Gå til innhold

Hinatas Høvleri


Hinata

Anbefalte innlegg

Haha, selskap i sengen din. Men det er jo flott. Slik som ungdommen lika :lur: Har du type eller?

Så bra at revyen var gøy, og grov humor må jo til, ihvertfall litt :fnise:

Her koster bussen 25 kr hver vei, tror jeg. Litt dyrt egentlig. Skulle kostet 5 kr :) Har du ikke busskort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke busskort fordi jeg skal i teorien klare meg uten, bor såpass sentralt, men er vanskelig å la være å ta bussen i sånn vær som det er for tida.

Er ikke type nei, bare en "kompis" :fnise: Kjekt når man er kronisk singel som meg.

:skaal: Første sida unnagjort :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullevenn ja, ja det har vi alle hatt vil jeg tro ;) Tidig det,hehe.

Jeg ser den med å bo såpass sentralt, men vil busse når det er dritt vær. Been there. Hva med å kjøpe sånn klippekort da, og ha i nøden? De varer jo til de er tom, og ikke pr mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert det, men glemmer det hver gang jeg er i nærheten av der de selger klippekort. Sparer ihvertfall 7,50 pr tur da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Stikker innom en liten tur. Du var akkurat nå min nærmeste nabo så tenkte det kunne være hyggelig å hilse på. Kjeder meg litt. Alene akkurat nå og bare sport på TV. Kjedelig sport der jeg ikke tror vi har medaljesjanser.

Ha en god kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med naboer på besøk :goodbye:

Ser på Just Like Heaven jeg da, romantiske komedier er så søtt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for fin respons. :)

Fikk hyggelig telefon. samtalen varte leeenge.

Nå er det vel bar bysse lalle.

God natt til deg. :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens økt i sengehalmen unnagjort :lur:

Ny rekord på sprutlengde ble satt også, var vel en 2 m eller noe *stolt* Heldigvis var pc'en 10 cm til side for siktinga, hvis ikke kunne det ha blitt ganske så klissete :fnise:

Nå er det snart å finne fram kremen til bollene som jeg lagde før i dag.. Yum :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :goodbye: (god kan diskuteres)

Jeg snakker om sex ja :lur: Sarte sjeler får jammen meg snu i døra :fnise:

*lade opp til altfor lang dag* :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp: Aaaltfor lang dag, 8-14 var det jobbing med prosjekt, 14-16 tilbragte jeg på forelesning. Må nok sette meg ned med en øving litt seinere også, 2 øvinger som skal leveres på fredag, og en øving og et prosjekt som skal leveres på neste tirsdag. Må egentlig være ferdig med prosjektet på torsdag da, så kan bli noen lange og slitsomme dager nå. :sukk: Og jeg som trodde at dette semesteret ville gi meg et lite pust i bakken, siden jeg kun har 22,5 studiepoeng i vår. Så feil kan man altså ta :(

Får ta meg en halvtime til med avslapping, slenge i meg en kruttsterk kopp med kaffe og finne fram bøkene

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjapp på avtrekkeren vettu :ler:

:sjenert: Det kjappe svaret avslører vel at jeg ikke gjør øving som jeg hadde planer om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapp på avtrekkeren vettu :ler:

:sjenert: Det kjappe svaret avslører vel at jeg ikke gjør øving som jeg hadde planer om..

Don't worry, skal ikke sladre ;)

Jeg gjør heller ikke det jeg skal - tilpasse et design til word press. Ha en fin kveld, kjappis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra du ikke sladrer min kjære vandrer, selv om jeg har fått rotet frem bøkene mine nå. Det jeg derimot ikke har klart å rote fram er et dokument som man trenger for å løse øvinga

Virker som om NTNU er midt oppe i å endre måten man får tak i disse dokumentene på, da de egentlig er svindyre, men gjennom NTNU får man kikke på dem dersom man logger inn, men jeg får ikke opp muligheten til å se på gratis, bare å kjøpe den fordømte greia til 2000 kr. Så skolelys er ikke jeg altså

:kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza og kald øl.. Yum :sikle: Blir nok en rolig kveld i dag, sliten etter en laaang uke, men heldigvis er det meste unnagjort før jeg nå begynner på helga. Forhåpentligvis får jeg et besøk av knullekompisen min, men som vanlig så er vel han altfor buzy annet enn når han er på jobb :fnise: Han har mer enn en gang skippet møter eller kommet forsent pga meg :sjenert: Sikkert med en vag duft av kondomer og sex.

Jaja, må ha litt spekulasjoner på arbeidsplassen

I går var jeg på shopping da, den ene av de to buksene som passer (prøver å gå ned) begynner å få et hull i nærheten av herligheten, så da måtte jeg på shopping. Kjøpte en bukse på cubus til 200 kr, men allerede etter 20 min bruk så blir den ekkel og slarkete. :sur: Fikk også tak i miniskjørt da, et svart et på Oasis til 170 kr.. Liker flyttesalg :lur:

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...