del Skrevet 9. oktober 2015 Falt ikke helt for firkløver mørk... Har lett etter den hele uka, for den har vært utsolgt over alt. Men den var litt kjip synes jeg.. Men jeg burde jo tenkt meg det, jeg er jo ikke så glad i vanlig firkløver heller så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 9. oktober 2015 #5460 Del Skrevet 9. oktober 2015 Peppes pizza kommer med glutenfri ferdig deig (sånn rull ut) Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Fantastisk! Gleder meg! Peppes sin glutenfrie bunn er jo så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå