Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Høvleri

Høvlera

Velkommen inn til en useriøs tanketank, vi får se hvilke tanker som finner veien inn hit etterhvert (dvs, hvor mye jeg vil avsløre :fnise: )

Vælkummin te gards :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helga er på hell, jeg har bedrevet tiden med så og si ingenting. Sett altfor mye Sex og Singelliv :fnise:

I morgen er det tilbake til nattforelesninger (aka 8.15) og prosjektarbeid :sukk:

Kunne trengt en ferie, selv om jeg nettopp har hatt juleferie.

Jeg var på kino med noen venninner på fredag da, så Tomme Tønner, som var overraskende bra. Anbefales hvis noen som titter innom her har tenkt seg en tur på kino i nærmeste fremtid ;)

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med en dag der jeg er ferdig på skolen kl 12 :nigo: Hadde to timer forelesning, sitte å høre på forelesning om norske standarder er ikke så moro kl 8 om morgenen... I tillegg så satt jeg to timer i kantina og jobbet med en øving som skal leveres på fredag, deilig å være ferdig :)

Nå ligger jeg horisontalt i sofaen og har tv'en i bakgrunnen mens jeg surfer på nett.. Oh, lykke :fnise:

Måtte kjøpe med meg de nye kjeksene fra Sætre da jeg var på butikken i dag. Dots blir nok kjøpt inn flere ganger her i huset, deilig kvalmende, og akkurat klissete nok når det blir dyppa i melk *sjokoman* :sjenert::sikle:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg er godt altså :veslejenta:

Har gjort så og si ingenting i dag, tok meg en tur ut i finværet, en grad og sol er en herlig avveksling fra 15 kalde ;) Angret på at jeg ikke tok med litt mat til endene da, men kanskje jeg kan gjøre det i morgen :)

Ellers fikk jeg meg en liten støkk her før i uka, TR var en en hel uke forsinka, men tror du ikke den teite tanta kom dagen etter at jeg hadde kjøpt og tatt en test.. Teite penger ut av vinduet :sinna:

Nå er det en rolig kveld med kald pizza.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mater ender? forsmak på pensjonisttilværelsen eller? hehe :P

Men er jo en bra dagbok detta, få inn litt mer action så blir jeg en fast leser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Action = høvlerier? Hehe, kan da ikke høvle når høvelen er blodig fra forrige offer :ler: Forhåpentligvis blir det snart litt mer action med kuken min ;)

Mate ender = substitutt for manglende kjæledyr :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var hverdagen tilbake etter en helg fylt til randen av absolutt ingenting. Heldigvis kunne ikke foreleseren møte opp til forelesningen kl 8.15, så da fikk jeg sove to timer lengre :nigo: Litt mer overkommelig å komme seg opp på en mandagsmorgen da :)

Har til og med vært flink og laget middag i dag, ble feskkak og ovnsstekte potetbåter.. Yum :sikle: God og mett nå da, for som vanlig så lager jeg mer poteter enn det jeg trenger.

I morgen er det 2 timer med lab, så noen forelesningstimer før vi skal få litt info om fagvalg. Kan bli spennende :) Blir lang dag i morgen da, jeg kunne klart meg med 10-14 hver dag jeg altså :fnise:

Ha en fin kveld alle sammen, nå er det å finne fram teppet her og krype innunder det og se på tv resten av kvelden :veslejenta:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teppe er bra ;) Elsker mitt, selv om det røyter verre enn en bikkje :fnise:

I dag hadde jeg store planer, men kroppen min ville det annerledes. Hadde planer om å gjøre to øvinger i dag, men hodet mitt bestemte seg for at det har lyst til å dunke i takt med en eller annen random technomusikk :sukk: Har slengt i meg litt paracet og ibux, og venter på at det skal kicke inn. Har fått gjort litt på den ene øvingen, men blir så frustrert, man skal nemlig ta utgangspunkt i norsk standard som vi får på pdf, og det går ikke an å søke på stikkord i dette dokumentet fordi det er kopibeskytta eller noe :sur: Så da er det å bla igjennom 100 siders dokumenter med vås for å finne den ligningen jeg skulle ha tak på. Hjelper vel ikke akkurat at jeg sitter på 12" heller :fnise: *kan kofferteres*

I kveld er det ihvertfall duket for revy :nigo: Får håpe det blir bra, regner med det egentlig. *glede seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er revy som linjeforeninga for studiet mitt har satt opp, så regner med det blir mye internt ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok ikke fullt så internt som en folkehøyskole, men moro blir det vel allikevel ;)

*savne å gå på folkehøgskole*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Savner det ja, men minnes at jeg var ganske så lei på slutten der ;) Deilig å få litt privatliv igjen ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revyen i går var kjempemorsom, mye intern gløshaugen-humor, og en del grov humor. Er sånn det skal være på en studentrevy ;)

Ble en rolig kveld ellers da, lå i stabil horisontal stilling og så på tv, sånn det skal være :fnise:

I dag vet jeg ikke om jeg har så store planer, kanskje jeg skal ta en tur til byen og svi av litt av lånekassens penger. Bare synd at bussen koster 30 kr hver vei, og jeg egentlig ikke gidder å kave meg gjennom skitten snø :sukk:

Ellers så kan det være at jeg får selskap i senga mi i løpet av helga, får bare se hva vi rekker med jobbing og skolering, blir nok bra som vanlig det :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...