Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Takktakk Sequax :hjerte:

Har hatt en veldig fin helg, litt slitsomt med tanke på manglende nattesøvn og småbarn som våkner på natta. Effektivt prevensjonsmiddel det der altså :fnise: Var en tur på fjellet, spiste årets første (og eneste) porsjon med fårikål og selvfølgelig litt leking med de små.

Nå har hverdagen kommet for alvor også, antall øvinger som skal gjøres blir flere og flere. Heldigvis ble jeg ferdig med en i dag, så da er det bare to som jeg må få gjort før slutten av dagen i morgen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Long time no see :goodbye: Jeg har for det meste vært hos M i det siste, så da blir det ikke så mye KG-titting som vanlig. I helga var vi nå en tur på kino, så Hodejegerne, syns faktisk den var veldig bra til å være norsk ;)

Har slitt litt med en forkjølelse de siste dagene, i dag har det resultert i en temmelig teit hodepine, absolutt ikke noe sjakktrekk av håndverkerne å drive og skru rett utenfor forelesningssalen min i dag :(

I dag har jeg fått kjøpt billetter til Trønderfest og Trøndernach på årets UKA, prøvde å få tak i billetter til Drinkkurs og Kaffekurs også, men nettsidene kræsja når billettene ble lagt ut :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er en sånn som dumper KG-vennene dine når du får deg kjæreste! :fnise:

Var noen på Facebooken min også som klaget over at de kursene ble borte mens nettsiden var nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jammen ei uke til gått :hakeslepp:

Siste uka kan fort oppsummeres med:

¤ Spillekveld*2

¤ Skole

¤ Min vaskeuke i kollektivet (selv om jeg aldri er der lengre :gjeiper:)

¤ Avslørt kjærestenyheten til familien og venner

¤ Pirbadet + kakebuffet på Mormors med M

¤ Legetime for å sjekke ut grunnen til hvorfor magen min er så bipolar :ler: Laktosetest skal tas om noen uker

¤ Masse koselig med M :rodmer:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det jammen helg igjen, syns ukedagene går så fort for tida jeg :dane:

I kveld er M på fest med jobben, så jeg sitter hjemme og ser på tv og venter på at han skal komme snublende inn døra i løpet av natta :ler:

I morgen skal vi finne på noe med broren til M og dama, tror det kanskje blir bowling og litt spillkveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en veldig fin lørdag med M, bror og dame. Jeg tapte første runde med bowling, men så kom jeg sterkt tilbake igjen og vant neste runde :lur: Trengte bare litt oppvarming :lur:

På søndag hadde vi klesvask og leilighetsvask, før det ble tur i skogen, Dolly Dimples til middag og hjemmelagede sjokoladeboller til dessert. Så effektiv søndag er det sjeldent jeg har ;)

I går hadde jeg en ineffektiv dag på lesesalen, mens jeg i dag har hatt forelesninger. Nå gjenstår bare oppvasken og å ha middagen ferdig til M kommer hjem fra jobb rundt kvart på ni. Stakkaren har vært på jobb helt fra kl 8 til morgenen i dag :daane:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt supert med oss ja :nigo:

I dag reiste M bort for helga for å besøke familie. Da jeg kom hjem fra skolen hadde han kjøpt inn nøtter og melkehjerter til meg, og skrevet en lapp med "Glad i deg <3" :rodmer: Søte kjæresten min :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen begynte ganske bra, men i dag når jeg var ute på shoppingtur kjente jeg de første symptomene på UVI :sukk: Da ble det noen timer på legevakta for å få tak i resept på antibiotika. Teit at man skal sitte 2 timer i kø for så i bli ferdig på 5 min. Trenger jo ikke analysere urinen min engang, for det var veldig synlig at det var blod i urinen :ler:

Jeg har ihvertfall fått i meg de første pillene med antibiotika, så nå er formen bedre ;)

Er verdt å nevne at jeg kjøpte meg sko i dag også da :fnise: (før all elendigheta begynte) Det ble disse. Håper de er like behagelige å ha på i lengden som det det virket på butikken. Sliter sånn med å finne høyhæla sko som klarer å følge fotbuen min, slik at jeg ikke bare tråkker på hæl og tåballen, men i disse var fotbuen i kontakt med skoen ;)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antibiotika :hjerte: Deilig å slippe å pisse piggtråd, får bare håpe jeg slipper unna soppinfeksjon pga antibiotikaen. Jeg er ihvertfall føre var og medisinerer musa med vivag, melkesyrebakterier :ler:

I dag blir det å være litt husmor, jeg har fått satt på en vask med klær, må innom kollektivet mitt for å vaske badet og jeg tenkte å ta en svingom med støvsugeren før M kommer hjem om sånn 9 timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Tenkte bare skrive en hilsen her, siden du var innom min dagbok :) Håper du har hatt en bra helg! Var det sånn at du hadde barn eller leste jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke barn nei ;) Var kanskje noen tantebarn du leste om ;)

Og takk for at du titter innom :)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var deilig å få M hjem i går altså, en helg uten å se han er altfor lenge :fnise: Han jobber kveld hele denne uka, så ser nok ikke så mye til han de nærmeste dagene.

I dag var jeg endelig borte i kollektivet og vasket badet, ble nok ikke like grundig som når jeg bor der selv, for de andre jeg deler bad med er litt sløve med vaskinga :gjeiper:

Fikk sjekka leiekontrakten min også, tidsbestemt leiekontrakt, men samtidig står det at det er 3 mnd oppsigelse, men senest 1.mai hvert år. Så enten kan jeg si opp bare en gang i året, så jeg har hybelen frem til 1. august, eller så kan jeg si opp med 3 mnd frist resten av året :klo: Regner med det går greit da, hvis jeg finner noen nye som kan ta over rommet. M har også kontrakt som løper frem til 1. august, og det er ikke aktuelt å flytte alle mine ting hit (25kvm ettroms :ler:) Får vel smøre oss med litt tålmodighet, så får jeg leve i de to skuffene i kommoden som jeg har blitt tildelt så lenge :fnise:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg levde ganske mange mnd med to hyller i skapet jeg altså. :fnise: Litt frustrerende er det jo, men samtidig er det jo godt å vite at man har en retrettmulighet hvis man plutselig skulle trenge litt tid for seg selv eller oppdager sider ved den andre man ikke har sett tidligere. Dere har jo tross alt ikke kjent hverandre så lenge. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er fint å ikke satse alt på en gang, tenker vel først og fremst på eventuelt etter jul, men siden han ikke kan flytte ut før august så blir det vel til sommeren. Jeg bare drømmer meg litt bort :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Hvordan er det å bo i kollektiv? Er dere mange som bor sammen? Husker jeg irriterte meg grønn da jeg bodde i kollektiv med masse indere som ikke vasket opp etter seg. Ble en del konflikter ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tider går det greit, andre ganger er det et strev. Er spesielt to i kollektivet som breier seg ut, masse unødvendig stæsj på vaskerommet som tilhører dem, bager og klær på hele benken også bruker de kjøkkenet veldig lenge av gangen (type invitere masse familie og sitte og spise og snakke i 2-3 timer)

Prøver jeg å ta det opp med dem kommer de i skikkelig forsvarsposisjon med en gang. Noen som tydeligvis ikke tenker lenger enn sin egen nesetipp :sukk:

I kollektivet mitt er det 3 som deler bad og 5 som deler kjøkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...