Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Hehe, kortvarig smerte for langvarig resultat.. Ikke at jeg egentlig har noen å forfenge meg for da, men man vet aldri :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hadde jeg virkelig aldri klart, å påføre meg selv smerte sånn. Men nå tør jeg ikke vokse på salong heller jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det hjelper å vite at smerten går over temmelig kjapt.. Men jeg må ofte mote meg opp til å røske av, men når man har kommet så langt som å legge på voksen har man ikke så mye valg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var jeg kommet helberget hjem fra lesesalen, fikk gjort en matteøving. Heldigvis hadde jeg fått utvidet frist fordi studassen var borte når vi hadde øvingstime ;) Må gjøre enda en øving i morgen da, fordi på tirsdag er det tid for glattkjøring. Drømte i natt at jeg hadde det i dag, kjenner jeg gruer meg litt (men så gruer jeg meg litt til hver kjøretime også da :fnise: ) Er glad for at det er meldt plussgrader så det forhåpentligvis ikke blir glattkjøring til glattkjøringsbanen også ;)

Nå er det bare sløving som står på programmet resten av dagen, egentlig veldig deilig når man føler man får utretta noe på en søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: til Høvleriet Sequax, jeg må beklage at selve Høvleriet er stengt grunnet lite tilgang på wood, men det er lov å titte innom allikevel

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hehe, syns voksing er bedre enn å nappe hvert enkelt hår for seg, vokser øyenbrynene også jeg ;)

Gjorde også det tidligere, men det ble så mye kliss. Og av og til nappa jeg for mye :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med glattkjøringa også, var moro, og litt skummelt. Hjelper også å se at andre som lærer seg å kjøre bil sliter med de samme tingene som meg, er ikke bare jeg som er helt utpå jordet :fnise:

Fått en ny kjøretime neste uke, får håpe det er meninga at den skal være siste veiledningstime på trinn 3, sånn at jeg snart går opp på trinn 4 snart ;)

Nå ligger jeg dødsliten på sofaen og lader opp til at jeg skal jobbe på en bedriftspresentasjon, må dra om en time. Heldigvis får vi mat der, men er litt usikker på hva jeg skal gjøre :gjeiper: Finner vel ut av det etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

så bra :nigo: jeg gleder meg til å begynne med kjøring, men gruer meg skikkelig til glattkjøringa :redd:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...