Hinata Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #481 Skrevet 9. februar 2011 Aaaaand? Not bad, selv om han er ganske tynn, men jeg har en greie for litt tynne menn Ellers ikke så mye nytt, skal som sagt møte han igjen i morgen.. Får se hva slags inntrykk magefølelsen min har etter det
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #482 Skrevet 9. februar 2011 Not bad, selv om han er ganske tynn, men jeg har en greie for litt tynne menn Ellers ikke så mye nytt, skal som sagt møte han igjen i morgen.. Får se hva slags inntrykk magefølelsen min har etter det Kuli!!
Hinata Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #483 Skrevet 10. februar 2011 *prøve å få svar fra magefølelsen* Var og møtte daten min i dag, jeg var hyret inn som shoppingveileder for ettermiddagen. Så vi dreiv egentlig bare og tuslet rundt på kjøpesenteret. Vanskelig å si hvordan det gikk, han er fremdeles litt keitete i sosiale situasjoner (ikke med meg, men f.eks i kassa), men jeg la ikke like mye merke til det i dag :gjeiper:
Hinata Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #484 Skrevet 11. februar 2011 Om en time er det duket for revy, gleder meg, håper den er like bra som den var i fjor I morgen skal venninnegjengen på kafé, er ei som gikk i klassen som er i byen i helga, så var vel nødvendig med et lite møte. Blir koselig Hadde egentlig planer om å vaske rommet i dag, kom så langt som å sette på en klesvask, og bære oppvask ut i oppvaskmaskinen *lat* Ha en fin kveld
Hinata Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #485 Skrevet 14. februar 2011 Da var det jammen mandag igjen, jeg klarte ikke å stå opp til riktig tid i dag, så jeg er fremdeles hjemme. Har gjort litt på en øving da, og skal snart tusle oppover til skolen og gjøre resten på en annen øving. Etterpå skal jeg og "daten" på shopping (damnit at det er valentines i dag altså), gjorde det klart for han i går at jeg ikke ville ha noe som helst Virket som han hadde lurt på å stelle i stand et eller annet.. I går fikk jeg endelig ryddet og vasket rommet, fikk flyttet puslespillet så det er litt mindre i veien også, så nå kan jeg faktisk sitte inntil skrivebordet Er vel på tide å dra seg avgårde nå
Sequax Skrevet 14. februar 2011 #486 Skrevet 14. februar 2011 Var det koselig på kafé? Elsker kafémøter...
Hinata Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #487 Skrevet 14. februar 2011 Var veldig koselig, spiste fajitas og kake til dessert
Hinata Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #488 Skrevet 14. februar 2011 Tilbake fra shopping med date, jeg kjøpte meg en Camelbak, og han fikk kjøpt seg en jakke. Har vel egentlig blitt enig med meg selv at jeg ikke ser han som noe kjærestemateriale, han er hyggelig, men det er det egentlig... Blæ, så må jeg vel si det til han også
Sequax Skrevet 15. februar 2011 #489 Skrevet 15. februar 2011 Var veldig koselig, spiste fajitas og kake til dessert Hva er en Camelbak?
Hinata Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #490 Skrevet 15. februar 2011 Hva er en Camelbak? En slik en
Violet Hill Skrevet 16. februar 2011 #491 Skrevet 16. februar 2011 Camelbak er funky! Testet en her om dagen, og hadde store problemer med å forstå at man ikke trenger å bikke på flasken Synd med daten da... men egentlig er det jo like greit å finne ut av det, for da er du klar til å treffe selveste mr. right, hvis det er målet da
Hinata Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #492 Skrevet 16. februar 2011 Camelbak er funky! Testet en her om dagen, og hadde store problemer med å forstå at man ikke trenger å bikke på flasken Synd med daten da... men egentlig er det jo like greit å finne ut av det, for da er du klar til å treffe selveste mr. right, hvis det er målet da Hadde litt innkjøringsproblemer jeg også, satte litt vann i halsen på begynnelsen Ja, er vel egentlig greit å finne ut at det ikke funker, sa det til han i går, han tok det greit, selv om han ikke kunne forstå hva han hadde gjort galt. Hehe, får se om vi klarer å holde kontakten, man sier jo alltid at man skal det, også blir det aldri noe av :gjeiper:
Hinata Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #493 Skrevet 17. februar 2011 I dag har jeg vært og tatt solarium :sol: Ååh, så deilig I morgen er det bestilt tid til frisøren, skal bli deilig å få bort litt flokehår Må på skolen i morgen og gjøre et prosjekt da, så har ikke fri selv om det er fridagen min Men denne helga har jeg absolutt ingen planer, det er så deilig det, føler det har blitt litt mye sosialisering i det siste
Hinata Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #494 Skrevet 18. februar 2011 Nå er Hinata nyklipt og nyyyter helga Nyter kanskje litt for mye, siden jeg har bakt cookies i dag (fyfy). Jaja, får se om jeg klarer å trene litt i morgen, så går det opp i opp :gjeiper:
Hinata Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #495 Skrevet 19. februar 2011 I dag startet dagen med 10 min solarium, hadde på g-streng for å se skille, og det fikk jeg jammen meg også Deilig å se resultater så fort. Har også vært en tur på butikken i dag og kjøpt saltvannsspray og anti-frizz greie. Nå skal ekkelt elektrisk hår til pers Burde vel begynne å sette meg ned med sommerjobbsøknader også, er så kjedelig å skrive søknader Får utsette det til i morgen :gjeiper:
Hinata Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #496 Skrevet 20. februar 2011 Hinata=frustrert sommerjobbsøknadskriver
juliane Skrevet 20. februar 2011 #497 Skrevet 20. februar 2011 Jobbsøknader er noe forbanna drit! Hva slags jobber søker du i år?
Hinata Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #498 Skrevet 20. februar 2011 (endret) Søker relevante sommerjobber, så har sendt avgårde til ***, nå holder jeg på med **** Endret 11. mars 2011 av Hinata
Hinata Skrevet 20. februar 2011 Forfatter #499 Skrevet 20. februar 2011 Da har jeg sendt avgårde søknader til 5 bedrifter, noen av dem har flere utlysninger, så er vel totalt 8 avdelinger det er snakk om. Håper at jeg får noe i år *krysse fingrene* Deilig å ha det gjort, nå kan jeg nyte resten av søndagen med å se resten av Inception som jeg så halve av i går
Hinata Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #500 Skrevet 21. februar 2011 Skulke kjedelig forelesning i teknologiledelse på denne måten Jaja, har fått gjort en øving i dag da, en ting mindre å gjøre resten av uka, har begynt på enda en øving, forhåpentligvis klarer jeg den også Blir litt hektisk denne uka, har lab på onsdag og fredag, de to dagene jeg ellers har mye fri og kan gjøre øvinger. Om å gjøre å være litt på forskudd Akkurat nå har jeg lunsj, lunkne rundtstykker ( Hatting) med siste rest av sukkerholdig syltetøy (hvis man ikke tar med det i fryseren)
Fremhevede innlegg