Hinata Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #441 Skrevet 28. januar 2011 Så akkurat at det er noen fine flekker på flisene rett under doen Jeg deler bad med to andre jenter, men de har besøk av kjærestene sine (ellerhvadetnåer) Føler liksom for å ta det opp, jeg har lite lyst til å drive og tråkke i andres urin, og vaske andres urin ikke minst. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Har ikke så mye kontakt med dem utenom det nødvendige, føler ikke akkurat for å si "hei, guttebesøket ditt søler på doen, kan du be han om å sitte?" I aller verste fall får jeg henge opp en lapp som sier "It's not as long as you think"
Violet Hill Skrevet 29. januar 2011 #442 Skrevet 29. januar 2011 (endret) UGH! Herlige kollektivliv Jeg tror jeg ville sagt/skrevet en lapp med noe sånt som at kan den som har sølt på baderomsgulvet vennligst vaske etter seg. Men spørs om det er tydelig nok da Edit: tobleronen fikk bein å gå på... heldigvis klarte jeg å stoppe etter en halv i "vanlig" størrelse, spørs hva som skjer når de små er borte og kjempekubben står for tur Endret 29. januar 2011 av Violet Hill
Hinata Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #443 Skrevet 29. januar 2011 Jeg hadde kanskje gjort det hvis det var sånn at jeg hadde bodd med noen som hadde sølt, men det er tross alt besøket til de jeg bor med som søler (mest sannsynlig) Ble til at jeg ikke klarte mer i dag og vasket det selv (kjekt med våtservietter) I kveld er det duket for klassefest, så må rydde litt på rommet før ei venninne kommer seinere. Ha en fin lørdag
Hinata Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #444 Skrevet 31. januar 2011 (endret) Da var det jammen mandag igjen, klassefesten på lørdag var koselig, men jeg brukte "litt" for mye penger på drinker.. Jeg som prøver å spare I går var jeg hos ei venninne og spiste middag og spilte litt, koselig å treffes utenom skolen. I dag har jeg fått gjort unna en øving, og kommet meg velberget men noe kald hjem i regnværet. Til middag i dag står det wienerpølser på menyen Endret 31. januar 2011 av Hinata
Violet Hill Skrevet 1. februar 2011 #445 Skrevet 1. februar 2011 Åh, godt å se noen innlegg som ikke nevner sjokolade selv om jeg fikk lyst på sjokolade av å skriveom det... Og jeg har noen få ruter liggende i veska mi... Hjelp!! Regner det i Trondheim altså? I Oslo er det bare glatt... Samboeren min tok et skikkelig mageplask på fortauet her forleden
Hinata Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #446 Skrevet 1. februar 2011 Her er det is under og et fint lag med regnvann oppå, har ikke regnet i dag, såvidt jeg vet.. Får ikke med seg så mye når man sitter inne hele dagen :gjeiper:
mia83 Skrevet 1. februar 2011 #447 Skrevet 1. februar 2011 Det ble Tioman på oss, 6 netter til og med Her er link til hotellet vårt.. *glede seg* Har vært litt snikleser her innimellom. Kan jeg bare spørre hvor mye den turen der koster i fly og opphold? Det så vanvittig fint ut her! Helt herlig!
Hinata Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #448 Skrevet 1. februar 2011 (endret) Har vært litt snikleser her innimellom. Kan jeg bare spørre hvor mye den turen der koster i fly og opphold? Det så vanvittig fint ut her! Helt herlig! Det er egentlig litt vanskelig å svare på, er klassetur, så vi har innbetalt penger til de som arrangerer, i tillegg så er det litt sponsorpenger og slikt. Men det hotellet på Tioman koster vel omtrent 240 kr natta pr pers (fikk 25% avslag) Fly ned til Malaysia aner jeg ikke hva koster (kjapt søk på KLM gir omtrent 8000 t/r) Vi skal jo reise rundt, i Singapore var det veldig dyrt med hotell, billigere i Bangkok(170kr natt pr pers) og Kuala Lumpur (180 kr natta) Da er det bra hoteller med basseng og slikt, og bra plassering. Endret 1. februar 2011 av Hinata
mia83 Skrevet 1. februar 2011 #449 Skrevet 1. februar 2011 Høres ut som en herlig tur!! Elsker å reise!
Hinata Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #450 Skrevet 1. februar 2011 Jaaa, skal bli så deilig, fortjener litt reise når man er halvveis i studiet, trenger å lade opp til eksamensperiode
mia83 Skrevet 1. februar 2011 #451 Skrevet 1. februar 2011 Ja det skjønner jeg veldig godt! Hvor langt har du kommet i studiene? Er det 1. året?
Hinata Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #452 Skrevet 1. februar 2011 Jeg er på tredje året, er fem år til sammen
Hinata Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #456 Skrevet 3. februar 2011 I dag fikk jeg vaksinasjonskortet mitt i posten, så nå er det bare å få bestilt time til vaksinasjon I morgen skal jeg på date med en som jeg har møtt på sukker, har vel skrevet til hverandre i to uker nå, hver ettermiddag, på tide å møtes Gleder meg litt, har en god følelse... Men pessimistiske meg tør ikke håpe mer før etter i morgen :gjeiper:
juliane Skrevet 3. februar 2011 #457 Skrevet 3. februar 2011 Det var sånn det begynte med meg og A det - møttes på sukker, snakket hver dag i to uker, hadde en god følelse og på andre date var det full klaff. Lykke til, gleder meg til å høre referat!
Violet Hill Skrevet 4. februar 2011 #459 Skrevet 4. februar 2011 Lykke til med date!! Krysser fingrene for at det er full match! og ha en god helg!
Fremhevede innlegg