Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 3 uker til jeg skal hjem før tur til østen, og forhåpentligvis bare 3 uker til jeg kan møte han koselige fra sukker ;) Blir skuffa hvis det ikke går bra altså, får nå litt forhåpninger når man snakkes på cam hver kveld, og med sms gjennom dagen (det er så koselig :rodmer:)

I kveld håper jeg å få vasket badet, og tatt meg en tur på solariumet før jeg benker meg ned foran tv'en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I natt har tydeligvis døra på fryseren stått oppe, jeg så det da jeg var på vei inn i dusjen i stad. Det meste er tint, og det som ikke er det har fått blodsprut på seg av ting fra andre hyller (gleden med å ha nederste skuffe?)

Så da ble det litt ufrivillig vasking denne morgenen, kastet det meste av maten, beholdt to bokser med hjemmelaget syltetøy og pizzaen som jeg skal ha i kveld.. Grrreaat :ironi: Får vel vente til de andre har tatt ut sin mat så jeg får vasket opp blodet som driver og drypper nå, i mellomtiden tenkte jeg å stikke en tur på lesesalen, har en øving jeg må ha ferdig til i morgen, heldigvis har jeg fasiten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj! Enda en av kollektivlivets "gleder"... :roll:

Flink er du, som er på lesesalen en søndag før eksamensstresset har startet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke skjedd så mye i Hinataheimen siden sist, to skoledager har nå gått unna (jeg kan skimte helg :nigo:)

Ellers går kveldene med til å snakke med flørt på msn (eller vente til han kan snakke på msn).

Han er nå temmelig søt da, i går så kom han med spørsmål om jeg virkelig bare kunne tenke meg å bo i nærheten av oslofjorden (svaret på et spørsmål for 4 uker siden om hvor jeg ville slå meg ned), og ikke et annet sted. Dvs han ville vite om jeg kunne tenke meg å bo i området der han har gård :rodmer: Deilig å vite at det ikke er bare jeg som drømmer meg bort med tanker om fremtiden.. Bonderomantikk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn btw: Fy så det blåser her, vinden uler rundt vinduene. Kjenner at det vibrerer litt i veggene i de verste kastene også (og jeg bor i bygård) :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er det snart helg :nigo: (viktig å tenke positivt!)

Når treffer du date'n din da? Veldig godt tegn at dere kan snakke om sånt da ;)

Blåser nok ikke like mye her, men vi testet ut takterassen på jobben i dag og det var veldig friskt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel treff fredag om litt over 2 uker, nå er det bare å finne på en god unnskyldning til foreldrene mine for at jeg må inn til Oslo :gjeiper: ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Sjekket akkurat hvor pakken min fra ellos med bikini og annet steæsj var hen, den var visstnok ankommet postterminalen her i Trondheim forrige onsdag, men postkontoret mitt har ikke fått den enda :klo:

Får kanskje gå ut i ruskeværet og etterlyse den, burde da ikke ta så lang tid fra postterminalen (er snakk om 2-3 km) og til postkontoret her.. Og jeg er utålmodig og vil se om bikiniene passer :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde bare glemt å scanne pakken min på postkontoret, så den lå der og ventet på meg :danse: Bikiniene var litt varierende hvor bra de satt, men den ene toppen var kjempebra på ;) Skikkelig pin-up stil på den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jammen meg helga på hell igjen, har hatt planer både i går og på fredag, så den vanlige helgeroen kom først i dag. I går var jeg en tur på apoteket og kjøpte litt stæsj til reisen, og litt andre ting som jeg måtte ha. Tror jeg aldri har handlet for 800 kr på apotek før :hakeslepp: Heldigvis var solkremen på halv pris, 30% rabatt på deo og på gnagsårplaster, så jeg sparte jo en del på å handle nå og ikke seinere :)

Har vært en skikkelig sukkerfylt helg, på fredag var jeg hos ei venninne som hadde rester fra selskap, ostekake, sjokoladekake og muffins, så hadde jeg med litt godteri, så kom jammen ei annen venninne med nybakte boller :sikle: Sitter og spiser is nå også :sjenert: Blir nok mer ASS i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig fredagsfølelse i dag, men så er det jo bare onsdag :sukk:

I dag er det bare 12 dager til avreise, og 9 dager til sukker-møte :nigo: Reisefeberen sprer seg, tenker på hva jeg skal ha med, hva jeg skal ha på og sånn temmelig ofte, tipper at neste uke går skikkelig fort, med avslutning på skolen og pakking :)

I dag er det sol her, deilig å ikke ha snøvær en dag (burde ikke jinxe det da). Har vært og tatt solarium i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner jeg er skikkelig spent på dette sukker-møtet ditt, altså! Krysser fingrene for at han ikke har pukkelrygg eller seks fingre på hver hånd! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takktakk juliane :)

Da var det jammen helg igjen, og det er bare en uke til igjen på skolen før den store turen. I dag er det faktisk bare en uke til jeg skal møte sukker-daten min også :hoppe: Gleder meg :nigo:

I dag klarte jeg å lure noen venninner til å tro at jeg var gravid, det var sååå moro :fnise:

I kveld er det duket for nytt planleggingsmøte/pakkemøte/*spise-noe-godt-møte* ;) Jeg skal stå for innkjøp av is og nonstop :lur: Bikinikropp - byebye for now :ler:

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, slemme deg! Vel, det hadde kanskje vært verre om du lurte en du har ligget med til å tro det :fnise: ble litt full i går og prøvde å tenke ut en spøk jeg kunne lure smaboeren min med på sms, men kom ikke på noe bedre enn å skrive at Siv Jensen er sammen med Anne Grete Preus. Det er visstnok sant, og i min egen fyllehumorlogikk syntes jeg visst at de var veldig morsomt :roll: Ø skrev melding tilbake om at kollegaen hans er bifil, og jeg gikk rett på! Snakk om å være dum!

Ha en fin lørdag, håper du har bedre vær enn det er her i hovedstaden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynner å nærme seg 5 mnd siden jeg hadde sex, så egentlig litt uaktuelt å lure noen gamle sexpartnere :gjeipe: Finner alltid på så mye lure ting i fylla :fnise: Dagen etter forstår man bare ikke logikken i det..

Snakket akkurat med mamma da, så fikk sagt at jeg skulle en tur inn til Oslo på fredag. Heldigvis svarte hun bare med om jeg skulle møte noen, noe som jeg sa ja til :sjenert: Liker ikke å snakke med mamma om sånt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...