Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lesing til eksamen er ikke sååå spennende *ta seg litt i nakkeskinnet*

Jeg veit...:roll: Jeg må ta x antall eksamener i vgs-fag for å heve snittet så jeg kan komme inn på det jeg ønsker neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vanskelig å konsentrere seg i dag altså :rodmer: Har avtalt nytt møte med han i morgen, middag hos meg (dvs hjem for å rydde etterpå) Sitter med et fårete smil om munnen her inne på lesesalen, er så kos å få melding av han

:nigo: <--- av mangel på fåretesmilsmiley :sau: (prøver seg fram med koder)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Var en helt super kveld i går *drømme seg bort* Han er helt fantastisk til å kysse, og enda bedre til å kose, stryke og klemme.. *salig sukk* Blir nok ikke en veldig effektiv dag på lesesalen i dag nei :rodmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, du må ikke bli forelska sånn rett før eksamen vet du! Lykke til med konsentrasjonen i dag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det trått ja, både fordi tankene er at annet sted og fordi løsningsforslagene til eksamenssettene er så dårlig. Får ikke så mye ut av excel-ark som bare består av tall og tabeller uten forklaring på hvorfor og hvordan :sukk: kanskje jeg heller skulle ha repetert litt fra øvingene, så får vi se hvor mye mer opplyst jeg blir da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamen unnagjort, var heldigvis ikke så skummelt som jeg hadde sett for meg, men er ikke noe moro å sitte der og si at man ikke vet svar på spørsmålene. Nå bærer det snart avgårde til Værnes og fly til Gardermoen, i morgen venter Hellas :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hellas = :sol: => Hinata=Solbrun :fnise:

Kom meg opp til Trondheim i går kveld etter halvannen dag hjemme hos foreldrene mine, var egentlig litt godt å komme hjem til kulden :fnise:

I dag skal dagen tilbringes hos M :rodmer: Må vel vente på at bussene begynner å gå før det bærer avgårde (og er litt lurt at han ikke er i drømmeland når jeg kommer :ler:)

I morgen er det semesterstart, men heldigvis har jeg ikke forelesning før på tirsdag. Får benytte tiden min godt, det vil si å bruke den på shopping :lur: Jeg synes visakortet mitt må slankes litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke bli bedre enn det nei :rodmer:

Dagen i går var en helt perfekt søndag, gikk tur i marka på rundt 10 km, spiste middag, så film og selvfølgelig masse kos :lur: Endte med at han ble med meg hjem i går og sov her til han skulle på jobb i dag morges :fnise:

Har fått vært en tur og shoppa i dag, ble 2 bh'er og 2 gensere, men ingen bukser som er det jeg egentlig trenger sårt. Virker som om det er temmelig utplukka i størrelser på butikkene nå, jeg fant en som de bare hadde igjen med korte bein, og den passet perfekt :sukk: Får stikke til en annen butikk i samme kjede en annen gang for å se om de kanskje har den der til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første forelesning unnagjort :hoppe: Bare ** igjen :ler: Virket veldig interessant det faget jeg skal ha nå, veldig samfunnsnyttig ;) Tar en liten pause hjemme nå med klesvask og rydding før jeg skal tilbake på skolen kl 14..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt tungt å komme seg opp i dag ja, prøvde å helle kaffepulver i frokostblandinga, men oppdaget det heldigvis før det var for sent. Heldigvis begynner jeg ikke før 12 på skolen i morgen, og jeg har fri på fredag :fnise: (ihvertfall denne første uka)

Jeg skal sove hos M i natt, gleder meg som en liten unge :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...