Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takktakk :)

Fremføringen gikk greit, men litt kjipt at gruppa før oss hadde omtrent likt konsept. Vet ikke hvordan det slår ut på karakteren da, men det får vi vel vente og se på.

Nå har jeg funnet meg til rette på lesesalen for å skrive oppgave. Skal prøve å få unna så mye som mulig i dag. Er en liten motivasjon at M sa han skulle vaske badet hvis han kom hjem før meg i dag :fnise: Tror nesten jeg må klinke til på det tilbudet altså :ler:

see ya soon :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan da ikke ha noen innvirkning? I så fall må det jo ha en innvirkning på begge gruppene, og ikke bare på dere fordi dere tilfeldigvis var sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Forhåpentligvis gjør det ikke det, men det kan være at det er en fordel å ha et konsept som ikke mange andre grupper har, for at sensorene skal huske og legge merke til gruppa. Når man er gjennom 20 grupper på en dag der kanskje halvparten har omtrent samme konsept (mobilapper er visstnok i vinden) så er det fort gjort å huske på de som hadde noe som var særeget.

Her prøver jeg meg fremdeles på å lokalisere skrivekløa. Har 300 ord igjen før jeg sier meg fornøyd med dagens innsats. :sukk: føler jo at jeg har fått med meg det jeg trenger i denne oppgaven. Så nå går det i å skrive det samme men med flere ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble jammen ferdig med mine 300 ord i går. Nå er det bare litt over 500 ord igjen hvis jeg skal nå minimumstallet, og 800 for å nå 3000 som oppgaven egentlig skal være :fnise:

Får håpe jeg får skrevet ned noe i dag, frykter at jeg ikke finner meg noe sted å sitte fordi jeg skal ha forelesning frem til 12. Får stikke ned på biblioteket i byen og prøve lykken :)

Ha en god dag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takktakk :) Var stappfullt på biblioteket da jeg kom dit etter forelesning, så da ble det å komme seg hjemover i ruskeværet (horisontalt sludd). Har fått begynt så vidt, men hjemme er det jo så mye annet å gjøre :sjenert:

M er på shoppingtur for å kjøpe de siste kalendergavene til meg, jeg ble heldigvis ferdig med den siste i går.

Jeg får vel ta meg en kjeks eller to for å klare å skrive litt til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si at Trondheim er vestafjells men :fnise: Blåser ganske mye her egentlig, heldigvis trenger jeg ikke forlate sofaen i dag, selv om jeg kanskje burde. Sitter og skriver siste finish på oppgaven. Har kommet meg opp til 2600 nå, så håper at jeg ved en gjennomlesning klarer å stappe inn noen flere ord her og der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også åpnet jeg første pakke i pakkekalenderen i dag, og der hadde M pakket inn en julebrus til meg av beste sort (Hamar og Lillehammer) Var godt med brus til frokost ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg endelig ferdig med oppgaven :nigo: Nå skal jeg ta meg en velfortjent kveld fri, og se på første episode av Amalies jul. :)

Var og hentet en del av julegaven til M i dag også, tror han blir fornøyd :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helga var det ganske så rolig, M var ute på juleølsmaking på fredag, og jeg kjente at kroppen min ladet opp til å bli syk.. Så her ligger jeg nå med influensaen min, hoster, svette og fryser om hverandre.. Eksamen på fredag :sukk:

Fin timing av kroppen min :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått legetime i morgen, slik at jeg kan få sykemelding. Da blir det jammen konteeksamen neste sommer også da :sukk:

Neste eksamen er på mandag, så får høre hva legen tror om formen min da, og om jeg kanskje kan få sykemelding for den dagen også..

Hosten min har begynt å bli litt mer slimete, så tror jeg kanskje har pådratt meg lungebetennelse eller bronkitt etter influensaen :forkjola:

Edit: jeg hoster omtrent like ofte som smileyen føles det ut som.. :forkjola:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke si at Trondheim er vestafjells men :fnise: Blåser ganske mye her egentlig, heldigvis trenger jeg ikke forlate sofaen i dag, selv om jeg kanskje burde. Sitter og skriver siste finish på oppgaven. Har kommet meg opp til 2600 nå, så håper at jeg ved en gjennomlesning klarer å stappe inn noen flere ord her og der :ler:

:ler:

Har fått det for meg at du bor i Bergen, serru! :hoho:

God helg! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takktakk kvaksen :)

Helgen skal tilbringes i senga for å forhåpentligvis bli frisk. Var hos legen i dag og fikk attest for at jeg har gyldig fravær på eksamen i dag, og eksamen på mandag. Da er det bare eksamen på neste lørdag igjen, får håpe jeg blir fort frisk, så jeg klarer å lese litt til den :) Hadde vært så kjedelig å måtte konte alle 3 eksamener.

Får håpe medisinen med rød trekant gjør at både jeg og M klarer å sove litt bedre :)

God helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om formen min bedres litt *bank i bordet* :ler: Har ikke hostet så mye i natt som jeg har gjort før, og jeg klarte til og med å ta oppvasken nå som M er på lesesalen og leser til eksamen.

Dagen i dag blir nok først og fremt tilbragt i senga med å se på ski. Har allerede sett at skiskyttergutta fikk gull før i dag :)

Ha en fin søndag :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg driste meg en tur på skolen for å lese til eksamen som er på lørdag. Håper det blir en effektiv dag, og at de andre har masse klokt å dele med meg :fnise:

Tenkte å dra ut og kjøpe julegaver i kveld også, har en siste liten gave igjen til M, også skal vel tantebarn har litt gaver også tenker jeg.

I går var jeg og traff tanta og kusina til M, skikkelig pratsom (og frittalende) familie altså :ler: Koselig å møte familien hans, blir nok å møte svigers på nyåret en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...