Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hoster av og til, men klarer endelig å få i meg mat igjen uten at den går i ekspressfart gjennom systemet :ler: *bank i bordet* Det gjør jo at jeg endelig har litt energi igjen.

Kusina til M begynte å spørre moren sin om hun ønska seg dildo til jul (mannen gikk bort nå i år) :ler: Var vel mest spøk, men er kanskje ikke et sånt tema man ville tatt opp normalt når man er rundt nye folk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det tid for siste innsats på lesesalen, de andre som jeg har lest med har gått for dagen, jeg har en oppgave igjen på et gammelt eksamenssett å gjøre før jeg sier meg fornøyd med dagen.

I går var vi ute og spiste sammen med vennegjengen til M, var faktisk veldig koselig, får håpe det blir til at det blir mer sånt i stedet for all festinga som noen i gjengen vil ha oss med på hele tiden :gjeiper: De klager over at M har blitt så kjip etter at han møtte meg :ler: Er ikke min skyld får jeg håpe ;)

Gleder meg til i morgen kl 13, for da har jeg endelig juleferie. Skal feire jul med M på søndag før vi drar hver vår himmelretning på mandag. Har planer om Love Actually og å åpne de siste gavene på pakkekalenderen. Må vel hive i meg siste rest med gløgg også :sikle:

God helg til dere som titter innom :goodbye::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til på eksamen! :duskedame: Og så må jeg innrømme at jeg er smått misunnelig på at du får ferie allerede i morgen. (selv om jeg ikke savner å ha eksamen... :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det juliane :) Heldigvis klarte jeg å riste av meg tanken på å levere blankt etter å ha prøvd meg frem litt. Glad jeg ikke ga opp med en gang altså, for gikk jo ganske greit til slutt. Oppgavene var ikke utformet slik som på foregående eksamener, så fikk litt hetta må jeg innrømme :)

Nå er det heldigvis juleferie :nisse: Jeg og M skal kose oss i helga, i kveld tror jeg det blir wii-spilling til langt på natt (låner av broderen hans)

Ha en fortsatt fin lørdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er bedre ja, nå klarer jeg meg uten å sluke morfinhostesaft før jeg skal legge meg :gjeiper: Litt kjedelig å bli syk så jeg mistet to eksamener, men er jo ikke så mye man kan gjøre med det.

Nå er det ski på tv, litt klesvasking og koffertpakking før det blir å ta toget sørover i morgen. Må nok ta drosje ned til stasjonen fordi M har gitt meg så stor julegave :lur:

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var M på vei hjem, og jeg sitter her i en tom leilighet og gjør siste finish før jeg også skal sette meg på toget, bare i den andre retningen enn han.

Heldigvis blir det bare 4 timer på toget i dag, det tror jeg at jeg skal klare ved å se på julekalenderepisodene som jeg har gått glipp av :)

God mandag ønskes dere alle :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God togtur! :)

Hvordan blir det å være borte fra M i jula da? Virker jo som om dere er mye sammen, for å si det sånn? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk :)

Blir nok litt rart å være borte fra M, men er jo litt godt å kjenne på savnet også (selv om det høres litt rart ut)

Hjelper nok litt av man ikke er der man vanligvis er sammen, jeg skal jo til tantebarn, så det er nok å henge fingrene i ;) Hvis jeg skulle ha vært her i 3 uker uten han hadde det nok blitt litt verre ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått i ett siden mandag, remind me never to have kids :ler:

Måtte passe en småsliten og sutrete nevø i går, spesielt slitsomt når jeg ikke vet hvor mye han får lov å gjøre av foreldrene sine, og når han lyver om hva han får lov til og ikke :ler:

Blir passing av småbarn i morgen også, så i dag har jeg sovet lenge for å lade opp til det. M vekte meg kl 11 med gode nyheter med at han hadde stått på eksamen :hoppe: Glad på hans vegne, for han manglet bare den for å kunne få fast stilling :)

Vet ikke om jeg rekker å oppdatere så mye mer her før jul, så jeg er tidlig ute og ønsker dere alle en god jul :nisse:

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_nisse.gif' alt=':nisse:'>GOD JUL:nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

God jul til deg Hinata :nissegutt:

Slitsomt med småunger, misunner deg ikke det, du får proppe i de masse godteri og slippe de ut i akebakken eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nytt år ønskes dere alle :klemmer: *skynde seg å poste så det kommer frem 1. januar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her er det vel på tide med en liten oppdatering ;)

Jula har vært veldig fin, litt slitsomt med småunger, og når man ikke er helt i toppslaget selv.

Er fornøyd med årets julegaver, ble sølvtøy, kaffemaskin, klær, en hjemmestrikket cardigan og lommepenger til jeg skal til London om to uker sammen med M :nigo:

Nå har jeg kommet meg bort fra småungene, og nyter de siste dagene av ferien hjemme hos mor og far. Det vil si: jeg venter på at fredagen skal komme så jeg kan komme meg hjemover til M :fnise:

Har egentlig gått greit å være borte fra han i jula, men på nyttårsaften var det veldig trist at han ikke var der, fikk litt tårer i øynene under rakettoppskytninga :sjenert::rodmer:

Da får vel jeg komme meg opp fra senga :ler:

Ha en fin dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin helg :rodmer:

Masse kos og nærhet med kjæresten, sesongavslutning på Homeland, skisport på tv, film og spise ute :rodmer:

Deilig å komme hjem igjen ja, og nå har vi begynt å planlegge hva vi skal gjøre i London om to uker. Vi spanderte på oss billetter til Cirque du Soleil :hoppe: Gleder meg kjempemye :hoppe:

Ellers er det semesterstart i dag, begynner kl 12 (heldigvis ikke kl 8 som jeg egentlig trodde) Tenkte å stikke på bokhandelen og kjøpe inn permer og skrivebok så jeg er klar til nytt semester.

Har fått mobilen min fra reperasjon også, nå er det endelig tid for wordfeud igjen :fnise: Den lange pausen har gjort at jeg tapte mot M i går da, men jeg skal nok ta revansje :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var andre skoledag unnagjort, og de to fagene jeg har hatt til nå virker veldig bra. Ser ikke frem til faget jeg skal ha i morgen da, skal ha Eksperter i Team (EiT) som alle som tar master på NTNU trenger å ha. Faget går ut på å lære seg å jobbe i grupper, og at man skal bli bedre på å samarbeide og å få dynamikken i gruppa til å bli bedre *gjesp* Synsing og rapportskriving er ikke det jeg liker best altså :ler:

Ellers har vi planer om å dra på svømming i kveld, regner med det er litt mer folk der nå enn til vanlig, fordi det er mange med nyttårsforsetter :fnise: Akkurat nå frister det ikke så mye å måtte gå ut i været igjen. Det regner og sludder om hverandre her, syns vinteren kan bestemme seg for om den vil bli snart :klo:

Vektnåla etter jula viser faktisk 76 kg :hoppe: Omtrent 3 kg mindre enn før ferien :lur: Me gusta :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me gusta tambien! Estoy un poco celoso! Hvordan i alle dager klarer du å gå ned kilosvis i ferien?! :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...