Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

:sukk: Lei av lesing nå altså.. Ha vel regnet gjennom et eksamenssett i dag, og tror ikke det blir noe mer lesing på meg nå.. Får henge fingrene mine i litt pakking i stedet, det frister ihvertfall mer ;)

Kanskje tusle inn i dusjen også, var bare kaldt vann igjen da jeg prøvde meg på dusjing til morgenen i dag.. :fryser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ønsker dere alle en god jul (kanskje litt forsinket men her har det gått i ett med tantebarn) :)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har klart å gå NED en kg i jula :klø: Tror jeg skal begynne med diett med pepperkaker, risboller og karameller :fnise:

Drar oppover igjen til Trondheim på søndag, gleder meg, selv om jeg gjerne ville hatt litt lenger ferie.. Får liksom ikke slappet ordentlig av når det er så mange andre folk her. "Heldigvis" dro tantebarna hjem på lørdag, så da fikk jeg et lite pust i bakken, har hatt noen late morgener nå ;)

Ha en fortsatt fin kveld til dere som titter innom, skal ta en dagbokoppdatering når jeg kommer oppover til Trondheim igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var skolen igang igjen.. Har hatt 7 forelesningstimer på rad i dag, hardt selv om det ikke var så mye vanskelig stoff.. Tirsdager kommer til å bli et lite helvete, men til gjengjeld har jeg fri på fredager :hoppe:

Egentlig ikke gjort så mye siden jeg kom opp hit på søndag, vært på butikken, og tror jeg endelig har funnet mirakelkuren min for sprekker/sår i munnviken. Var ei hyggelig dame på apoteket som viste meg en krem fra Avene, har sovet med den i natt og sprekken var nesten helt borte til morgenen i dag :nigo: Mirakelmedisinen min :fnise: Jeg som har vært så plaget med det i det siste også, sikkert i sammenheng med at immunforsvaret mitt er helt utpå huttetu (har hatt forkjølelsessymptomer siden mai, grunnet immunforsvaret mitt som prøver å bli kvitt noe som ikke finnes) Minner meg på at jeg burde fått ny time hos øre-nese-hals..

Også skal det være klassefest for å feire at vi er halv-inger i slutten av måneden, blir nok bra, blir koselig å komme seg litt ut.. De jeg henger med i klassen er liksom ikke de største partymenneskene, det er jo ikke jeg heller, men skal bli godt å lufte seg litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det jammen helg ;) Har jo fri på fredager, så fikk jo egentlig helg i går.. Var på skolen kl 10 for å kjøpe bok da, så måtte stå opp til vanlig tid allikevel..

Senere i dag er det pizza og bestilling av hotell og diverse flyreiser til Malaysiaturen hos ei venninne.. Skal bli godt å ha det unnagjort ;) 12 uker til avreise :hoppe: Burde kanskje lage meg en ticker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var rommet rydda, berget med skittentøy har minket, jeg sitter her med en kopp gløgg (rester etter eksamenstida) og lukter nydelige duftvoksen med lukt av strawberry buttercream..

Også har jeg vel egentlig glemt å fortelle at jeg har bestemt meg for å slutte med sukker, prøve å komme i bikiniform ;) Har gitt meg lov til å bruke opp det jeg har av diverse søtsaker i skap og sånn da, men alt som jeg kjøper inn skal være sukkerfritt.

Hadde en sånn periode for noen år siden da jeg holdt meg unna melk og sukker, gikk vel ned 10 kg på 3-4 mnd ;) *håpe på samme resultat* Og da trente jeg ikke engang. Fikk tatt med meg en trenings-dvd hjem etter jula da, aerolates eller noe sånt. Får se om jeg får testet den ut i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, ser på tickeren din at du har gått ned litt til ja, gratulerer! Da er vi to med omtrent samme mål da. Jeg trente forresten heller ikke da jeg gikk ned 10 kilo i 2009, syns trening når man slanker seg er overvurdert. Trening er alltid viktig, ikke misforstå, men som middel for å miste vekt teller kosthold så innmari mye mer. :)

Har du fortalt om Malaysiaturen før? :klø: Hvor skal du, hvor lenge skal du være der osv? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg såvidt har nevnt det, er klassetur ;) Blir 3 uker der, med 1 uke i kuala lumpur med klasseopplegg, 3 netter i bangkok, 3 netter i singapore, også sliter vi litt med å finne en øy/et badested der vi skal være resten av tida. Har også kommet inn ønsker på jungelsafari, vi får se hva som skjer.. I dag fikk vi bestilt fly fra kuala lumpur til bangkok og fra bangkok til singapore, og hotell i bangkok, link er her, vi har fått 3 bedroom suite, kostet vel til sammen 2500 for 5 pers for 3 netter ;)

Vi ble litt uenige om hvor vi skulle etter å ha vært i singapore, vi hadde egentlig bestemt oss for en øy som heter Tioman, men der var det temmelig dyrt å bo. Var vel 420 kr natta. Er vel egentlig ei som setter seg på bakbeina da, hun samme mener vi skal dra til phuket eller noe :klø: Phuket føler jeg blir litt for sydentur, men kanskje det bare er meg. Er hun samme som mente vi burde dra til Bangkok også, vet ikke om de andre følte så mye for det. Jeg vil så mye heller ligge på en strand enn å svette i storbyen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide meg igjen idag, har gått ned et halvt kilo på 9 dager. Jeg tar det med en klype salt da, vekta jeg har her er fra ikea :fnise: Vektpila peker nå ihvertfall på 82 kg, midjen min er nå på 86 cm, som er 10 cm mindre enn da jeg begynte målingene i midten av april i fjor. Gir meg enda mer motivasjon til å fortsette. Jeg unnet meg et glass brus og et kakestykke når jeg var hos venninna mi i går da, er jo tross alt ikke så altfor ofte det skjer..

I dag tenkte jeg å prøve å få brukt gavekortet på xxl som jeg fikk til jul, kjenner det klør i shoppingfingrene mine, og er liksom litt mer greit å bruke penger som man faktisk ikke kan bruke på noe annet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjøpt meg et par med walkingsko på xxl til 299 kroner i dag, de gamle begynner å bli temmelig slitne.

Kjøpte også et puslespill og to par ullsokker(ikke xxl) :sjenert:

I dag har jeg laget pai til middag, med bacon og ananas :sikle: Tenkte å ta meg et glass vin til, men jeg som trodde jeg bare var allergisk mot øl og whiskybaserte(tror ihvertfall Baileys er det) ting (pga malt) ble jammen rødflekkete i ansiktet av rødvin også. Har jeg blitt allergisk mot alkohol eller hva :lete: Jeg forstår ingentingen jeg nå, drakk jo champagne på nyttårsaften uten at noe skjedde. Teit er det ihvertfall :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

puslespill! :strix::nigo:

uffda, å være allergisk er ikke gøy, hvertfall ikke når en ikke vet hva en er allergisk mot! :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg jammen meg fått gjort årets første øving også, er stolt over meg selv at jeg var igjen på skolen etter den eneste forelesningstimen jeg hadde i dag. Og etter i morgen er det helg også, hvis jeg ikke bestemmer meg for å være flink studine på fredag.

Vi har ikke fått bestilt hotell enda, fordi det var noe kluss med ekstraseng og slikt. Skal ring i morgen. Forhåpentligvis kommer det i boks da ;) Driver og sjekker litt på ebay og slikt på reiseting som kan være lurt.. Har kjøpt meg Travalo for å ha parfyme i, og noen små krukker til å ha krem og slikt i. Hvis du har tips til hva det er lurt å ha med seg er det bare å skrike ut ;)

Tenkte at jeg ihvertfall skulle kjøpe sånn pute som går rundt halsen, så jeg ikke får helt strekk i nakken på flyet. Er jo 12 timer på fly fra Amsterdam, og i tillegg kommer 2 timer til amsterdam, og 2 timer fra Kuala Lumpur til Bankok.. Kommer til å være helt utslitt når vi kommer til hotellet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg godtesyk altså, klarte heldigvis å komme meg gjennom matbutikken helskinnet, selv om de hadde tilbud på smågodt (teite butikken) Heldigvis hadde de også tilbud på Pink Lady, så jeg fikk med meg litt sunt godis. Blir vel å skjære opp i båter og gumle litt til håndballkampen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har unnet meg lørdagsgodt i dag, og dette er lørdagsgodt på samme måte som da vi var små altså! :fnise: Sånne lakriskuler med salmiakk i midten pluss en bitteliten sjokolade til meg, lakriskuler og noen få sure biter fra smågodten til A. Her rasjoneres det! :lur:

God lørdagskveld, Hinata! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...