Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Jeg bor i kollektiv, har ikke råd til noe eget som er såpass sentralt som jeg vil ha det :sukk: Jaja, hører vel med til å være student ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Her er det ei som har vært litt slapp på dagbokskrivinga i det siste :pisk:

Har vel ikke skjedd så mye av interesse, har truffet en fyr et par ganger da :) Tror og håper vi får til å møtes i morgen også, før vi begge drar på påskeferie. Ellers har det vel vært mye å gjøre på skolen med prosjekt, øvinger og lab. Det har stilnet litt denne uka, har en halv øving jeg skal gjøre enten i dag eller i morgen, så skal jeg møte ei i gruppa mi på et prosjekt og se om vi får gjort noe i morgen. Etter det er det påskeferie :bolledeig:

Tar fly sørover på fredag morgen, så bærer det vel opp på hytta så fort mamma får overbevist meg om at jeg "vil" :sukk: Vil være hjemme og nyte vårværet jeg, og møte venner som jeg ikke får møtt ellers, men familien skal alltid dra opp på hytta i ferier.. :sukk: Får se hva som skjer, men blir vel til at jeg må spenne på meg langrennsskia, djevelens verk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det endelig påskeferie :nigo:

Hadde 3 timer på skolen i dag, og ellers bare slappet av på sofaen med Top Model :fnise:

Nå har jeg begynt på pakkinga da, mye jeg skulle hatt med meg i en liten koffert gitt :sukk:

Jaja, hvis jeg ikke kommer innom i løpet av påsken,mest sannsynlig pga manglende nett og strøm på hytta, så ønsker jeg alle som titter innom en fin påske med masse sjokolade og sol og forhåpentligvis lite langrenn :fnise:

:sol: :sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weey:) Hatt en fin påske? Har du fått påskeegg? Jeg har ikke. BUHU!! Jeg skal kjøpe påskeegg til meg selv på tirsdag når butikken åpner :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God påske :sol: Har ikke fått påskeegg nei, men har ikke vært mangel på kaker og søte ting heller :fnise:

Jeg kom meg endelig tilbake hit til Trondheim på lørdag, etter å ha tilbrakt en uke på hytta sammen med familien. Det er koselig å treffe dem, men skulle gjerne ønske at det hadde skjedd et sted med sanitære fasiliteter :fnise: Det var ihvertfall deilig å stjele seg til en dusj i Hafjell på lørdag før jeg satte meg på bussen ;) Tiden på hytta har gått med til scrabble, kabal, femkamp og spardame. Også litt leking med niese og nevø, niesa mi er så søt, hun liker så godt å bli lest for, og når hun skal legge seg er det nesten sånn at hun ikke vil sove fordi hun vil at vi skal lese mer. Det var ihvertfall ei tante som ble sliten i stemmebåndene etter mange sider med Hakkebakkeskogen ;)

Etter at jeg kom opp hit til Trondheim har jeg ikke gjort så mye spesielt, vært en tur på butikken i går, det var jo en utflukt i seg selv, da jeg ikke bor i nærheten av noen søndagsåpne butikker. Så så jeg bare på tv, og fikk oppdatert meg på hva som hadde skjedd på nett den siste tiden. Fikk også vasket en del klær, det er så deilig å ha leiligheten for seg selv :bolledeig:

I dag har jeg vasket rommet, og har planer om å lese litt pensum. Håper også at han karen som jeg dater litt kommer kjapt hjem etter å ha vært nordpå sånn at vi får til et lite besøk i dag :sjenert: Hvis ikke får vi ta det en annen gang i løpet av uka.

Nå tror jeg at jeg skal komme meg ut i finværet, fant en fin og øde benk i går, kanskje ta med en kopp med kaffe og sette meg der :nigo:

:sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg bodde ved en søndagsåpen butikk før. Skjønner det liksom ikke, men tror jeg handet mer på søndager enn andre dager :ler: No er jeg bare gla for at den butikken her er stengt på søndager. Selvom det alltid er noe jeg mangler på en søndag :gjeiper:

Har du datet han fyren lenge? Du har sikkert sagt det før, men med min hukommelse så... Ja :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre for første gang noen uker før påske, etter å ha snakket på nett ganske lenge (nærmere 6 mnd). Jeg har blitt lovet overnatningsbesøk til fredag ihvertfall, så får vi se om vi treffes før det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte jo helt å si at jeg har brukt altfor mange penger på unyttige ting i dag :sjenert: Falt helt for noen røde høye hæler som så helt fantastiske ut til buksa jeg hadde på meg i dag :fnise:Her er det noen som ligner, men de jeg kjøpte hadde litt kortere hæl, og så var det firkanter i stedet for sirkler som var skåret ut av båndet. :bolledeig:

Hva annet har jeg kjøpt da? Hmmm, ble en tur innom polet, kjøpte hvitvin og baileys, så kjøpte jeg leppepomade, ansiktskrem og noen strømper.. Er så godt å bruke penger man egentlig ikke har :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde jeg første dag på skolen etter påsken, startet heldigvis mykt, droppet første forelesning og leste et par timer før jeg møtte ei for å prate strategi for en oppgave vi skal skrive. Vi fikk fordelt oppgaver, sånn at jeg skal være ferdig med min del til onsdag, så skal vi sette det sammen og se igjennom at vi har med alt før vi møter resten av gruppa.

I dag har jeg tatt meg fri :fnise: Deilig å være student iblant, har vasket litt klær, og nå er deigen til pizzasnurrene snart ferdighevet. Får besøk av daten min i kveld da, men han måtte være igjen litt på skolen for å gjøre ferdig en øving han hadde til i morgen. *glede seg*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det kjekt med daten og ble pizzasnurrene god?

Jeg og shopper som en helt når jeg ikke har penger. Men jeg shoper på hm og ellos, og får regningen en mnd etter. Ganske greit for min del, jeg har ikke råd å bruke pener der og da, så da må jeg shoppe slik. Jeg har no en svææær pakke uti gangen som jeg ikke har åpnet, jeg gleder meg kjempe mye. Skal åpne den senere. Der ligger det sko, kjoler og masse annet gøy :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizzasnurrene var gode, og koselig å se daten min i går, altfor lenge siden sist ;) Han har fått seg jobb rett borti her, så kan være jeg får litt besøk etter at han har vært på jobb :lur: Denne helga måtte han hjem og hjelpe mor med noe, så ble ikke noen overnatting, vi får ta det igjen senere.

Jeg tør faktisk ikke å handle på kreditt, eller når jeg ikke har penger på konto, men bruker heller penger som jeg har satt av til "sparing". Akkurat nå driver jeg og sparer opp til husleie i sommer, når jeg ikke får stipend lenger, men det er litt vanskelig. Heldigvis skylder brodern meg en tusenlapp, det hjelper jo litt på det ;)

Har vært en tur på IKEA i dag jeg :sjenert: Kjøpt et teppe, noen kasser til å ha tidsskrift oppi, et brett til isbiter, ispinneform og noen ziplockposer. Jeg var ganske flink, og det kostet ikke mer enn 273 kr :rodme:

Fikk også endelig kjøpt meg mer A4 ark til printeren min, har vært tom i noen måneder nå :fnise:

Ha en fin helg :sol:

Endret av Hinata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh IKEA er gøy, jeg liker meg på der :)

Nei shopper ikke på kredittkort, men på vanlig måte, bare at regningen kommer i posten, slipper å betale der og da:)

Supert at han har fått jobb nærmt deg, da kommer jo dere til å se mer til hverandre, og det er jo bra. Kansje dere blir kjærester etter hvert. :popcorn:

GOD helg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se, han sa litt på tull i går at jeg kunne jo bli med han hjem i helga :sjenert: Litt for tidlig for min smak, men deilig at han tenker på meg på den måten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, hvorfor er jeg så flink til å prokrastinere? :pisk: Må skrive en oppgave før onsdag, er bare en side, men problemet er vel å klare å holde seg innenfor den siden, med alt jeg skal få frem. Skal også ligne en "vitenskapelig artikkel", så jeg kan få litt problemer med det :sukk: Burde ha begynt, men er så altfor flink til å utsette ting til siste liten, kanskje jeg skal være flink og stikke på skolen i morgen?

Ellers har jeg luftet de nye skoene mine i dag :nigo: Så behagelige å gå i, og samtidig så føler man seg så sexy og går meg litt rakere rygg :lur:

Hehe, var en tur i byen og fikk henta skoen min som var på reparasjon, nå har jeg heldigvis litt mer å velge mellom enn joggesko, støvler og "pensko" :fnise:

Ha en fin lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tøft å komme tilbake til hverdagen altså, jeg har vært på skolen fra 8-16 i dag, to timer med forelesning, og ellers litt gruppearbeid, oppgaveskriving og øving. Har god samvittighet her jeg ligger i sofaen i dag :nigo:

I kveld får jeg overnattingsbesøk da, han skal på jobbkurs rett borti her, så kommer han til meg etterpå :rødme: Er noe spesielt å sove med noen i senga si. Heldigvis skal jeg ikke så tidlig på skolen i morgen, men han må være på skolen kl 8. Jeg pleier alltid å sove litt urolig de første gangene med en ny kar, så tror jeg kommer til å være passe trøtt i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg enda en dag "fri" fra skolen :sjenert: Burde kanskje ha gjort noe, men det er jo ikke noe moro. Har kjøpt bursdagsgave til daten min i dag da, han har bursdag nå til helga. Visste ikke helt om jeg skulle kjøpe, eller hva jeg skulle kjøpe, men endte med å kjøpe noen boksere til han. Det er ihvertfall noe han får bruk for ;)

Det var koselig å ha selskap i senga mi her om dagen også, selv om jeg sov skikkelig dårlig, men sånn er det alltid for min del. Lurer på om han kommer på besøk i kveld også, men vi får se. Håper det ihvertfall :nigo:

Skikkelig dårlig vær her i Trondheim i dag, jeg er på evig skojakt, begynner å få vondt i knærne hvis jeg går for lenge, så tror jeg må finne meg noen bedre sko som jeg kan bruke når jeg går tur og sånn. Vurderer sånne masaisko, men de er så dyre :sukk: Noen gode joggesko kan funke også, men jeg vil ha noen som ikke er så prangende, husker jeg var på utkikk etter joggesko for noen år siden, jeg ville ha svarte, men det var bare herremodeller som hadde det. Damemodellene hadde fine rosa, gule, babyblå eller lilla striper. :sinna: Jeg vil ha noe nøytralt!!

:regn: Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prokrastineringsekspert nummer to er innom og hilser på! :goodbye:

De første dagene jeg sov med han som nå er kjæresten min gikk vi rundt i en koma begge to, for vi var så trøtte. :fnise: Nå syns jeg det er skikkelig vanskelig å sovne hvis jeg ikke har han der - og vi sover i 1.20-seng med kun en enkeltdyne vi deler. :sjenert:

Kjæresten til venninna mi hadde stukket av sånn rundt midnatt ca hver tredje dag når de datet, hun var litt lei seg og skjønte ikke hva hun gjorde galt, men i ettertid har det kommet frem at han var så trøtt at han bare måtte sove i sin egen seng noen netter slik at han kunne fungere på jobb. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med besøkende :goodbye:

Jeg måtte heldigvis ikke så tidlig på skolen i går, så fikk sovet ordentlig noen timer etter at han hadde dratt :fnise: Er 1,20 seng som er her også, er vant til å kunne sove på skrå hvis jeg vil, men med besøk virker det som om jeg bare får sove på en liten flik.. Hrmf :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...