Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Gjest *Twinklestar*

Wæææ :sjenert: Er en jeg har snakket med på msn i 1 1/2 år nå som visstnok så meg i går. Jeg aner ikke hvordan han ser ut (ihvertfall ikke fra halsen og opp :fnise: ), så han fikk kikke på meg i fred... Prøver å komme på om jeg la merke til noen menn i omtrent riktig alder, men det var egentlig ganske mange der.. Blæ... :fnise:

:redd::ninja: hadde fått helt creeps jeg viss noe sånt hadde skjedd meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var litt creepy, men jeg er mest irritert over at jeg ikke har fotografisk hukommelse og kan huske alle som jeg har hatt i sidesynet :sjenert:

I dag har jeg hatt superlang dag på skolen, kom først hjem nå. Nå er ovnen på så jeg kan slenge inn en frossenpai, så blir det litt mat på meg i dag også ;) Var svak da jeg var på butikken og kjøpte godis også da :sikle: Tenker det blir godis etter middagen og ligge som et slakt på sofaen. Har forelesning kl 8 i morgen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg møtt ei fra KG, planen var egentlig å møtes over en pils i kveld, men siden jeg ikke har fått noen svar fra folk at de helt sikkert kommer, så var det plutselig bare meg og henne. Så da tok vi litt shopping i stedet ;)

Nå skal jeg til å åpne en iskald pils og legge meg godt til rette i sofaen foran tv'en, får se om jeg finner noe moro å se på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første skoledag etter helg er hardt :sukk: Møtte ei venninne for å gjøre en øving kl 11, en oppgave som vi ikke fant ut av, og som vi ikke fant noe i pensum om :klø: Så da hoppet vi glatt over de spørsmålene som var relatert til det. Så stakk vi på øvingsveiledning og fikk gjort litt på en øving som skal inn neste tirsdag. Så bar det til matteforelesning med en russisk kar (som jeg trodde var dame pga navnet) og forelesning på uforståelig engelsk. Fikk nå skrevet opp det han skrev på tavla da, men fikk ikke med meg stort mer :sjenert:

Nå ligger jeg på sofaen med hodepine og vurderer om jeg skal gidde å lage middag eller om jeg bare skal slenge i meg noen brødskiver med nugatti :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg gjort unna første kjøretime, og kjørelæreren var fornøyd :hoppe: Vi ble ferdig med trinn2 i dag, så neste gang er det mer kjøring på trafikkert vei og i bystrøk. Kjørte helt hjem i dag da, så fikk jo prøvd meg litt på lyskryssene her med masse biler i alle retninger. Storfornøyd med hvordan det gikk, jeg var dritnervøs på forhånd og hadde mest lyst til å legge meg ned på rygg og skrike evnt drikke meg til mot :fnise:

Nå feirer jeg med noen brødskiver med nugatti før jeg skal laste ned et dataprogram sånn at jeg får gjort en øving :) Da slipper jeg å stikke opp på skolen ihvertfall :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så fint når øvingen følges av steg for steg anvisning for hvordan man skal gjøre den :nigo: Ble ferdig på en time eller noe, når programmet endelig ble installert, tror det tok nærmere to timer :Gjesp:

Så fikk jeg en skikkelig bølge av shoppinggalskap over meg, fant ansiktskrem, cleanser og toner på feelunique, kom opp i 650 kr *kremt* :sjenert: Har ikke turt å trykke på knappen for å kjøpe enda, og tror egentlig ikke at jeg tør.. Trenger nye hudpleieprodukter da, og tenkte jeg skulle prøve ut noe skikkelig. Er litt kjedelig å kjøpe noe så dyrt når man ikke vet om man kommer til å bli fornøyd.. Har også vært inne på stormberg.no og sett på jakke, vil ha en softshell men den må ha justering på hetta, det hadde de heldigvis ikke som jeg fant :fnise:

Kanskje jeg skal kjøpe det på yankeestore.no som jeg tenkte å kjøpe her om dagen, men som ikke gikk igjennom for det skjedde noe med betalinga.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flink studine i dag også gitt, fått gjort litt på en matteøving og gjort ferdig en annen. Nå er det bare resten av matteøvinga og litt over en halv øving til igjen, så kan jeg ta en rolig helg :nigo: Blir nok en lang dag i morgen da, kanskje helt frem til kl 19 :sukk:

Fått snakket litt med K i dag, og vi kom vel egentlig fram til at det ikke var noen vits i å fortsette. Var vel egentlig ikke noen veldig spesiell grunn, han var ikke 100% fornøyd med "meg", så da er det mer greit å avslutte nå enn seinere. Skal prøve å være venner fremdeles da, får se hvordan det går.. (been there, done that... gikk ikke så bra)

Så da var man jammen ute på det åpne markedet igjen :sjenert: Leeeeei :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag på skolen i dag, men har fått gjort det som stod på planen :nigo: Nå er det bare litt over en halv matteøving og 2*2timer forelesning igjen så er det helg :hoppe: Vet ikke når jeg skal gjøre øvingen da, hadde jo vært deilig å bli ferdig med den i morgen, men jeg er jo så flink å utsette ting :sjenert: Blir nok til at jeg sitter og river meg i håret på søndag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at vikaren vi hadde i matteforelesninga i dag var helt hysterisk morsom å se på når han tørket av tavla. :skratte: Han tok opp og ned på tavla samtidig som han sviktet litt i knærne for hver gang han dro svampen nedover.. Så han stod liksom og smådanset litt. Vanskelig å beskrive, men var helt utrolig morsomt å se på. Prøvde å tørke av meg fliret før han snudde seg igjen. Hørte småfliring fra resten av salen også, så det var ikke bare jeg som la merke til det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver jeg og lager middag, blir bakt potet i dag :bolledeig: Det er sååå godt, vet ikke hvorfor jeg ikke lager det oftere. Tenkte jeg skulle fylle med mais, bacon, rømme, ost og hvitløkssmør(hjemmelaget seff). Overkill sier du? :fnise:

Hadde han fæle foreleseren i dag også, så stakk etter en time. Jeg som hadde sjekka om det var han eller han andre som skulle være, men de har tydeligvis endra på planen.. Teit :gjeiper:

Vært på polet og kjøpt rødvin og amarula i dag, blir nok en smak på sistnevnte litt senere i dag. :sikle:

Lurte på om jeg skulle stikke på jernia og kjøpe meg ny stavmikser, den jeg har er ødelagt. Var en med visp og kutteting til 400 kr, sikkert ikke den beste kvaliteten, men er greit å ha noe som kan gjøre litt av hvert for min begrensede kjøkkenplass :)

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moter meg opp til å gjøre matteøving :sukk: Jeg og venninna mi måtte gi opp å gjøre den på onsdag fordi ingen av oss gadd å drasse med oss mursteinsboka på skolen. Nå sitter jeg her hjemme og skulle ønske jeg hadde gjort den, er så mye enklere når det er noen andre som gidder å sette seg inn i hva ting betyr :fnise:

Har fått gjort en halv øving i et annet fag da, så da får jeg litt bedre tid til matte på tirsdag sånn at jeg kanskje kan få litt hjelp av noen andre som har gjort den fra før :sjenert:

Ellers har jeg ikke gjort så mye i helga, var ute og matet småfuglene i går.. Koselig ;) Snakket med K i dag også, han ville visst at jeg skulle komme og holde han med selskap i senga. Haha, når man ikke får det så vil man gjerne ha det. Jeg minte han på at det var han som ikke var fornøyd med meg, og han får sikkert ei som er 100% perfekt en eller annen gang. Har ikke så mye til overs for han nå, det å ditche noen for en sånn filleting forstår jeg ikke. Nå er det sikkert noen her som lurer på hva filletingen er :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Melder meg som en som lurer på hva filletingen er! :fnise:

Han må jo være litt konsekvent da, kan ikke dumpe deg en dag for å ønske seg litt :sengekos: et par dager etter. Mannfolk altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seksuelle fantasier. Har aldri vært en person som har fantasert noe særlig, greit jeg kan ha ting som jeg vil gjøre, men ikke i noe særlig detalj steg for steg.

Hadde vært noe om det hadde vært eventyr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest *Twinklestar*

:roll: mannfolk

eventyr ja *kom her å sett deg på fanget så skal jeg fortelle ett lite eventyr* liksom :fnise:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi han russiske foreleseren igjen :sukk: Hvis noen har sett mitt store fete greske bryllup så snakker han omtrent som han greske pappaen. æn zen vi hav.. urgh :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til tannlegen i dag :sjenert: Blir jo sikkert bare røntgenbilder og litt pirking i tennene (=fælt), men gruer meg for svaret :tannverk: Stakkars lommeboka mi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...