Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig hatt noen dårlige dager nå, begynte sånn plutselig på lørdagen av en eller annen grunn, ble ikke noe bedre av at en gammel PK av meg skrev noe til/om meg som traff spikern på hodet angående hvordan jeg har det når jeg møter nye karer. Egentlig tenkt mye på det, hvordan jeg tillegger en jeg holder på med mange positive egenskaper, avfeier de dårlige. Det at jeg håper i det lengste at han kanskje kan se på meg som noe annet enn ei han puler på, jeg ender opp med følelser og tårer.

Kanskje jeg må endre på strategien min om at har man lyst så har man lov, kanskje det er best å bli prippen og hard to get. *fålitttingut*

(vær snill å ikke quote)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er sikkert den aller dårligste til å gi råd om dette, siden jeg kom fra et langvarig forhold, var singel i 9-10 mnd og traff blink allerede på første date. Har aldri hatt en PK, ikke engang en ONS.

Men, jeg tenker at man kanskje må klare å skille mellom rene PK og de man kunne på et nivå tenke seg å utforske om det kunne bli noe mer med. Jeg er helt for "har du lyst har du lov", men da må du selv klare å gi faen i alt annet enn at du er kåt. Det høres ut på det du skriver som om du angrer deg litt midt i og ikke helt klarer dette med at det ikke skal være noen følelser involvert.

Kanskje det hadde vært en ide å en liten periode prøve å være klar på at du ønsker deg en kjæreste? Sier ikke at du må være prippen, men gi uttrykk for at det ikke bare er en PK du ønsker deg? Og det er en mellomting mellom å ligge sammen med en gang og å vente i tre uker...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord juliane :) Er egentlig enig med deg i det å være klar på hva man vil, men tror ikke jeg er sterk nok til å holde meg til det :fnise:

Har vært på kanskje tidenes verste blind "date" i dag :dåne: En kar som er på gjennomreise som jeg har snakket litt med på nett. Han har virket grei, og jeg har likt at han ikke har gjort noen seksuelle tilnærminger. Det forstod jeg grunnen til i dag. Jeg stod og venta utenfor en kafé, og så/frykta at det var han jeg så langt borti veien. Han gikk på en sånn typisk krokrygget måte (ringeren i notre dame), haltet litt på det ene benet og så kunne jeg nesten se at han ikke hadde så store sosiale antenner. Jeg hadde mest lyst til å løpe bort fra stedet og aldri se meg tilbake, men snill som jeg er så kvinnet jeg meg opp til noe jeg visste kom til å gå skeis. Heldigvis var det fullt på kaféen, så vi fant ut at vi kunne tusle litt. Pinlige stillheter blir ikke fullt så pinlig når man går rundt, så får man litt inspirasjon til hva man kan snakke om.. Jeg prøvde å gi han en sjanse, men det var liksom så mange ting som var helt off, han lukta vondt til og med (og det kunne jeg lukte når vi gikk) Bedre lykke neste gang? Hope so :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lærer av sine feil eller noe? :klø: Må prøve å finne ut hva jeg skal si hvis han foreslår å møte meg en gang til i løpet av helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært flink til å vaske do og bad :hoppe: Virker som om de andre 2 sluntrer litt unna, dvs "glemmer" å ta ut søpla, vaske gulvet på doen og skrubbe dusjen. Siste har jeg faktisk vasket litt før i dag, blir så fettete på gulvet når man ikke vasker på 3 uker, spesielt i hjørnene.. urgh.. Men nå er det rent og pent ihvertfall, skrubba den skikkelig først, også sprayet jeg den med sånn baderomsspray etterpå. Jeg tror jeg drøyer med å vaske gang og kjøkken til i morgen, litt sliten nå, og folk driver og mekker middag..

Lurer på om puppene mine har vokst i det siste :fnise: Har liksom begynt å legge merke til at jeg blir svett mellom puppene, ganske ubehagelig egentlig :ler: Blir nok verre når jeg får hengepupper, da blir det flere kriker og kroker å bli svett i :gjeiper:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var teoriprøven unnagjort :hoppe: Lurer på om jeg får tid til oppkjøring snart, har ihvertfall virka sånn på kjørelæreren at det er lurt å få unna teorien sånn at jeg slipper å sitte på rumpa ;)

Det er ei venninne av meg som har fått oppkjøring i november, og hun hadde ikke begynt på noe av det obligatoriske enda(ikke blirr ferdig med trinn 3), kanskje jeg blir ferdig før jul? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra hurra for bestått teoriprøve! Da er i alle fall noe av det verste unnagjort, bare resten igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wæææ, jeg har fått tid til oppkjøring i begynnelsen av desember.. *skremt* Forhåpentligvis føler jeg meg mer stødig på bilen fram til da, er jo bare en og en halv måned igjen. Men det betyr at jeg har lappen i juleferien da :hoppe::bolledeig:

Hadde kjøretime med tanke på vikeplikt i dag, hadde bare et vikepliktsbrudd på en og en halv time :fnise: Også tok jeg min første ryggeparkering vedsiden av en annen bil i dag, det var jo myyye enklere enn å se etter noen svake streker på bakken :lur: Neste post på planen da er glattkjøring om 2 uker, blir jo litt ekstra kjøring der siden vi må kjøre litt for å komme til banen.

I dag satser jeg på å få rydda rommet mitt, har blitt skikkelig ille siden sist. Burde egentlig ha gjort litt skole også, får se om jeg tar en skikkelig oppgavedag på lørdag der jeg sitter på skolen fra tidlig om morgenen :gjeiper: *prøve å være flink*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanderte på meg en måned med superbruker på sukker.no nå :fnise: Får se om jeg får noe fangs etterhvert ;) Kanskje litt dumt at jeg ikke har profilbilde, men syns det er så kleint når jeg treffer på folk jeg vet hvem er :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg flink og sitter på lesesalen på skolen :nigo: Snart ut og få meg en kaffekopp da, viktig det ;)

I går var jeg ute og kjøpte sko, fant brune softwalk sko som jeg syntes var fine nok til å bruke 1000 kr på.. De er nr 6 på første side her, bare at de er brune og ikke svarte ;) Gleder meg til å begynne å bruke dem, litt mer kvinnelig enn joggeskoene jeg vanligvis har på meg :sjenert: Må bare bli litt kaldere i været så jeg ikke svetter meg ihjel på føttene :fnise:

Ha en fin søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fryser: Vinteren har kommet altfor tidlig :sukk: Første snøen kom på tirsdag kveld, og nå er det surt og kaldt ute (selv om gradestokken ikke er noe særlig mindre enn null midt på dagen)

"tok" meg fri fra skolen i dag, sov til kl 10, vært en tur i byen og fikk kjøpt meg en pocketbok. Liten avveksling fra å sitte foran tv'en hele tida :fnise: Var skikkelig lesehest da jeg var yngre, men jeg mista liksom interessen i overgangen mellom ungdomsbøker og voksenbøker :sjenert:

Har ikke så store planer i helga, kanskje en tur på lesesalen på søndag, liker egentlig veldig godt det, rolig og stille :) Må ta meg i nakkeskinnet når det gjelder matteøvinger. Er 2 øvinger jeg ikke har levert inn, og gjennom hele semesteret er det bare 4 jeg kan skippe. Pleier å gjøre matte på tirsdager, men nå på tirsdag har jeg glattkjøring. Kan jo være jeg får skrevet av noen på onsdag da :fnise:

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tok en kaffe sammen med en gammel PK i går, har vel ikke sett han på 1 1/2 år. Var koselig å treffes, virker som om han har hatt sine tunge stunder siden sist vi møttes. Heldigvis går det bedre nå, han har funnet noe han liker å gjøre, og satser på en utdanning innen det. Det er godt å høre, jeg har nemlig vært litt bekymra for han med tanke på bakgrunnen hans.

Nå skal jeg straks avgårde til polet, kjøpte en flaske vin og en flaske sprit der i går, og når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde betalt for to flasker vin.. Får håpe de tror på lille søte meg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en kaffe sammen med en gammel PK i går, har vel ikke sett han på 1 1/2 år. Var koselig å treffes, virker som om han har hatt sine tunge stunder siden sist vi møttes. Heldigvis går det bedre nå, han har funnet noe han liker å gjøre, og satser på en utdanning innen det. Det er godt å høre, jeg har nemlig vært litt bekymra for han med tanke på bakgrunnen hans.

Nå skal jeg straks avgårde til polet, kjøpte en flaske vin og en flaske sprit der i går, og når jeg kom hjem oppdaget jeg at jeg hadde betalt for to flasker vin.. Får håpe de tror på lille søte meg da :fnise:

Trodde de deg på polet?

åååh, en flaske god vin hadde gjort susen idag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de trodde meg ja. Selv om telling av flasker og det antall de hadde solgt ikke stemte overens med at jeg hadde betalt for en ekstra. Noen ganger er det lurt å se søt og uskyldig ut :lur:

Kjøpte meg brazilian hard wax i dag, spent på om det funker bra, kjøpte også ny øyenskygge, tre forskjellige brunnyanser med skimmer ;) Få frem de blå øynene mine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, de trodde meg ja. Selv om telling av flasker og det antall de hadde solgt ikke stemte overens med at jeg hadde betalt for en ekstra. Noen ganger er det lurt å se søt og uskyldig ut :lur:

Kjøpte meg brazilian hard wax i dag, spent på om det funker bra, kjøpte også ny øyenskygge, tre forskjellige brunnyanser med skimmer ;) Få frem de blå øynene mine ;)

Good :D

Jeg tror ikke at jeg tør å prøve sånn voks på mitt aller helligste :O Da dør jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...