Gå til innhold

Hinatas Høvleri

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesing til eksamen er ikke sååå spennende *ta seg litt i nakkeskinnet*

Skrevet

Lesing til eksamen er ikke sååå spennende *ta seg litt i nakkeskinnet*

Jeg veit...:roll: Jeg må ta x antall eksamener i vgs-fag for å heve snittet så jeg kan komme inn på det jeg ønsker neste år.

Skrevet

Var vanskelig å konsentrere seg i dag altså :rodmer: Har avtalt nytt møte med han i morgen, middag hos meg (dvs hjem for å rydde etterpå) Sitter med et fårete smil om munnen her inne på lesesalen, er så kos å få melding av han

:nigo: <--- av mangel på fåretesmilsmiley :sau: (prøver seg fram med koder)

Skrevet

Å, dette virker jo veldig så lovende! :lur: Sjelden du er så rødmete etter en date! :rodmer:

Skrevet
:sjenert: Jaaa, håper at dette er han for meg altså. Kan nesten ikke vente til i morgen :sjenert:
Skrevet
:rodmer: Var en helt super kveld i går *drømme seg bort* Han er helt fantastisk til å kysse, og enda bedre til å kose, stryke og klemme.. *salig sukk* Blir nok ikke en veldig effektiv dag på lesesalen i dag nei :rodmer:
Skrevet

Du, du må ikke bli forelska sånn rett før eksamen vet du! Lykke til med konsentrasjonen i dag. :fnise:

Skrevet

Jeg vet, skikkelig dårlig timing. :gjeiper:

Skrevet

Her går det trått ja, både fordi tankene er at annet sted og fordi løsningsforslagene til eksamenssettene er så dårlig. Får ikke så mye ut av excel-ark som bare består av tall og tabeller uten forklaring på hvorfor og hvordan :sukk: kanskje jeg heller skulle ha repetert litt fra øvingene, så får vi se hvor mye mer opplyst jeg blir da...

Skrevet

Så spennende med denne flørten! :happy:

Skrevet

Nå tar nervøsiteten over her.. wææh, jeg vil gjerne spole noen timer frem i tid,takk :sjenert:

Skrevet

Lykke til, krysser fingrene for deg! :)

Skrevet

Eksamen unnagjort, var heldigvis ikke så skummelt som jeg hadde sett for meg, men er ikke noe moro å sitte der og si at man ikke vet svar på spørsmålene. Nå bærer det snart avgårde til Værnes og fly til Gardermoen, i morgen venter Hellas :sol:

Skrevet

Gratulerer - og god tur til sol og varme!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hellas = :sol: => Hinata=Solbrun :fnise:

Kom meg opp til Trondheim i går kveld etter halvannen dag hjemme hos foreldrene mine, var egentlig litt godt å komme hjem til kulden :fnise:

I dag skal dagen tilbringes hos M :rodmer: Må vel vente på at bussene begynner å gå før det bærer avgårde (og er litt lurt at han ikke er i drømmeland når jeg kommer :ler:)

I morgen er det semesterstart, men heldigvis har jeg ikke forelesning før på tirsdag. Får benytte tiden min godt, det vil si å bruke den på shopping :lur: Jeg synes visakortet mitt må slankes litt ;)

Skrevet

Sol, sommer, kjærleik og shopping - kan det bli stort bedre enn det? :rodmer:

Skrevet

Kan ikke bli bedre enn det nei :rodmer:

Dagen i går var en helt perfekt søndag, gikk tur i marka på rundt 10 km, spiste middag, så film og selvfølgelig masse kos :lur: Endte med at han ble med meg hjem i går og sov her til han skulle på jobb i dag morges :fnise:

Har fått vært en tur og shoppa i dag, ble 2 bh'er og 2 gensere, men ingen bukser som er det jeg egentlig trenger sårt. Virker som om det er temmelig utplukka i størrelser på butikkene nå, jeg fant en som de bare hadde igjen med korte bein, og den passet perfekt :sukk: Får stikke til en annen butikk i samme kjede en annen gang for å se om de kanskje har den der til meg ;)

Skrevet

Første forelesning unnagjort :hoppe: Bare ** igjen :ler: Virket veldig interessant det faget jeg skal ha nå, veldig samfunnsnyttig ;) Tar en liten pause hjemme nå med klesvask og rydding før jeg skal tilbake på skolen kl 14..

Skrevet

Var litt tungt å komme seg opp i dag ja, prøvde å helle kaffepulver i frokostblandinga, men oppdaget det heldigvis før det var for sent. Heldigvis begynner jeg ikke før 12 på skolen i morgen, og jeg har fri på fredag :fnise: (ihvertfall denne første uka)

Jeg skal sove hos M i natt, gleder meg som en liten unge :sjenert:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...