Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Da var siste forelesning unnagjort, tror ikke jeg har følt meg så lite forberedt til eksamen i ALLE fag noen gang. Burde kanskje ha fulgt litt bedre med gjennom semesteret :sjenert:

Blir lesesal i morgen da, tror jeg har funnet med et sted der det er mulig å få plass.. Skal bli deilig neste høst når jeg forhåpentligvis får egen lesesalsplass *glede seg*

God helg til dere som titter innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når er eksamen da?

Dette hjelper sikkert ikke i det hele tatt, men gudbedre så godt å ikke skulle ha noen eksamen før jul! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det kan jeg tenke meg juliane, gleder meg til jeg kan slippe unna.. Har første eksamen 8. desember, så er det vel 14, 16 og 20. Og den 20. skal jeg sørover til mor, gleder meg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange år har du igjen?

Faktisk hadde jeg ikke eksamen i desember i fjor heller, siden jeg skrev masteroppgave. Så egentlig gleder jeg meg mest til å slippe de lange lesesalsdagene i mai og juni - kunne bli med i parken og grille etter arbeidstid, ha fri på 17. mai, pinsen og Kristi Himmelfartsdag - DET blir godt det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du jo over halvveis første dagen av vårsemesteret da! :duskedame:

Min erfaring er i alle fall at masteren gikk som en røyk, mens de første par årene på bachelor var laaaaange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat det jeg håper på ;) Skal bli deilig å bli ferdig med alle de teite obligatoriske fagene også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart klar til å tusle bort på lesesalen ;) Har endelig funnet et sted å lese der det bare er 2 andre som står og tripper når dørene åpnes kl 8.30. Deilig å vite at man får plass. Det er litt kaldt der da, så jeg har på meg godt med klær, også har de varmtvannsautomat ;) I går satt jeg vel i 5 timer, burde vel kanksje ha sittet lengre men :sjenert: Får håpe jeg holder ut til kl 16 i dag ;)

I kveld må jeg lese på sikkerhetsspørsmål som jeg kan få på oppkjøringa, føler meg helt blank, vet jo ikke hvordan man skrur på fjernlys engang :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det oppvarmingstime om 15 min, og oppkjøring om litt over en time... Whæææ... *nervevrak*

See you on the other side :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp nok med kryssing juliane ;) Jeg stod :hoppe: :hoppe:

På oppvarmingstimen hadde jeg en grov feil da, holdt på å kjøre på rødt lys. Ikke vet jeg hvor hjernecellene mine var da altså, men litt greit å få seg en støkk :fnise:

Av sensoren fikk jeg litt pirk på at jeg ikke hadde begge hendene på rattet, tok ikke hensyn til en lastebil som skulle krysse veien der det var veiarbeid, at jeg ikke planla langt nok frem i tid, og at jeg ikke må stole på andre sjåfører :ler:

Har feiret med en tur på ikea, og lurer på om jeg skal ut på julekjoleshopping (mamma har satt over litt ekstra penger til meg så jeg kunne feire, snille mamma)

Merker også at jeg er litt trist i dag egentlig :klø: Kan ha sammenheng med at det her er noe jeg har slitt litt med, hatt mye negative tanker rundt, og nå er det på en måte gjort.. Rare meg :gjeiper: *gråte i fred*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :bolledeig: Er det ikke deilig? Tenk så ufattelig flink du har vært!

Og når det gjelder tristhetsfølelsen syns jeg ikke det er noe merkelig i det hele tatt, vi er litt rare av og til vi mennesker! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk regning fra kjøreskolen i dag på 14 000 :hakeslepp: Til sammen tror jeg at lappen kommer totalt på ca 25.000, jeg er glad det ikke er jeg som skal betale :sjenert:

Ellers går det i eksamenslesing, selv om motivasjonen ikke er helt på plass.. Har sittet 4 timer på lesesal (og de var effektive, for jeg hadde lagt igjen pc'en hjemme), føler meg skikkelig sløv når jeg lusker ut i 13-tida :fnise: Første eksamen er på onsdag, vet ikke helt om jeg føler meg klar eller ei, er litt vanskelig å vite siden alle hjelpemidler er tillatt på eksamen, og det har det ikke vært før. Vet ikke om de legger opp oppgavene på en annen måte, at det blir masse forklaring i stedet for regning.. Time will show..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen for eksamen er her, jeg er merkverdig lite nervøs, sovet som en stein i natt også. Eksamen begynner ikke før kl 15, men vet ikke om jeg gidder å lese noe mer før da, det får gå som det går ;) Etter eksamen skal jeg ut og spise pizza med noen andre fra klassen, det blir kos, og godt med noe annet enn nudler til middag :gjeiper: Kanskje jeg skal se om det er noe spennende på tv? :fnise:

Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen gikk ikke akkurat så veldig bra, får håpe det holder til å stå i faget, men så mye mer enn det kan jeg ikke håpe på. Var altfor lite tid til å få gjort alt, så jeg fokuserte på alt det jeg visste jeg kunne godt nok til å bruke kort tid på...

I går var jeg en tur hos en kamerat, møtte han vel på en fest for et halvt års tid siden. Kvelden endte ikke før i dag morges :sjenert: *plystre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig julestemning her i dag (hvis man ser bort i fra eksamenslesing), det laver ned ute, lysene i vinduet er tent, jeg sitter inne og spiser pepperkaker med et par-tre koppe gløgg.. (og prøver å få gjort noe nyttig)

Neste eksamen er på tirsdag, så har jeg en på torsdag, og den aller siste på neste mandag, bare 8 dager til jeg drar hjem til jul :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da er det om et par timer klart for min andre eksamen, etter det er det to eksamener og 6 dager til jeg har ferie :hoppe: Å så jeg gleder meg til å komme hjem til jul :nigo: *ikketenkepåeksamenenejegskalhaførst*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Bare en eksamen igjen nå, kan ikke akkurat si at det har gått så bra på de to siste, kan være det blir konting i august, men det er jo lenge til :fnise: Sitter på lesesalen og leser til siste eksamen nå, som er matte. Hvis jeg står på den så er det mitt siste mattefag :bolledeig: Skal bli godt å bli ferdig :fnise:

Har lovet meg selv middag på McDonalds eller Burger King i dag, så da skal jeg vel klare en liten time til på lesesalen før jeg tusler bortover til min kaloririke middag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...