Gå til innhold

Hinatas Høvleri

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen til alle dere som titter innom her :flagg:

Dagen blir her i gården feiret med eksamenlesing, pølser til middag og en ispinne som ligger klar i fryseren.. Jeeeej :rolleyes:

Helga var koselig, men jeg sitter allikevel ikke igjen med en god følelse. Er vel det at jeg ikke tenner på han seksuelt, vet ikke om det er noe som kan endre seg jeg altså :vetikke: Får vel se hva som skjer fremover. Men aller først er det eksamenslesing som står for tur. Nå er det bare 10 dager til første eksamen :hakeslepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesedagen i går var ikke helt vellykket, var litt høylydte stemmer her i kollektivet, og motivasjonen var egentlig ikke helt på plass. Har hatt en litt bedre dag i dag da, satt på lesesalen frem til 16 (og det er lenge til å være meg). Kan ikke akkurat si at dagen har vært pauseløs, men kom inn i et lite driv på slutten. Samme fag som jeg skal lese på i morgen, så får håpe det fortsetter :)

Har fått skikkelig dilla på å ha noen sukkertøy å suge på inne på lesesalen, har gått i tyrkisk pepper, bringebærdrops og i dag har jeg gått til innkjøp av pulverpadder. Stakkars tenna mine :fnise: Tar meg selv i å tygge de inne på lesesalen da :flau:

På vei til lesesalen i dag traff jeg på en som jeg gikk på folkehøgskole. Var ikke heeeelt sikker på om det var han da jeg gikk forbi han, jeg smilte, men så så han liksom litt tvilende på meg. Så jeg gikk forbi, også snudde jeg meg og sa navnet hans :ler: Han reagerte heldigvis, og vi avtalte å ta en kaffe på søndag. Rart at man ikke treffes oftere når man bor i samme by, men så er kanskje ikke jeg en av de som er mest sosial av meg da :sjenert:

Skrevet

Jeg tror kanskje ikke man kan lære seg å tenne seksuelt på noen, for å være helt ærlig. :sjenert:

Når er du ferdig for semesteret?

Skrevet

Jeg er ferdig 9.juni.

Tviler litt på at det kan endre seg jeg også, ting skal ikke være enkelt altså :sjenert:

Skrevet

Har tenkt litt på det i dag, tror jeg må slippe bomba senere i kveld. Har lyst til å bare si i fra og så gå og gjemme meg under dyna :fnise:

Looks like I have to go hunting yet again :sukk:

Skrevet (endret)

Bomba sluppet, venter på eksplosjon :sjenert:

Edit: Gikk egentlig greit, virker det som :)

Endret av Hinata
Skrevet

Krysser fingrene for at det går greit! Er jo veldig realt av deg å gjøre det så tidlig i "prosessen" da, for det er sikkert begrenset hvor mye følelser han har klart å utvikle også. Dessuten er det kanskje litt gjensidig, at den seksuelle kjemien rett og slett ikke er tilstede?

Skrevet

Nei, han har egentlig vært veldig frempå, derfor jeg ville ta det litt ved rota også. Før han fikk altfor sterke følelser for meg, når jeg ikke har noen. Vi tok ihvertfall avskjed på msn nå, så får vi se om det blir noe vennskapelig når han(og jeg) har fått samlet seg :)

Skrevet

Sitter på lesesalen og sliter med motivasjonen :sukk: Er en eksamensoppgave om noe som jeg har dårlige notater om, og noe jeg må sette meg skikkelig inn i for å forstå... Er så fint når man har en formel som henviser til en annen formel, som igjen henviser til et uttrykk for å regne ut ditten og datten.

Gah, Standard Norge får ikke pluss i boka fra meg :sur:

Skrevet

Nå var det plutselig en stund siden jeg hadde vært her inne! Lykke til med eksamen, det kommer til å gå kjempefint :)

Skrevet

Takk skal du ha, jeg tror jeg trenger det :gjeiper: jeg sitter nå ihvertfall på lesesalen nå, prøver å lære meg noe klokt :fnise:

Er så mye å holde styr på i det faget her, vet ikke helt hvor bra det går på eksamen. Heldigvis er ikke eksamen før 4. Juni, så jeg har veeeeeldig god tid *unnlate å tenke på at det er 3 andre fag som skal leses på*

Jeg bakte solskinnsboller i helga, så jeg har allerede slukt en inne på lesesalen i dag. Har det med å putte i meg mat mens jeg leser. De kiloene jeg mistet på ferie er nok kommet tilbake nå, får oppdatere tickeren min etterpå i dag :(

Ha god arbeidslyst til dere som titter innom, jeg trenger varme tanker i denne retningen ihvertfall

Skrevet

Da satt man her på lesesalen igjen da, motivasjonen mangler som alltid :sukk: Hjelper ikke akkurat at hun som sitter vedsiden av meg skriver oppgave på pc på en temmelig brutal måte. Høres (og kjennes ut) som hun voldtar den stakkars hjelpesløse pc'en :fnise:

Er ikke akkurat så mye bedre med hodepinen som jeg har i dag heller, hadde vondt i hodet i går også :sukk:

*syte litt*

Skrevet

Da var første eksamen unnagjort, gikk vel helt greit, selv om det var noen oppgaver jeg ikke svarte på. Får håpe det blir en ålreit karakter allikevel :) Satt jo selvfølgelig i den verste salen som finnes. Gammel oppvarmingshall med 2,5 m under taket, ingen vinduer eller isolasjon. Lufta var dårlig før vi begynte :sukk: Hjalp ikke akkurat på hodepinen som jeg fremdeles sliter med.

Nå er det faktisk bare 2 uker til jeg skal hjem på sommerferie da, ihvertfall til jeg begynner å jobbe tirsdagen etterpå. Men da blir det pæng. Har jo vært skikkelig på sparebluss i hele år pga jeg har spart opp til skoleturen, så har faktisk bare hatt to bukser som har passet greit nok, og begge de to begynner å synge på siste verset nå (les:begynner å få hull på innsiden av lårene) Får håpe jeg finner noe å ha på meg på jobb ihvertfall, frem til første lønning kommer :lur:

Skrevet

Jeeej, i morgen er det opp kl 5.30 for å prøve å kapre grupperom på skolen.. Wohoo til manglende lesesalsplasser og grupperom på universitetet :hoppe:

Nå har jeg varmet baguetter i ovnen til matpakke, og tenkte jeg snart skulle hoppe i dusjen så jeg slipper å gjøre det i morgen. (lukter solarium av meg)

Tidlig kveld i kveld ja ;)

Skrevet

Hurra for overstått første eksamen! :)

Manglende lesesalsplasser tror jeg er et problem på alle landets universitet, har gått både på UiO og UiB og hatt samme trøbbelet der. Burde være ganske logisk at alle vil ha lesesalsplass i eksamenstiden, men det virker som om de måler hvor mange som bruker lesesalene en solfylt fredag i september og beregner utfra det. :roll:

Skrevet

En uke igjen til sommerferie! Stå på! :)

Skrevet

Ferien tikker stadig nærmere :hoppe: Jeg er skikkelig sliten etter å ha stått opp 5.30 4 dager denne uka. I dag sov jeg litt lenger, heeelt til kl 7 :fnise:

I morgen er det eksamen, så er det lesing på søndag før ny eksamen på mandag. Håper jeg klarer å ta en tidlig kveld i dag, mangler litt søvn merker jeg :)

God helg til dere som titter innom. Bare en uke til jeg kan ta en velfortjent helg ;)

Skrevet

Da var det bare en eksamen igjen :hoppe: Eksamen på lørdag gikk sånn noenlunde, og eksamen i dag vet jeg ikke hvordan gikk (avkrysning, regner med at fasiten blir lagt ut i løpet av dagen, da kan jeg sjekke)

I dag er planen å slappe av, rydde rommet, vaske klær, og kanskje pakke litt. Skal bli deilig å komme hjem til mor :) Har fått tilbud fra ei venninne om å låne en seng i kollektivet hennes i sommer, så slipper jeg så mye pendling inn til Oslo hele tiden. Vi får se om jeg takker ja til tilbudet. Jeg må vel uansett vente på første lønning så jeg har råd til mat :fnise:

Skrevet

Da var det bare en eksamen igjen :hoppe: Eksamen på lørdag gikk sånn noenlunde, og eksamen i dag vet jeg ikke hvordan gikk (avkrysning, regner med at fasiten blir lagt ut i løpet av dagen, da kan jeg sjekke)

I dag er planen å slappe av, rydde rommet, vaske klær, og kanskje pakke litt. Skal bli deilig å komme hjem til mor :) Har fått tilbud fra ei venninne om å låne en seng i kollektivet hennes i sommer, så slipper jeg så mye pendling inn til Oslo hele tiden. Vi får se om jeg takker ja til tilbudet. Jeg må vel uansett vente på første lønning så jeg har råd til mat :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...